😆quote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:37 schreef Missinglink24 het volgende:
Oh ja, MissingGerda natuurlijk hier 😆
Alruina.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:02 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Hierbij moet ik aan die bosnimph denken, hoe heette die ook alweer?
Och ja 🫣quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:08 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Alruina.
https://www.beranearth.com/over-ons/alruina-diensten
Misschien was het een wedstrijd van Jong PSV. Ze ging toen opvallend vaak naar het stadion.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:17 schreef Lostit het volgende:
[..]
Hm, er was toen toch wel iemand ooit op het veld die zij gingen aanmoedigen? Iemand van de staf ofzo. Misschien iemand anders.
Blijkbaar is je bewust zijn van de risico's genoeg.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:16 schreef Shuri het volgende:
De gevaren van je kinderen online gelden dus niet voor Annemarie?
Het is zo'n ongelooflijke trut. Met haar 'ervaring'. Het is toch jammer dat ze er in die denktank duidelijk niet op aangesproken wordt.
Ik heb helemaal gemist dat zij creamy gebruikte.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:30 schreef Muisjeruisje het volgende:
Sanneke verkoopt haar creamy’s alweer op vinted
Wie koopt er ondergoed tweedehands?😱quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:30 schreef Muisjeruisje het volgende:
Sanneke verkoopt haar creamy’s alweer op vinted
Wilde het net zeggen, dat is zo’n ding wat je ergens onder kan rollen? Die moeite is echt een minuut! Kan ze ondertussen serie kijken!!quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:24 schreef opwegnaar het volgende:
DBM kan met de sneeuw maar moeilijk aan haar stappen komen. Ze heeft laatst zo'n loopband voor binnen gekocht, maar op Threads zegt ze dat ze te lui is om die te pakken....geeft mooi haar karakter weer🙈
Ik ben geen powerlifter, maar die techniek lijkt me niet helemaal goed?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:09 schreef papierentas het volgende:
Zozo, de bange mama is aan het sporten hoor! Met een overbelaste rug. Vast op karakter lekker die rug belasten met gewichten. Komt een mooie wedstrijd aan over een paar weken.
Wel bijzonder, kinderen thuishouden van school en nu met code oranje wel naar de sportschool.
Echt he, met dat toontje van ; ik doe het al heel lang en weet waar de gevaren liggen. Maar je doet er vervolgens niets mee? Dan ben je echt een turbo trut idd.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:16 schreef Shuri het volgende:
De gevaren van je kinderen online gelden dus niet voor Annemarie?
Het is zo'n ongelooflijke trut. Met haar 'ervaring'. Het is toch jammer dat ze er in die denktank duidelijk niet op aangesproken wordt.
Precies!!quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:38 schreef Weerikier het volgende:
[..]
En ze hoopt de "heksenjacht" die gaande is om te zetten naar iets positiefs. Er geen heksenjacht gaande. Een steeds grotere groep mensen ziet in dat het hartstikke ziek is om je kinderen hun privacy te ontnemen omdat jij het leuk vindt ze online tentoon te stellen en geld aan ze te verdienen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |