Gaat ze dan alleen?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:37 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Boekenbal zal de 4e keer worden en MG gaat nooit mee.
Ik wil ook niet dat ze uit elkaar gaanquote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:06 schreef Harper het volgende:
Wat zegt AM nou?
Dat ze hoopt dat iedereen de beslissing van Jim en Arte (om uit elkaar te gaan) respecteert?
Wat is dat voor rare opmerking? Wat hebben de volgers daar in hemelsnaam mee te maken??
Daar heeft ze hard voor gewerkt!quote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:44 schreef Earring het volgende:
🎉🎉🎉 Jet krijgt eindelijk een andere fiets!
Stelletje misgunnende Gerda’s hier 😂quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:13 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
Gerda's toch! Gun haar nou eens iets 🤣
Nee dat ging over de bollens, en over Curly en Sanne.. AM is nooit genoemd door niemand.. wat voor Juice moet daar vandaan komen? AM wilt graag beroemd zijn, daarom blijft ze in het Tim verhaal.. hele Tim had het niet eens over haar maar ja.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:41 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Heilige Gerda hier 😇!
Niet zo lang geleden bij Juicechannel was er een vraagsticker waarin iemand schreef "dat 2025 het jaar van de momfluencer was *of zoiets* en Juicechannel reageerde met "nou en of". Geen idee of AM hiermee werd bedoeld (podcast met Tim) maar wellicht betrekt ze dit op zichzelf en doet ze alsof ze dagelijks daar wordt besproken.
Naast wat al is gezegd, valt het me op dat ze haar abonnement posts heeft verwijderd (is een aparte sectie naast de gewone posts) en ook kun je geen abonnement meer nemen (oude abonnees bestaan nog wel). En ook dat ze het in haar stories vandaag heeft "over het meenemen van de denktank ervaringen in haar lezingen". Lezingen? Welke lezingen? Of ziet AM een carrière van het geven van lezingen, voordrachten, presentaties of het leiden van panelgesprekken in het verschiet?
Ik heb echt nog nooit wat op een juicekanaal van AM gezienquote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:29 schreef Harper het volgende:
Er staat weer eens een interview met AM online. Ze weet de boel lekker te verdraaien.
Nu is er een heksenjacht gestart ná het telefoontje van Tim. Dat volledig onvoorbereid was.
Ze vindt het absurd dat kinderen door hun ouders gefilmd worden als ze overstuur of aan het huilen zijn.
Ze doet geen geen samenwerkingen meer waarbij de kinderen betrokken worden. Zij horen na school lekker te spelen en niet te moeten werken.
En blijkbaar wordt er regelmatig over haar gezin gesproken op juicekanalen.
Liegebeest.
En ze krijgt natuurlijk een tweedehandsequote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:48 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Daar heeft ze hard voor gewerkt!
Dan heb je dus echt tijd teveel 🫣quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:51 schreef Lalaland79 het volgende:
Dus Milou verdient geld door met dr eigen nep profielen op dr eigen officiële istagram pagina te klikken op linkjes die ze zelf post🤔. Dat is lucratieve business
Je zal vast meer exemplaren verkopen dan de Barneveldse Gerdaquote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:56 schreef SterreKaatje het volgende:
Na alle reacties heb ik besloten om een e-book uit te brengen.
Ik twijfel nog wel over de titel 'Verbinding door Gerda's' of 'Wat niemand wist over Gerda's' of toch...'Krijg nu je Gerda leven op orde'
Oke oke ik sla door. Mn man is een week van huis en ik zit hier in mn eentje op de bank. De jongere kinderen slapen en de pubers hangen hier stilzwijgend.![]()
Maar jullie zijn leuk, heel leuk!
Volgens mij gaan ze ook iets van een werkbezoek doen bij een Nederlander die daar een bakker/restaurant *of iets dergelijks* is begonnen. Is wel balen als ze pas zondag weg kunnen, maar elitaire Soof zit een beetje in mijn allergie, dus die mag wel even met beide voeten op de grond blijven.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:33 schreef Mamavan1meisje het volgende:
[..]
Ach, als ze nu wel in Oeganda waren geweest was het diner ook rijst met kip geweest (waar je gegarandeerd maagklachten van krijgt, dus nooit een week gaan, want tegen de tijd dat je je fit voelt is je reis voorbij) Het is wel een prachtig land, maar de afstanden die je moet rijden heel erg ver, dus een weekje is eigenlijk best zonde. Dan kan je op z'n best 1 uitgebreide safari doen en Kampala bezoeken
Zij is daar ook nooit bij naam genoemd, direct of indirect. De opmerking ging over momfluencers in het algemeen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:52 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit wat op een juicekanaal van AM gezien
Er zijn geen namen genoemd in de vragensticker.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:51 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Nee dat ging over de bollens, en over Curly en Sanne.. AM is nooit genoemd door niemand.. wat voor Juice moet daar vandaan komen? AM wilt graag beroemd zijn, daarom blijft ze in het Tim verhaal.. hele Tim had het niet eens over haar maar ja.
Filmpje van JVP is raar, maar vond haar altijd al een beetje ik wil het leven van.. maar ja kan het mis hebben
Op vrijdag 9 januari 2026 22:07 schreef Lodelie het volgende:
Ben benieuwd of zoiets loopt. Er zitten wel een paar bakkers, maar brood zoals wij dat kennen eten ze eigenlijk niet in Oeganda. Stiekem wel benieuwd naar de verhalen en foto's, want het is bekend terrein. Hopelijk laat ze de designer tassen en sieraden thuis, want die is ze bij de eerste de beste wandeltocht door de stad kwijtquote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:59 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Volgens mij gaan ze ook iets van een werkbezoek doen bij een Nederlander die daar een bakker/restaurant *of iets dergelijks* is begonnen. Is wel balen als ze pas zondag weg kunnen, maar elitaire Soof zit een beetje in mijn allergie, dus die mag wel even met beide voeten op de grond blijven.
Oh handig, kunnen ze het misschien opvoeren als ‘werkgerelateerde reis’ bij de belastingdienst!quote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:59 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Volgens mij gaan ze ook iets van een werkbezoek doen bij een Nederlander die daar een bakker/restaurant *of iets dergelijks* is begonnen.
Ah, is er eindelijk eentje die de doodenge tokkieclan achter zich durft te laten? Goed zo Arte! Jij verdient beter dan een volwassen vent die onder de plak zit bij zn knettergekke moeder.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:47 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ik wil ook niet dat ze uit elkaar gaan
(Wat kan mij dat schelen ) 😂😂
Misschien zijn er volgers die zeggen dat ze bij elkaar moeten blijven
Volgens mij is het sowieso zonder partners, en in de mental load bijeenkomst is afgesproken dat hij op de kinderen past.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:37 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Boekenbal zal de 4e keer worden en MG gaat nooit mee.
Had Arte niet een voorgangster? Ik was eens aan het scrollen en dacht een ex van Jim tegen te komen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:11 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Ah, is er eindelijk eentje die de doodenge tokkieclan achter zich durft te laten? Goed zo Arte! Jij verdient beter dan een volwassen vent die onder de plak zit bij zn knettergekke moeder.
Hopelijk ziet de verpleegster met dr schuddende kont ook snel het licht.
Beetje rare reactie over twee twintigers die uit elkaar zijn. Ik zou helemaal de zenuwen krijgen van een schoonfamilie als de Geertsen, maar AM deelde vandaag dat Arte nog wel te zien zal zijn, alleen niet als vriendin van. Komt op mij niet echt over alsof Arte de familie 'achter zich heeft gelaten'.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:11 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Ah, is er eindelijk eentje die de doodenge tokkieclan achter zich durft te laten? Goed zo Arte! Jij verdient beter dan een volwassen vent die onder de plak zit bij zn knettergekke moeder.
Hopelijk ziet de verpleegster met dr schuddende kont ook snel het licht.
Ik twijfel nu wat voor bedrijf ze gaan bezoeken, maar wél van een Nederlander. Soof gaat de cultuurshock van haar leven krijgen. Ik ben één keer in die contreien geweest en dat was voor mij één keer teveel.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:10 schreef Mamavan1meisje het volgende:
[..]
Ben benieuwd of zoiets loopt. Er zitten wel een paar bakkers, maar brood zoals wij dat kennen eten ze eigenlijk niet in Oeganda. Stiekem wel benieuwd naar de verhalen en foto's, want het is bekend terrein. Hopelijk laat ze de designer tassen en sieraden thuis, want die is ze bij de eerste de beste wandeltocht door de stad kwijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |