Tim was geen speler. Hij was jeugdtrainer bij PSV.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:54 schreef Lostit het volgende:
Michelle is echt krankjorum. Iemand kennen van het PSV stadion (want ze ging inderdaad regelmatig daar kijken en hem aanmoedigen) is natuurlijk wel wat anders dan een man in huis en als vriendje van je moeder.
Echt compleet gestoord is ze.
Haha je was me net voor, had bijna dezelfde titel 😂quote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:03 schreef Cyan het volgende:
[..]
Tim was geen speler. Hij was jeugdtrainer bij PSV.
Hm, er was toen toch wel iemand ooit op het veld die zij gingen aanmoedigen? Iemand van de staf ofzo. Misschien iemand anders.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:03 schreef Cyan het volgende:
[..]
Tim was geen speler. Hij was jeugdtrainer bij PSV.
Dat zou dan kunnen inderdaad. Zoals gezegd volg ik haar niet meer en in de media heb ik ook niks over haar gezien.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:11 schreef Johanna38 het volgende:
Ik denk dat die volgersaantallen van AM komen van haar radio-uitzending of een artikel ergens.
Dat is toch zo klaar als een klontje.. uh moederkoek! Ik verwacht binnenkort de broodbox, of de bak box of iets in die richtingquote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:11 schreef Johanna38 het volgende:
Ik denk dat die volgersaantallen van AM komen van haar radio-uitzending of een artikel ergens.
Ik ben die broodcontent nu wel zat. Zo duidelijk dat er weer ergens naartoe wordt gewerkt. Valt me wel op dat de kinderen geen reclame meer maken voor suffemama’s enzo.
Ze noemt geen naam ivm de privacy van de kinderen 🤪🤔quote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:14 schreef Henrike het volgende:
Ik heb even gegoogled op Dbm maar inderdaad ik weet na even intoetsen hoe flip en flap heten en wat ze mankeert.
Waarom noemt ze ze dan niet gewoon bij naam
Weet niet wat zorgwekkender is, geen namen op insta of het verhaal met teveel details op Google incl foto’squote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:25 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ze noemt geen naam ivm de privacy van de kinderen 🤪🤔
Klopt, heeft ze al aangekondigd afgelopen weekquote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:22 schreef Kletskoussie het volgende:
[..]
Dat is toch zo klaar als een klontje.. uh moederkoek! Ik verwacht binnenkort de broodbox, of de bak box of iets in die richting
Grappig, gister of eergister had ze een story van Julia met iets in de trant van die gaat ook weer werken… hoorde je het luchtalarm op de achtergrond (op een wo of do). Zo zie je hoe fake alles weer is
Dat van die medische toestand vind ik echt schandalig , en alles zo tegenstrijdigquote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:31 schreef Kletskoussie het volgende:
[..]
Weet niet wat zorgwekkender is, geen namen op insta of het verhaal met teveel details op Google incl foto’s
Hun hele hebben en houden staat op internet. Maar ze blurt gezichten en plakt er een hartje op dus niet zo zeuren allemaal. Zij doet het beste voor ze en bepaald het allemaal zelf wel wat goed is. En bang is ze niet, want 'gevaar' komt altijd van dichtbij. Dommer gaat het niet worden.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:31 schreef Kletskoussie het volgende:
[..]
Weet niet wat zorgwekkender is, geen namen op insta of het verhaal met teveel details op Google incl foto’s
Ze moest toch iets verzinnen voor een nieuwe box. En zogenaamd verontwaardigd zijn dat er een broodbakmaffia is maar dat wist ze donders goed en daarom heeft ze zich erin verdiept.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:39 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Klopt, heeft ze al aangekondigd afgelopen week
Ik vind het wel weer grappig dat ze zulke niet originele namen hebben bedacht voor de kids 😂 beide zijn lange tijd nr 1 geweestquote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:14 schreef Henrike het volgende:
Ik heb even gegoogled op Dbm maar inderdaad ik weet na even intoetsen hoe flip en flap heten en wat ze mankeert.
Waarom noemt ze ze dan niet gewoon bij naam
Vergeet de kleurrijke covers van de weckpotten niet!quote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:50 schreef papierentas het volgende:
De nieuwe box van AM gaat toch niet veel meer zijn dan dit?
- Een receptenboek
- Een bakblik
- Een wekpot
- Startpakket meelsoorten en ingrediënten
- Een workshop met een 'bekende' broodbakker en AM
Misschien met die Mercedes? Die doet ook iets met bakken, weet niet of dat met brood is hoor. Kan me haar naam nog herinneren omdat die niet alledaags is.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:50 schreef papierentas het volgende:
De nieuwe box van AM gaat toch niet veel meer zijn dan dit?
- Een receptenboek
- Een bakblik
- Een wekpot
- Startpakket meelsoorten en ingrediënten
- Een workshop met een 'bekende' broodbakker en AM
Hallo vanuit Vlaanderen hier! Annemarie werd gisteren in Vlaanderen getagd op een ander groot mama-account (@mamavanvijf). Ze vond Annemarie een voorbeeld. Al zie ik het eerder andersom eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:55 schreef Shuri het volgende:
Het lijkt erop dat ze ineens veel Vlaamse volgers heeft. Geen idee waar die dan vandaan komen.
Welkom!☺️quote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:01 schreef MonaB het volgende:
[..]
Hallo vanuit Vlaanderen hier! Annemarie werd gisteren in Vlaanderen getagd op een ander groot mama-account (@:mamavanvijf). Ze vond Annemarie een voorbeeld. Al zie ik het eerder andersom eerlijk gezegd.
(Bij deze ook mijn eerste post na tientallen topics alleen meelezen.)
Ja dat was opeens een insta bestie, daarna nooit meer iets van gehoord vanuit AM.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:59 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
Misschien met die Mercedes? Die doet ook iets met bakken, weet niet of dat met brood is hoor. Kan me haar naam nog herinneren omdat die niet alledaags is.
Ow echt was die al aangekondigd, die heb ik even gemist dan. En tuurlijk hoopt ze op welke tegen reactie dan ook, zelfde als met de loden leeuw.. hoe meer mensen over haar lullen slecht of goed.. brengt alleen maar meer opquote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:44 schreef Earring het volgende:
[..]
Ze moest toch iets verzinnen voor een nieuwe box. En zogenaamd verontwaardigd zijn dat er een broodbakmaffia is maar dat wist ze donders goed en daarom heeft ze zich erin verdiept.
Qua marketing is zij echt goed. Alles met voorbedachte rade.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |