abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219788559
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_219788563
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 11:54 schreef Lostit het volgende:
Michelle is echt krankjorum. Iemand kennen van het PSV stadion (want ze ging inderdaad regelmatig daar kijken en hem aanmoedigen) is natuurlijk wel wat anders dan een man in huis en als vriendje van je moeder.
Echt compleet gestoord is ze.
Tim was geen speler. Hij was jeugdtrainer bij PSV.
pi_219788571
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 14:03 schreef Cyan het volgende:

[..]
Haha je was me net voor, had bijna dezelfde titel 😂
pi_219788650
Ik denk dat die volgersaantallen van AM komen van haar radio-uitzending of een artikel ergens.

Ik ben die broodcontent nu wel zat. Zo duidelijk dat er weer ergens naartoe wordt gewerkt. Valt me wel op dat de kinderen geen reclame meer maken voor suffemama’s enzo.
pi_219788669
Ik heb even gegoogled op Dbm maar inderdaad ik weet na even intoetsen hoe flip en flap heten en wat ze mankeert.
Waarom noemt ze ze dan niet gewoon bij naam
pi_219788707
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 14:03 schreef Cyan het volgende:

[..]
Hm, er was toen toch wel iemand ooit op het veld die zij gingen aanmoedigen? Iemand van de staf ofzo. Misschien iemand anders.
pi_219788716
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 14:11 schreef Johanna38 het volgende:
Ik denk dat die volgersaantallen van AM komen van haar radio-uitzending of een artikel ergens.

Dat zou dan kunnen inderdaad. Zoals gezegd volg ik haar niet meer en in de media heb ik ook niks over haar gezien.

Blijf het toch wel opvallend vinden na de daling van afgelopen tijd.
pi_219788736
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 14:11 schreef Johanna38 het volgende:

Ik ben die broodcontent nu wel zat. Zo duidelijk dat er weer ergens naartoe wordt gewerkt. Valt me wel op dat de kinderen geen reclame meer maken voor suffemama’s enzo.
Dat is toch zo klaar als een klontje.. uh moederkoek! Ik verwacht binnenkort de broodbox, of de bak box of iets in die richting
Grappig, gister of eergister had ze een story van Julia met iets in de trant van die gaat ook weer werken… hoorde je het luchtalarm op de achtergrond (op een wo of do). Zo zie je hoe fake alles weer is
pi_219788757
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 14:14 schreef Henrike het volgende:
Ik heb even gegoogled op Dbm maar inderdaad ik weet na even intoetsen hoe flip en flap heten en wat ze mankeert.
Ze noemt geen naam ivm de privacy van de kinderen 🤪🤔
pi_219788801
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 14:25 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ze noemt geen naam ivm de privacy van de kinderen 🤪🤔
Weet niet wat zorgwekkender is, geen namen op insta of het verhaal met teveel details op Google incl foto’s
pi_219788854
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 14:22 schreef Kletskoussie het volgende:

[..]
Dat is toch zo klaar als een klontje.. uh moederkoek! Ik verwacht binnenkort de broodbox, of de bak box of iets in die richting
Grappig, gister of eergister had ze een story van Julia met iets in de trant van die gaat ook weer werken… hoorde je het luchtalarm op de achtergrond (op een wo of do). Zo zie je hoe fake alles weer is
Klopt, heeft ze al aangekondigd afgelopen week
pi_219788865
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 14:31 schreef Kletskoussie het volgende:

[..]
Weet niet wat zorgwekkender is, geen namen op insta of het verhaal met teveel details op Google incl foto’s
Dat van die medische toestand vind ik echt schandalig , en alles zo tegenstrijdig
pi_219788885
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 14:31 schreef Kletskoussie het volgende:

[..]
Hun hele hebben en houden staat op internet. Maar ze blurt gezichten en plakt er een hartje op dus niet zo zeuren allemaal. Zij doet het beste voor ze en bepaald het allemaal zelf wel wat goed is. En bang is ze niet, want 'gevaar' komt altijd van dichtbij. Dommer gaat het niet worden.
pi_219788886
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 14:39 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Klopt, heeft ze al aangekondigd afgelopen week
Ze moest toch iets verzinnen voor een nieuwe box. En zogenaamd verontwaardigd zijn dat er een broodbakmaffia is maar dat wist ze donders goed en daarom heeft ze zich erin verdiept.
Qua marketing is zij echt goed. Alles met voorbedachte rade.
pi_219788943
De nieuwe box van AM gaat toch niet veel meer zijn dan dit?
- Een receptenboek
- Een bakblik
- Een wekpot
- Startpakket meelsoorten en ingrediënten
- Een workshop met een 'bekende' broodbakker en AM
pi_219788981
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 14:14 schreef Henrike het volgende:
Ik vind het wel weer grappig dat ze zulke niet originele namen hebben bedacht voor de kids 😂 beide zijn lange tijd nr 1 geweest
pi_219788982
Annemarie heeft wel degelijk veel volgers gekocht. Bij deze stijging ben ik daar niet helemaal zeker van. Het lijkt erop dat ze ineens veel Vlaamse volgers heeft. Geen idee waar die dan vandaan komen.

Ik zie echt overal (zuurdesem) broodcontent. Niet alleen bij Annemarie. Dus dat doet ze weer slim.
pi_219789002
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 14:50 schreef papierentas het volgende:
- Een receptenboek
- Een bakblik
- Een wekpot
Vergeet de kleurrijke covers van de weckpotten niet!
pi_219789024
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 14:50 schreef papierentas het volgende:
- Een receptenboek
- Een bakblik
- Een wekpot
Misschien met die Mercedes? Die doet ook iets met bakken, weet niet of dat met brood is hoor. Kan me haar naam nog herinneren omdat die niet alledaags is.
pi_219789039
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 14:55 schreef Shuri het volgende:
Het lijkt erop dat ze ineens veel Vlaamse volgers heeft. Geen idee waar die dan vandaan komen.

Hallo vanuit Vlaanderen hier! Annemarie werd gisteren in Vlaanderen getagd op een ander groot mama-account (@mamavanvijf). Ze vond Annemarie een voorbeeld. Al zie ik het eerder andersom eerlijk gezegd.

(Bij dezen ook mijn eerste post na tientallen topics alleen meelezen.)

[ Bericht 0% gewijzigd door MonaB op 09-01-2026 15:22:07 ]
pi_219789082
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 15:01 schreef MonaB het volgende:

[..]
Hallo vanuit Vlaanderen hier! Annemarie werd gisteren in Vlaanderen getagd op een ander groot mama-account (@:mamavanvijf). Ze vond Annemarie een voorbeeld. Al zie ik het eerder andersom eerlijk gezegd.

(Bij deze ook mijn eerste post na tientallen topics alleen meelezen.)
Welkom!☺️
pi_219789109
Zozo, de bange mama is aan het sporten hoor! Met een overbelaste rug. Vast op karakter lekker die rug belasten met gewichten. Komt een mooie wedstrijd aan over een paar weken.

Wel bijzonder, kinderen thuishouden van school en nu met code oranje wel naar de sportschool.
pi_219789121
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 14:59 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Misschien met die Mercedes? Die doet ook iets met bakken, weet niet of dat met brood is hoor. Kan me haar naam nog herinneren omdat die niet alledaags is.
Ja dat was opeens een insta bestie, daarna nooit meer iets van gehoord vanuit AM.
pi_219789264
AM aan de slag op haar drukke werkdag met een flinke takenlijst en haar afspraak met Maarten dat ze niet meer s avonds werkt, maar zo drukdruk. Inmiddels heeft ze 3 koeken gebakken, zwaait diverse kinderen uit, loopt continu rond in huis en heeft 3 dingen afgevinkt van haar lijstje. Maar goed dat ze geen echte baan heeft..
pi_219789274
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 14:44 schreef Earring het volgende:

[..]
Ze moest toch iets verzinnen voor een nieuwe box. En zogenaamd verontwaardigd zijn dat er een broodbakmaffia is maar dat wist ze donders goed en daarom heeft ze zich erin verdiept.
Qua marketing is zij echt goed. Alles met voorbedachte rade.
Ow echt was die al aangekondigd, die heb ik even gemist dan. En tuurlijk hoopt ze op welke tegen reactie dan ook, zelfde als met de loden leeuw.. hoe meer mensen over haar lullen slecht of goed.. brengt alleen maar meer op
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')