abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219793537
Jim op z'n stories "hallo alle nieuwe mensen". Iemand gaat aan de zelfstandige influencer kant van het leven snuffelen 😉.
pi_219793558
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 22:37 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Boekenbal zal de 4e keer worden en MG gaat nooit mee.
Gaat ze dan alleen?
pi_219793597
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 22:40 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Gaat ze dan alleen?
Yep
pi_219793609
quote:
88s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 22:06 schreef Harper het volgende:
Wat zegt AM nou?
Dat ze hoopt dat iedereen de beslissing van Jim en Arte (om uit elkaar te gaan) respecteert?
Wat is dat voor rare opmerking? Wat hebben de volgers daar in hemelsnaam mee te maken??
Ik wil ook niet dat ze uit elkaar gaan
(Wat kan mij dat schelen ) 😂😂
Misschien zijn er volgers die zeggen dat ze bij elkaar moeten blijven
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219793613
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 18:44 schreef Earring het volgende:
🎉🎉🎉 Jet krijgt eindelijk een andere fiets!
Daar heeft ze hard voor gewerkt!
pi_219793638
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 20:13 schreef Sstt1993 het volgende:

[..]
Gerda's toch! Gun haar nou eens iets 🤣
Stelletje misgunnende Gerda’s hier 😂
pi_219793641
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 21:41 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Heilige Gerda hier 😇!

Niet zo lang geleden bij Juicechannel was er een vraagsticker waarin iemand schreef "dat 2025 het jaar van de momfluencer was *of zoiets* en Juicechannel reageerde met "nou en of". Geen idee of AM hiermee werd bedoeld (podcast met Tim) maar wellicht betrekt ze dit op zichzelf en doet ze alsof ze dagelijks daar wordt besproken.

Naast wat al is gezegd, valt het me op dat ze haar abonnement posts heeft verwijderd (is een aparte sectie naast de gewone posts) en ook kun je geen abonnement meer nemen (oude abonnees bestaan nog wel). En ook dat ze het in haar stories vandaag heeft "over het meenemen van de denktank ervaringen in haar lezingen". Lezingen? Welke lezingen? Of ziet AM een carrière van het geven van lezingen, voordrachten, presentaties of het leiden van panelgesprekken in het verschiet?
Nee dat ging over de bollens, en over Curly en Sanne.. AM is nooit genoemd door niemand.. wat voor Juice moet daar vandaan komen? AM wilt graag beroemd zijn, daarom blijft ze in het Tim verhaal.. hele Tim had het niet eens over haar maar ja.

Filmpje van JVP is raar, maar vond haar altijd al een beetje ik wil het leven van.. maar ja kan het mis hebben
pi_219793644
quote:
88s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 20:29 schreef Harper het volgende:
Er staat weer eens een interview met AM online. Ze weet de boel lekker te verdraaien.
Nu is er een heksenjacht gestart ná het telefoontje van Tim. Dat volledig onvoorbereid was.
Ze vindt het absurd dat kinderen door hun ouders gefilmd worden als ze overstuur of aan het huilen zijn.
Ze doet geen geen samenwerkingen meer waarbij de kinderen betrokken worden. Zij horen na school lekker te spelen en niet te moeten werken.
En blijkbaar wordt er regelmatig over haar gezin gesproken op juicekanalen.

Liegebeest.
Ik heb echt nog nooit wat op een juicekanaal van AM gezien
pi_219793652
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 22:48 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Daar heeft ze hard voor gewerkt!
En ze krijgt natuurlijk een tweedehandse
Daar is normaalniets mis mee hoor, maar net wat je zegt ze werkt er zelf hard voor , en ze moet er straks jaren mee doen
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219793665
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 20:51 schreef Lalaland79 het volgende:
Dus Milou verdient geld door met dr eigen nep profielen op dr eigen officiële istagram pagina te klikken op linkjes die ze zelf post🤔. Dat is lucratieve business
Dan heb je dus echt tijd teveel 🫣
pi_219793695
quote:
88s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 21:50 schreef Harper het volgende:

[..]
Natte Gerda.
😂
pi_219793708
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 20:56 schreef SterreKaatje het volgende:
Na alle reacties heb ik besloten om een e-book uit te brengen.
Ik twijfel nog wel over de titel 'Verbinding door Gerda's' of 'Wat niemand wist over Gerda's' of toch...'Krijg nu je Gerda leven op orde'

Oke oke ik sla door. Mn man is een week van huis en ik zit hier in mn eentje op de bank. De jongere kinderen slapen en de pubers hangen hier stilzwijgend. 8-)

Maar jullie zijn leuk, heel leuk!
Je zal vast meer exemplaren verkopen dan de Barneveldse Gerda
pi_219793709
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 22:33 schreef Mamavan1meisje het volgende:

[..]
Ach, als ze nu wel in Oeganda waren geweest was het diner ook rijst met kip geweest (waar je gegarandeerd maagklachten van krijgt, dus nooit een week gaan, want tegen de tijd dat je je fit voelt is je reis voorbij) Het is wel een prachtig land, maar de afstanden die je moet rijden heel erg ver, dus een weekje is eigenlijk best zonde. Dan kan je op z'n best 1 uitgebreide safari doen en Kampala bezoeken
Volgens mij gaan ze ook iets van een werkbezoek doen bij een Nederlander die daar een bakker/restaurant *of iets dergelijks* is begonnen. Is wel balen als ze pas zondag weg kunnen, maar elitaire Soof zit een beetje in mijn allergie, dus die mag wel even met beide voeten op de grond blijven.
pi_219793719
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 22:52 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik heb echt nog nooit wat op een juicekanaal van AM gezien
Zij is daar ook nooit bij naam genoemd, direct of indirect. De opmerking ging over momfluencers in het algemeen.
pi_219793735
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 22:51 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Nee dat ging over de bollens, en over Curly en Sanne.. AM is nooit genoemd door niemand.. wat voor Juice moet daar vandaan komen? AM wilt graag beroemd zijn, daarom blijft ze in het Tim verhaal.. hele Tim had het niet eens over haar maar ja.

Filmpje van JVP is raar, maar vond haar altijd al een beetje ik wil het leven van.. maar ja kan het mis hebben
Er zijn geen namen genoemd in de vragensticker.
pi_219793751
[quote]0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 22:07 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Ik snap niet waarom iedereen hier altijd zo moeilijk doet.

Het is toch heel logisch dat zij haar ex niet gaat delen in een filmpje op haar socials of dat ze geen foto's van haar ex in haar eigen fotoboek wil?

Ik heb allerlei foto's van mn ex en de kinderen van toen we nog samen waren, maar die ga ik niet vrolijk delen op mn socials.

Natuurlijk weten die kinderen dat hun moeder erbij was. Ze weten ook dat ze uit elkaar en dat mama weer iemand anders heeft. Ze hebben al genoeg voor hun kiezen.

Dat mama niet in een filmpje staat op de socials, als ze dat überhaupt al zien, lijkt mij hun laatste zorg.
[/quote hoezo moeilijk doen?

Tsja, ik mag er toch een beetje een vreemd gevoel bij hebben?
Dan had bijv de foto's van de kinderen Bollen er ook niet in gezet.
Maar goed het was een gevoel hè, ik weet het niet goed.
pi_219793790
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 22:59 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Volgens mij gaan ze ook iets van een werkbezoek doen bij een Nederlander die daar een bakker/restaurant *of iets dergelijks* is begonnen. Is wel balen als ze pas zondag weg kunnen, maar elitaire Soof zit een beetje in mijn allergie, dus die mag wel even met beide voeten op de grond blijven.
Ben benieuwd of zoiets loopt. Er zitten wel een paar bakkers, maar brood zoals wij dat kennen eten ze eigenlijk niet in Oeganda. Stiekem wel benieuwd naar de verhalen en foto's, want het is bekend terrein. Hopelijk laat ze de designer tassen en sieraden thuis, want die is ze bij de eerste de beste wandeltocht door de stad kwijt
pi_219793800
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 22:59 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Volgens mij gaan ze ook iets van een werkbezoek doen bij een Nederlander die daar een bakker/restaurant *of iets dergelijks* is begonnen.
Oh handig, kunnen ze het misschien opvoeren als ‘werkgerelateerde reis’ bij de belastingdienst!
pi_219793804
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 22:47 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Ik wil ook niet dat ze uit elkaar gaan
(Wat kan mij dat schelen ) 😂😂
Misschien zijn er volgers die zeggen dat ze bij elkaar moeten blijven
Ah, is er eindelijk eentje die de doodenge tokkieclan achter zich durft te laten? Goed zo Arte! Jij verdient beter dan een volwassen vent die onder de plak zit bij zn knettergekke moeder.

Hopelijk ziet de verpleegster met dr schuddende kont ook snel het licht.
pi_219793814
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 22:37 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Boekenbal zal de 4e keer worden en MG gaat nooit mee.
Volgens mij is het sowieso zonder partners, en in de mental load bijeenkomst is afgesproken dat hij op de kinderen past.
pi_219793857
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 23:11 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Ah, is er eindelijk eentje die de doodenge tokkieclan achter zich durft te laten? Goed zo Arte! Jij verdient beter dan een volwassen vent die onder de plak zit bij zn knettergekke moeder.

Had Arte niet een voorgangster? Ik was eens aan het scrollen en dacht een ex van Jim tegen te komen.
pi_219793865
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 23:11 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]

Beetje rare reactie over twee twintigers die uit elkaar zijn. Ik zou helemaal de zenuwen krijgen van een schoonfamilie als de Geertsen, maar AM deelde vandaag dat Arte nog wel te zien zal zijn, alleen niet als vriendin van. Komt op mij niet echt over alsof Arte de familie 'achter zich heeft gelaten'.
  Moderator vrijdag 9 januari 2026 @ 23:17:38 #223
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219793868
Ik vond het ook opvallend dat er gezegd werd dat we haar wel zouden blijven zien op het kanaal van AM?
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_219793870
Hvk is naar de bibliotheek geweest met de kinderen en was haar telefoon vergeten. Een andere moeder heeft foto's voor haar gemaakt?

Moet zij als alleenstaande moeder ook niet altijd bereikbaar zijn voor school in geval van nood?
pi_219793927
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 23:10 schreef Mamavan1meisje het volgende:

[..]
Ben benieuwd of zoiets loopt. Er zitten wel een paar bakkers, maar brood zoals wij dat kennen eten ze eigenlijk niet in Oeganda. Stiekem wel benieuwd naar de verhalen en foto's, want het is bekend terrein. Hopelijk laat ze de designer tassen en sieraden thuis, want die is ze bij de eerste de beste wandeltocht door de stad kwijt
Ik twijfel nu wat voor bedrijf ze gaan bezoeken, maar wél van een Nederlander. Soof gaat de cultuurshock van haar leven krijgen. Ik ben één keer in die contreien geweest en dat was voor mij één keer teveel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')