abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219790554
Ik heb Annemarie (tijdelijk misschien) geblokkeerd, want ik heb natuurlijk alleen mezelf ermee als ik me er zo boos over maak :R
  vrijdag 9 januari 2026 @ 17:48:39 #77
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_219790600
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 16:36 schreef TantePien1990 het volgende:
Tante Gerda hier!

Maar lol. DBM heeft een overbelaste rug sinds 2 weken, maar das niet van het sporten, dat weten we allemaal.
Verder ben ik niet bekend met powerliften, maar ik krijg altijd rugpijn als ik naar haar kijk, ben ik de enige? De manier waarop ze het doet, ik vraag me oprecht af of ze het fysiek goed doet.
Daarnaast wil ik ook niet zeggen dat je met haar postuur niet moet liften, maar volgens mij zou het gezonder zijn als ze eerst wat afvalt voor ze dit doet.

Ik vraag me dan af, wat denkt zo’n trainer nou, die haar helpt. ‘Ach ik verdien er aan, ik laat haar in haar waan?’
Dat komt omdat ze geen ruggengraat heeft.

En die AM, mijn hemel hoe groot is dat bord voor haar kop 8)7

Groetjes Rebelse Gerda :W
W
Z
E
pi_219790652
Geerda hier!
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_219790666
Ohja toverGerda hier.
pi_219790683
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 16:46 schreef ZombieQueen het volgende:
Dooie Gerda 💁🏼‍♀️
Ik pies hier echt in mn broek (en ik heb geen snugss of wasbare luiers aan 8-) ) van alle variaties, maar deze spant de kroon.
Hup naar de HAP jij, daar lappen ze je wel op en kom je wonderbaarlijk tot leven.

Ik blijf me trouwens verbazen over Milou. 60K volgens maar per post slecht 200 likes en soms maar 10 reacties......
pi_219790689
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 17:32 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik heb helemaal gemist dat zij creamy gebruikte.
Maar die creamy's draag je toch als ondergoed? Waarom zou je dat tweedehands kopen?
Ze zijn nieuw zegt ze
pi_219790690
'Ik zit er als ervaringsdeskundige, omdat ik al behoorlijk lang meedraai in de vlogwereld, en inmiddels weet waar de gevaren zitten,' aldus AM. Wordt zij dan ingezet als joker, om aan alle ouders die starten met vloggen te laten zien hoe het dus vooral niet moet? Of heeft ze geen bord maar een betonwandje voor haar hoofd en denkt echt dat zij de expert is?
pi_219790698
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 17:56 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Ik pies hier echt in mn broek (en ik heb geen snugss of wasbare luiers aan 8-) ) van alle variaties, maar deze spant de kroon.
Hup naar de HAP jij, daar lappen ze je wel op en kom je wonderbaarlijk tot leven.

Ik blijf me trouwens verbazen over Milou. 60K volgens maar per post slecht 200 likes en soms maar 10 reacties......
Milou koopt 100% zeker volgers
pi_219790713
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 17:57 schreef Lynnyl het volgende:
'Ik zit er als ervaringsdeskundige, omdat ik al behoorlijk lang meedraai in de vlogwereld, en inmiddels weet waar de gevaren zitten,' aldus AM. Wordt zij dan ingezet als joker, om aan alle ouders die starten met vloggen te laten zien hoe het dus vooral niet moet? Of heeft ze geen bord maar een betonwandje voor haar hoofd en denkt echt dat zij de expert is?
Wandje? Een complete muur van gewapend beton.

O ja, hier grem Gerda maar de buurvrouw van Gerda.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 18:02:27 #85
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_219790737
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 15:42 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
-gedroogde kruiden voor in de vokkasia
- een mesje van die kookwinkel ter waarde van ¤ 24,99 om je kind zuurdesembaksel mee in te snijden
- uiteraard van die badmutsdekseltjes, en J en L fröbelen voor de gelimiteerde dozen een elastiekje
- een wurksjop ‘hoe bak je brood op de BBQ’ door niemand minder dan Maarrrrrten.
Wie wil dat nou niet?
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_219790740
quote:
88s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 17:21 schreef Harper het volgende:

[..]
Blijkbaar is je bewust zijn van de risico's genoeg.
Bizar :wtf:
Bij bewust-zijn kan AI denk ik niets meer met je beelden. Of als je ervaringsdeskundige bent of zo.
Echt bijzonder hoe haar hoofd dit verwerkt allemaal.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  vrijdag 9 januari 2026 @ 18:04:46 #87
3778 popje
pi_219790756
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 16:21 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ik zie haar het vooral druk hebben met brood. En haar moederkoek. Dit is toch geen werkdag ? Overnachtingen boeken, een jurk schooien en een make up sessie plannen omdat ze dat nog steeds niet zelf kan.
AM maakt het voor haarzelf werk, het enige is dat ze er kennelijk wel een hoop geld mee binnenharkt... wel over de ruggen van haar kinderen.
pi_219790759
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 17:23 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik volg Mathilde Beverloo echt al een aantal jaren. Die vrouw is ook echt elke maand ziek, zwak en misselijk. Ik denk dat zij daarin best een pieperd is.
Is dat die meid die altijd keelontsteking heeft?

Die met het geld van een crowdfunding om een buffer te hebben als thuisblijfmoeder met dreumes toen haar man overleed hairextensions ging zetten en permanent haar benen ging ontharen? En die kwaad werd toen de gulle gevers daar toch wel iets van vonden?
Die griet die dacht dat zij de enige was die wist wat verdriet was en anderen die er anders instonden daarom de les ging lezen?

Heel triest wat zij heeft meegemaakt , dat gun je niemand, maar mijn bloedgroep is het niet.
pi_219790777
Gerda moppie hier, DBM heeft wel een leuke vent naast dr zag ik… zou die dan niet inzien wat ze doet?

Als er een Gerda is, is zij het wel puur op karakter mensen
  vrijdag 9 januari 2026 @ 18:07:44 #90
3778 popje
pi_219790781
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 17:16 schreef Shuri het volgende:
De gevaren van je kinderen online gelden dus niet voor Annemarie?

Het is zo'n ongelooflijke trut. Met haar 'ervaring'. Het is toch jammer dat ze er in die denktank duidelijk niet op aangesproken wordt.
Ja het feit dat ze haar 'ervaring' gebruikt om de alwetende te zijn en voor zichzelf niet de gevaren te hoeven erkennen die wel voor anderen gelden, trekt het bloed onder mijn nagels vandaan...
pi_219790810
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 18:05 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]

Die met het geld van een crowdfunding om een buffer te hebben als thuisblijfmoeder met dreumes toen haar man overleed hairextensions ging zetten en permanent haar benen ging ontharen? En die kwaad werd toen de gulle gevers daar toch wel iets van vonden?
Die griet die dacht dat zij de enige was die wist wat verdriet was en anderen die er anders instonden daarom de les ging lezen?

Heel triest wat zij heeft meegemaakt , dat gun je niemand, maar mijn bloedgroep is het niet.
Daar is deze stille Gerda het mee eens.
pi_219790828
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 18:05 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]

En die er met de getrouwde buurman vandoor ging die net een kindje had gehad en nu in een groot interview haar geluk van de daken schreeuwt en het zo fijn vindt dat haar zoontje nu hem ziet als zijn vader. En ook het geld heeft geïnvesteerd in een huis van een miljoen en alles daar heeft laten verbouwen. Die Mathilde.

Wauw wat was Sanne mooi en fris 10 jaar geleden. Een heel bekend gezicht had ze toen maar kan haar niet plaatsen. Echt een knappe meid! Ik gun haar zoveel meer dan nu.
pi_219790829
De aankleding in de villa van KC is een neppe bamboeplant ;( ;(
Ze zegt dat het moeilijk is om sfeer en minimalisme samen te brengen. Ja, wel als je daarvoor een neppe bamboe neer gaat zetten _O-
pi_219790840
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 18:13 schreef Kaatjepuk het volgende:

[..]
En die er met de getrouwde buurman vandoor ging die net een kindje had gehad en nu in een groot interview haar geluk van de daken schreeuwt en het zo fijn vindt dat haar zoontje nu hem ziet als zijn vader. Die Mathilde.

Wauw wat was Sanne mooi en fris 10 jaar geleden. Een heel bekend gezicht had ze toen maar kan haar niet plaatsen. Echt een knappe meid! Ik gun haar zoveel meer dan nu.
Volgens Sanne zelf was ze toen geloof ik niet gelukkig, maar dat straalt ze op die foto’s wel veel meer uit.
pi_219790849
Lach me rot om die Gerda's hier.
Helaas komt er bij mij, Henrike niet zo'n leuke variant uit.
Maar vind jullie wel heel creatief 👍🏻
pi_219790870
He gets Rens is er weer. Meteen weer extreem irritant doen ook.
pi_219790874
Huh, ik zat nav jullie berichten eens bij die AM te kijken maar zegt zij nou daadwerkelijk dat voorlichting over de gevaren van je kinderen delen zo belangrijk is voor startende vloggers met als achtergrond een foto van notabene haar eigen minderjarige kind? Wtf :? Does not compute

Gr, IJskoudeGerda
pi_219790902
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 17:32 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Wie koopt er ondergoed tweedehands?😱
Er schijnt best wel een markt voor te zijn, heb ik wel eens ergens gelezen. Maar dat ging over kanten stringetjes, geen cream menstruatie-ondergoed..
pi_219790912
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 18:13 schreef LeSage het volgende:
De aankleding in de villa van KC is een neppe bamboeplant ;( ;(
Ze zegt dat het moeilijk is om sfeer en minimalisme samen te brengen. Ja, wel als je daarvoor een neppe bamboe neer gaat zetten _O-
Kwam hier ook om hier iets over te zeggen. Een plastic bamboe brengt weinig sfeer mee. Wat een wansmaak!
Maar het past prima bij de outfitjes van Primark en H&M. Wat een kale ongezellige boel is het daar toch.
pi_219790924
Nou wat leuk zeg dat jullie een topic aan mij hebben gewijd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')