Zij heeft altijd een excuus. Twee dagen geleden sportte ze ook en was het excuus dat ze lang ziek was geweest in de kerstvakantie.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:09 schreef papierentas het volgende:
Zozo, de bange mama is aan het sporten hoor! Met een overbelaste rug. Vast op karakter lekker die rug belasten met gewichten. Komt een mooie wedstrijd aan over een paar weken.
Wel bijzonder, kinderen thuishouden van school en nu met code oranje wel naar de sportschool.
SterreGerda!quote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:27 schreef SterreKaatje het volgende:
Welkom welkom aan alle nieuwe meeschrijvers, leuk!
Mijn naam is Gerda.....net als alle andere meeschrijvers hierdus noem mij maar Gerda de 34e ofzo.
-gedroogde kruiden voor in de vokkasiaquote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:50 schreef papierentas het volgende:
De nieuwe box van AM gaat toch niet veel meer zijn dan dit?
- Een receptenboek
- Een bakblik
- Een wekpot
- Startpakket meelsoorten en ingrediënten
- Een workshop met een 'bekende' broodbakker en AM
Onecht wat een portret.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:37 schreef WinnieWana het volgende:
[..]
Zij heeft altijd een excuus. Twee dagen geleden sportte ze ook en was het excuus dat ze lang ziek was geweest in de kerstvakantie.
Oef.... ik ben gekkegerdaquote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:38 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
SterreGerda!
Ik ben HuisGerda, aangenaam
Ja!!quote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:42 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
-gedroogde kruiden voor in de vokkasia
- een mesje van die kookwinkel ter waarde van ¤ 24,99 om je kind zuurdesembaksel mee in te snijden
- uiteraard van die badmutsdekseltjes, en J en L fröbelen voor de gelimiteerde dozen een elastiekje
- een wurksjop ‘hoe bak je brood op de BBQ’ door niemand minder dan Maarrrrrten.
Joe! Gerda op Mallorca hier 🙋🏼♀quote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:51 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Oef.... ik ben gekkegerda
Ik ben bosGerdaquote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:56 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
Joe! Gerda op Mallorca hier 🙋🏼♀
Volgens mij 'even gedag zeggen'. Maar dat ging wel over Timquote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:17 schreef Lostit het volgende:
[..]
Hm, er was toen toch wel iemand ooit op het veld die zij gingen aanmoedigen? Iemand van de staf ofzo. Misschien iemand anders.
Ik zie haar het vooral druk hebben met brood. En haar moederkoek. Dit is toch geen werkdag ? Overnachtingen boeken, een jurk schooien en een make up sessie plannen omdat ze dat nog steeds niet zelf kan.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:09 schreef Huisopdehoek het volgende:
Mijn god, hoe belangrijk denk je jezelf te maken. Eerst een werkochtendlijstje posten, dan een werkmiddaglijstje en dan ook nog een werknamiddaglijstje.
Bewondering hoor! 🤪
En dan moet er ook nog een voorstelfilmpje komen. Als ze dat allemaal maar gaat redden!
Misschien heeft ze niet eens tijd om de was om te keren/weg te brengen/te ‘koken’.
Dat zijn dingen die normale mensen tussendoor doen.. zij moet dat allemaal op een vrijdag doen want dan kan ze het werk noemen. Zodat ze zelf kan denken dat ze werkt ipv de hele dag lanterfanten. 1 appje naar Vera of ze haar make up doet laat zij over komen als een taak van een uurquote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:21 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ik zie haar het vooral druk hebben met brood. En haar moederkoek. Dit is toch geen werkdag ? Overnachtingen boeken, een jurk schooien en een make up sessie plannen omdat ze dat nog steeds niet zelf kan.
Ik vraag mij af wat ze in de sportschool zoal dit. Alleen liften of ook andere dingen? Want alleen liften noem ik niet sporten, al doe ik het haar niet naquote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:36 schreef TantePien1990 het volgende:
Tante Gerda hier!
Maar lol. DBM heeft een overbelaste rug sinds 2 weken, maar das niet van het sporten, dat weten we allemaal.
Verder ben ik niet bekend met powerliften, maar ik krijg altijd rugpijn als ik naar haar kijk, ben ik de enige? De manier waarop ze het doet, ik vraag me oprecht af of ze het fysiek goed doet.
Daarnaast wil ik ook niet zeggen dat je met haar postuur niet moet liften, maar volgens mij zou het gezonder zijn als ze eerst wat afvalt voor ze dit doet.
Ik vraag me dan af, wat denkt zo’n trainer nou, die haar helpt. ‘Ach ik verdien er aan, ik laat haar in haar waan?’
Je hebt ook kleine galia meloenen volgens mijquote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:37 schreef Latteanais het volgende:
DBM haar oma werd geopereerd. Ze hebben een tumor ter grootte van een galia meloen weggehaald.
Dat klinkt reuze groot. Of zou haar overdrijvingsretoriek weer meespelen?
Wel heel mooi dat haar oma de operatie overleefd heeft.
Misschien ene Debbie Lether 🫣quote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:50 schreef papierentas het volgende:
De nieuwe box van AM gaat toch niet veel meer zijn dan dit?
- Een receptenboek
- Een bakblik
- Een wekpot
- Startpakket meelsoorten en ingrediënten
- Een workshop met een 'bekende' broodbakker en AM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |