Ja dat was Cayaquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:16 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Had Arte niet een voorgangster? Ik was eens aan het scrollen en dacht een ex van Jim tegen te komen.
Zal me niets verbazen. Het zijn niet bepaald (wereld)reizigers, maar het is een beetje zoals het kopen van twee appartementen in Dubai, waar ze volgens mij nog nooit zijn geweest; het zal ergens in hun voordeel werken.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:11 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Oh handig, kunnen ze het misschien opvoeren als ‘werkgerelateerde reis’ bij de belastingdienst!
Ik dacht meer: hoeveel foto’s van je kinderen in de bibliotheek heb je nodig in je leven?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:17 schreef slowie het volgende:
Hvk is naar de bibliotheek geweest met de kinderen en was haar telefoon vergeten. Een andere moeder heeft foto's voor haar gemaakt?
Moet zij als alleenstaande moeder ook niet altijd bereikbaar zijn voor school in geval van nood?
Naar het pakketpunt laten brengen door Dion bedoel je.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:08 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
En dan helemaal dat ding inpakken, label uitprinten en naar een pakketpunt en alles. Voor een eurotje.
Laat dat misschien maar weg. Ze doen niet anders.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:11 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Oh handig, kunnen ze het misschien opvoeren als ‘werkgerelateerde reis’ bij de belastingdienst!
Joh iedereen kan toch wel een keer z’n telefoon vergeten zijn? Vroeger redden ze zich er ook wel mee. Niemand is 24/7 bereikbaar, alleenstaande moeder of niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:17 schreef slowie het volgende:
Hvk is naar de bibliotheek geweest met de kinderen en was haar telefoon vergeten. Een andere moeder heeft foto's voor haar gemaakt?
Moet zij als alleenstaande moeder ook niet altijd bereikbaar zijn voor school in geval van nood?
Zal Arte misschien een contract hebben moeten tekenen van AM van een jaar in beeld voor een x bedrag?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:17 schreef Meke het volgende:
Ik vond het ook opvallend dat er gezegd werd dat we haar wel zouden blijven zien op het kanaal van AM?
Scheelt dat ze altijd in de bieb zit😆quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:58 schreef Arrie1995 het volgende:
[..]
Joh iedereen kan toch wel een keer z’n telefoon vergeten zijn? Vroeger redden ze zich er ook wel mee. Niemand is 24/7 bereikbaar, alleenstaande moeder of niet.
Ja, ook dat: 'kan jij foto's van mijn kinderen maken voor m'n Instagram?'quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:51 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ik dacht meer: hoeveel foto’s van je kinderen in de bibliotheek heb je nodig in je leven?
Een dagje missen zou vast geen kwaad doen.
Dat zag ik van de week ook. Ben zo benieuwd naar het hoe en wat. Ze waren vorig jaar in de meivakantie nog met z’n vieren naar Curaçao geweest en sindsdien is de relatie over.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:26 schreef Roesssst het volgende:
Roestige Gerda hier!
Ik zat eens te struinen op Insta en zag dat de ex van PorteRenee een nieuwe relatie heeft. Helemaal heppy de peppy foto's en filmpjes met z'n tweeën plaatsen. Ze zijn nu ook samen een bedrijfje gestart met een gezamenlijke podcast een instapagina en een nieuwsbrief. Net zoals hij met zijn ex deed, maar dan nu over gezond leven en sporten.
Stiekem ben ik dan wel een beetje nieuwsgierig of zijn relatie met Renee is uitgegaan omdat hij een ander had of dat zij er pas daarna in beeld kwam.
Renee is sindsdien ook flink afgevallen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:27 schreef WiWa het volgende:
[..]
Dat zag ik van de week ook. Ben zo benieuwd naar het hoe en wat. Ze waren vorig jaar in de meivakantie nog met z’n vieren naar Curaçao geweest en sindsdien is de relatie over.
Klopt als een busquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:12 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Volgens mij is het sowieso zonder partners, en in de mental load bijeenkomst is afgesproken dat hij op de kinderen past.
Mb is toch haar ex, waarom zou je die in een filmpje verwerken. Ik bedenk mezelf dan hoe weird het zou zijn als ik m'n ex in een filmpje ging verwerken 😂quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:59 schreef Henrike het volgende:
Ik weet niet wat ik van dat filmpje van jvp vind.
Ene kant leuk, Koen erbij , de kinderen van Koen en mb erin, en dan mb compleet weggewerkt.
Zullen de bollen kinderen dat niet beetjecvreemd vinden? Mama was daar toch ook bij?
Vind beetje vreemd gevoel geven dit.
Op vrijdag 9 januari 2026 23:06 schreef Henrike het volgende:Hoezo? Ze is toch met Koen, zijn toch haar bonuskids? Altijd dat kamp Mies.. Ik krijg tegenwoordig helemaal de kriebels. An michelle en haar oranje hoofdquote:[ afbeelding ] Op vrijdag 9 januari 2026 22:07 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom iedereen hier altijd zo moeilijk doet.
Het is toch heel logisch dat zij haar ex niet gaat delen in een filmpje op haar socials of dat ze geen foto's van haar ex in haar eigen fotoboek wil?
Ik heb allerlei foto's van mn ex en de kinderen van toen we nog samen waren, maar die ga ik niet vrolijk delen op mn socials.
Natuurlijk weten die kinderen dat hun moeder erbij was. Ze weten ook dat ze uit elkaar en dat mama weer iemand anders heeft. Ze hebben al genoeg voor hun kiezen.
Dat mama niet in een filmpje staat op de socials, als ze dat überhaupt al zien, lijkt mij hun laatste zorg.
[/quote hoezo moeilijk doen?
Tsja, ik mag er toch een beetje een vreemd gevoel bij hebben?
Dan had bijv de foto's van de kinderen Bollen er ook niet in gezet.
Maar goed het was een gevoel hè, ik weet het niet goed.
Ja die nieuw girl zag ook haar kans schoon. Vind haar daarom meteen sneu overkomen. Team Renee 😉quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:27 schreef WiWa het volgende:
[..]
Dat zag ik van de week ook. Ben zo benieuwd naar het hoe en wat. Ze waren vorig jaar in de meivakantie nog met z’n vieren naar Curaçao geweest en sindsdien is de relatie over.
En wij maar gewoon dik betalen..quote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:49 schreef Lovelii2026 het volgende:
Wil van tien ook naar Efteling . Uitgenodigd . Lekker influenca weekendje daar
Zo, echt wel. Ik vraag me af hoe dat gaat. Ze hadden voor safari misschien beter naar Z-Afrika kunnen gaan. Dit is niet echt een startersland. Hier moet je nog veel alerter zijn, je valt nog meer op, het is echt zo'n andere wereld. Ik zou er wel willen wonen, maar kan me voorstellen dat het nogal een shock is als je met je net gelakte nagels in de oranje klei staatquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:24 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik twijfel nu wat voor bedrijf ze gaan bezoeken, maar wél van een Nederlander. Soof gaat de cultuurshock van haar leven krijgen. Ik ben één keer in die contreien geweest en dat was voor mij één keer teveel.
Jij hebt die keer niet meegekregen dat J. niet op school was verschenen en ze zich daar niet druk om kon maken?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:17 schreef slowie het volgende:
Klopt, daarom vond ik haar reel over hoeveel geld ze had gespaard ofzoiets ook zo raar. De helft van hun vakanties/weekendjes weg zijn gesponsord.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:34 schreef Earring het volgende:
En Eline Zwitser zit met haar gezin in de Efteling. Uitgenodigd. Die krijgen nogal eens weekendjes en reisjes aangeboden.
Dat Efteling weekendje had Sanneke (net als veel anderen hoor) ook graag gehad.
Echt he?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:25 schreef Clea het volgende:
AM aan de slag op haar drukke werkdag met een flinke takenlijst en haar afspraak met Maarten dat ze niet meer s avonds werkt, maar zo drukdruk. Inmiddels heeft ze 3 koeken gebakken, zwaait diverse kinderen uit, loopt continu rond in huis en heeft 3 dingen afgevinkt van haar lijstje. Maar goed dat ze geen echte baan heeft..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |