Tien van Wil is er ook.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:49 schreef Lovelii2026 het volgende:
Wil van tien ook naar Efteling . Uitgenodigd . Lekker influenca weekendje daar
Waarom zou dat moeten? Ik heb ook wel eens mijn telefoon niet bij me.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:17 schreef slowie het volgende:
Hvk is naar de bibliotheek geweest met de kinderen en was haar telefoon vergeten. Een andere moeder heeft foto's voor haar gemaakt?
Moet zij als alleenstaande moeder ook niet altijd bereikbaar zijn voor school in geval van nood?
Ik snap wel dat mb er niet in staat, maar vind het wat gek dat ze de foto's van haar kinderen er.wel in verwerkt.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:50 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Mb is toch haar ex, waarom zou je die in een filmpje verwerken. Ik bedenk mezelf dan hoe weird het zou zijn als ik m'n ex in een filmpje ging verwerken 😂
Moet ik dan ook in mijn bikini in de sneeuw, of z on gek dansje doen?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:55 schreef Huisopdehoek het volgende:
Gerda’s, voor ¤ 1.888,- (speciale aanbieding, want ‘normaal’ ¤ 4.689,-! 🤣) kun je bij Ellen zonder-wie-dan-ook een holistische coach opleiding/quantum healing opleiding/human design templates cursus doen.
En weet je: binnen een week na start kun je al je eerste healing uitvoeren!
It’s amaaaaaaazing 😂
Zouden er werkelijk mensen zijn die dat gaan doen en daarna zichzelf ‘therapeut’ noemen?
Uiteraardquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:54 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Naar het pakketpunt laten brengen door Dion bedoel je.
Niet als je het werk noemt, dan kan je daar heeeeel lang mee bezig zijnquote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:54 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Dan heb je dus echt tijd teveel 🫣
Verschrikkelijk is het, echt vreselijk. Hoe gaan die kinderen terugkijken op hun jeugd. Hoe zal het ze vergaan straks in de puberteit. Ik krijg het altijd spaans benauwd van haar posts.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:08 schreef Henrike het volgende:
Hvk; met 3 man louay aankleden ,en verschonen is bijna niet meer te doen.....
Hoe dan?
Het blijkt dus toch niet zo'n makkelijk kereltje te zijn dan zij altijd zegt, slapeloze nachten, veel wakker, moeilijk met aankleden/ verschonen.
Tek daarbij een Zayn met zijn speciale zorgbehoefte, een tweeling die de boel vaak terroriseert en sloopt ( haar eigen woorden)
Meiden die altijd ruzie maken( zegt ze zelf) en een Jayda met haar verdriet als ze naar school moet.
Dolle boel met 6 kinderen
Dat komt nog wel. Niet alles tegelijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:17 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Beetje rare reactie over twee twintigers die uit elkaar zijn. Ik zou helemaal de zenuwen krijgen van een schoonfamilie als de Geertsen, maar AM deelde vandaag dat Arte nog wel te zien zal zijn, alleen niet als vriendin van. Komt op mij niet echt over alsof Arte de familie 'achter zich heeft gelaten'.
Het klinkt alsof de fans van haar soap geruststelt dat hun favoriete karakter nog wel een (bij)rol blijft spelen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:17 schreef Meke het volgende:
Ik vond het ook opvallend dat er gezegd werd dat we haar wel zouden blijven zien op het kanaal van AM?
De kinderen van Koen zijn toch haar stiefkinderen/bonuskinderen of hoe je het ook wil noemen? En we zien een reclame, waarin wat mij betreft geen enkel kind zichtbaar zou moeten zijn. We hebben het fotoboek niet gezien dus wie weet op hoeveel foto's Michelle wel staat.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:01 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik snap wel dat mb er niet in staat, maar vind het wat gek dat ze de foto's van haar kinderen er.wel in verwerkt.
Ik zou dan dus alleen mijn eigen kinderen en Koen erin zetten.
Maar goed, ik zeg niet dat ik het belachelijk of stom vind he, alleen dat het bij mij een wat gek / vreemd gevoel oplevert.
Plus AM hoeft zich er helemaal niet mee te bemoeien of er wat over te zeggen. Heeft Jim zelf al gedaan kan ie prima zelf.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:34 schreef Clea het volgende:
Is Arte niet ook een vriendin van Julia? En dat ze op die manier nog te zien is?
Verder vind ik er geloof ik niks van. Twee 20-ers die na 2 jaar uit elkaar gaan, gebeurt wel vaker.
Haha hele dagen nodig voor wat taken die een ander gewoon naast zijn werk doet, krijgt ze allemaal niet af, maar ze leest nooit forums en instagram enzo hoor want het doet haar allemaal niks wat men over haar zegt. Koekoek.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:32 schreef Beppie12345 het volgende:
[..]
Plus AM hoeft zich er helemaal niet mee te bemoeien of er wat over te zeggen. Heeft Jim zelf al gedaan kan ie prima zelf.
Ze leest goed mee even een overdreven filmpje van Rens.
Tot de volgende box gelanceerd wordt. Of er een workshop gehouden is over zuurdesembrood. Daarna is de hobby over. Het draait daar allemaal om geld binnenharken.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:36 schreef papierentas het volgende:
AM; Haar 'interview' bij RTL is gewoon weer haar eigen waarheid verhaal herkauwen. En owja ze heeft een nieuwe hobby; zuurdesembrood bakken.
Jup, ook dit weer als een bezetene hele dagen mee bezig. Alles voor het geld en de aandacht.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:42 schreef Latteanais het volgende:
[..]
Tot de volgende box gelanceerd wordt. Of er een workshop gehouden is over zuurdesembrood. Daarna is de hobby over. Het draait daar allemaal om geld binnenharken.
En vandaag weer 'richting' de vertrek-spatiewaarhetniethoort-hal.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:31 schreef Lalaland79 het volgende:
De vlucht van de nagelkerkjes is geannuleerd. Als ik het gister goed las hebben ze ook de handbagage ingecheckt. Dus dat wordt shoppen voor toiletartikelen en kleding.
Die weer in de slaapkamer van Jet staat om de kleintjes en de volgers te entertainen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:32 schreef Beppie12345 het volgende:
[..]
Plus AM hoeft zich er helemaal niet mee te bemoeien of er wat over te zeggen. Heeft Jim zelf al gedaan kan ie prima zelf.
Ze leest goed mee even een overdreven filmpje van Rens.
En hier GerdaGruquote:
Dat eerste zou me eerlijk gezegd niks verbazen, uit de communicatie van Renee haalde ik er uit dat het niet haar beslissing was. Heb ook het idee dat de kinderen altijd bij haar zijn.quote:Ik zat eens te struinen op Insta en zag dat de ex van PorteRenee een nieuwe relatie heeft. Helemaal heppy de peppy foto's en filmpjes met z'n tweeën plaatsen. Ze zijn nu ook samen een bedrijfje gestart met een gezamenlijke podcast een instapagina en een nieuwsbrief. Net zoals hij met zijn ex deed, maar dan nu over gezond leven en sporten.
Stiekem ben ik dan wel een beetje nieuwsgierig of zijn relatie met Renee is uitgegaan omdat hij een ander had of dat zij er pas daarna in beeld kwam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |