Je kan meteen zien aan de titel of het een normaal artikel is van Jippie of iemand anders of een bijna exploderend onderbuik bericht.quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
In een vlaag van verstandsverbijstering is er in grote woede weer een toetsenbord afgetikt ergens in Zwolle.
Nederlander (23) gaat door het lint in Oostenrijkse dorpje Ischgl en smijt Duitse skiër van stenen trap - https://www.ad.nl/buitenl(...)tenen-trap~ac12b8fc/quote:Op woensdag 31 december 2025 16:01 schreef DeeBee het volgende:
Nederlanders in Tirol mishandelen Duitser met onder meer skischoen - https://nos.nl/l/2596571
De nieuwe HOLLANDSE traditie is uit
Het is zo ongeveer het toppunt van ironie om te klagen over snowflakegezeik vanwege een icoontje van Kijkwijzer. Alsof iemand ooit überhaupt naar die icoontjes kijkt.quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
In een vlaag van verstandsverbijstering is er in grote woede weer een toetsenbord afgetikt ergens in Zwolle.
Ook zijn transfobe stokpaardje wordt weer bestegen in de commentsectie.quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg zin om een nummer van Peter Selie op te zetten.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Vandaag weer eens onbedoeld op dit stukje internet gestuit
Is dat de man van Corrie Jander?quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:06 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik krijg zin om een nummer van Peter Selie op te zetten.
Zekerquote:Op donderdag 8 januari 2026 20:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is dat de man van Corrie Jander?
Lijkt me knap als Ajax vrouwelijke kandidaten kan vinden die nog dramatischer zijn dan wat ze daar normaal aan het werk zetten.quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:28 schreef Koffieplanter het volgende:
Hij is inmiddels ook vol op het dossier Ajax gedoken: Ajax mag Edo Ophof niet in raad van commissarissen vanwege vrouwenquotum
[ afbeelding ]
Goh, dat verwacht je toch ook niet van die fascistische terreurbeweging.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)narcostaat-venezuela
Wat een gevaarlijke gek die gozer van de VVD.
Vrees er alleen voor dat niemand een succesvol Iran wil, dus het blijft wel uitzichtloos. Economie heeft geen enkele kans zonder minder sancties, maar het altijd genocide plegende Israhel en imperialistische Amerika heeft er geen enkel belang bij dat Iran vooruit komt.quote:
Alhoewel Syrie toch vrij snel werd vrijgesteld van sancties (helaas doet Israel er alles aan om het daar een puinzooi te laten blijven)quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:12 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Vrees er alleen voor dat niemand een succesvol Iran wil, dus het blijft wel uitzichtloos. Economie heeft geen enkele kans zonder minder sancties, maar het altijd genocide plegende Israhel en imperialistische Amerika heeft er geen enkel belang bij dat Iran vooruit komt.
Straks alles in de schoenen schuiven van de PvdA die niet meewerktequote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:43 schreef DeeBee het volgende:
Fijne Tweede Kamerverkiezingen in oktober, allen
Als GL-PVDA ook maar één voorstel van dit kabinet steunt zijn ze voor eeuwig af.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Straks alles in de schoenen schuiven van de PvdA die niet meewerkteStukje VVD play book.
Wat mij betreft ben ik het daar mee oneens. Ze zijn pas af als ze onstaatsrechtelijke shit steunen. In het bijzonder vallen daar uitruilen met de VVD onder.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:56 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als GL-PVDA ook maar één voorstel van dit kabinet steunt zijn ze voor eeuwig af.
Het lijkt dit topic wel.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
De BBB in de eerste reactie al teleurgesteld omdat het geen 'midden-rechts' kabinet is. Dat frame wordt op dag 1 al ingezet.
Een beetje defenestratie moet kunnen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gevluchte Russische journalist (38) valt uit raam in Frankrijk: man stort zeven verdiepingen omlaag en sterft
Als Rus moet je ook ver weg van ramen blijvenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gevluchte Russische journalist (38) valt uit raam in Frankrijk: man stort zeven verdiepingen omlaag en sterft
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:55 schreef Pistolero het volgende:
https://nos.nl/video/2597(...)rd-tijdens-interview
Dit is heel goed.
Kwam dit tegen en wilde het hier komen delen, maar niet snel genoeg. Echt ont-zet-tend genoten van deze beelden!quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:55 schreef Pistolero het volgende:
https://nos.nl/video/2597(...)rd-tijdens-interview
Dit is heel goed.
Ja.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:07 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik viel zojuist per ongeluk in een interview met Rintje Ritsma. Ten eerste: curieuze haarlijn, ten tweede: ik ga echt een steeds grotere fan van schaatsen worden. Is het ook buiten het OKT altijd zo'n drama?
Als je drama wil kan ik je shorttrack ook aanbevelen. Stukje kutnijd.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:07 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik viel zojuist per ongeluk in een interview met Rintje Ritsma. Ten eerste: curieuze haarlijn, ten tweede: ik ga echt een steeds grotere fan van schaatsen worden. Is het ook buiten het OKT altijd zo'n drama?
Ik zou 17 februari, de Dag van de Ploegenachtervolging, alvast blokken in je agenda.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:07 schreef Koffieplanter het volgende:
Rubin Kazan - FC Twente beldequote:Op zaterdag 10 januari 2026 05:43 schreef Steven184 het volgende:
Watjes
"Als je de weersverwachting ziet, kun je bijna niet voorstellen dat de wedstrijd doorgaat. Je kunt het fans niet aandoen om bij -5 in het stadion te zitten."
Nouja de Europese NAVO (+ enige aanvullingen) zal er dan wel komen. Op termijn misschien wel een effectiever orgaan dan de altijd tandeloze Europese Commissiequote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:01 schreef Fretwork het volgende:
Het is wel schitterend dat Mark R. een kabinet laat struikelen om een baantje als NAVO baas binnen te halen, om vervolgens binnen twee jaar zonder werk te zitten.
Prins pakt na OKT-drama zilver bij EK, wederom veel te doen om ploegenachtervolging - https://nos.nl/l/2597575quote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja.De ploegenachtervolging (vergelijkbaar met het wielrennen) is altijd een drama, omdat er talloze ploegenteams zijn waardoor de schaatsers van verschillende teams niet/nauwelijks met elkaar trainen. Ondertussen wordt vaak wel de voorrang gegeven aan de ploegenachtervolging. Dus elke vier jaar is het een drama.
En Rintje is zelf natuurlijk ook snel geïrriteerd:
Bekijk deze YouTube-video
Rintje sprak ook al over riooljournalistiek omdat ze kritisch over hem en het team waren.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:10 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Prins pakt na OKT-drama zilver bij EK, wederom veel te doen om ploegenachtervolging - https://nos.nl/l/2597575
De nieuwe Rintje is uit!
Stijn wordt rustig gebracht...
Hij heeft ergens wel een punt, bizar hoe bijvoorbeeld Erben Wennemars maar blijft door zagen hierover.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Rintje sprak ook al over riooljournalistiek omdat ze kritisch over hem en het team waren.
Volgens mij hebben ze niet zoveel spul meer in de regio om zo’n operatie uit te voerenquote:Op zondag 11 januari 2026 11:02 schreef DeeBee het volgende:
Wanneer gaat USA Khamenei ontvoeren, @:Szura ?
Gezien die caption is blijkbaar nog lang niet genoeg bezuinigd bij de NOS.quote:Op zondag 11 januari 2026 15:35 schreef franklop het volgende:
https://www.instagram.com(...)gsh=ZDNlZDc0MzIxNw==
Kijk eens wat ze doen Johan
Over het totaal oninteressante EK afstanden?quote:Op zondag 11 januari 2026 17:15 schreef wimderon het volgende:
Erben Wennemars is as we speak aan het ontploffen, live op tv.
Hij werd bekritiseerd door Bart Hoolwerf, die niet met de Spelen mag mee doen, en ook totaal los ging op alles en iedereen die ook maar iets met het schaatsen te maken heeft.quote:Op zondag 11 januari 2026 17:27 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Over het totaal oninteressante EK afstanden?
En uiteindelijk werd Erben zelfs boos op Jeroen Stomphorst, een van de meest lege hulzen bij de NOS.quote:Op zondag 11 januari 2026 17:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij werd bekritiseerd door Bart Hoolwerf, die niet met de Spelen mag mee doen, en ook totaal los ging op alles en iedereen die ook maar iets met het schaatsen te maken heeft.
Hoolwerf inmiddels gehoord en zo onbegrijpelijk is zijn reactie toch niet? Erben is alleen nog niet terug te kijken?quote:Op zondag 11 januari 2026 17:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
En uiteindelijk werd Erben zelfs boos op Jeroen Stomphorst, een van de meest lege hulzen bij de NOS.
Nou ja, hij gooide ook Bergsma voor de bus, en hij had zelf (in de sprints) wat beter moeten presteren dit seizoen. Maar wel begrijpelijk dat hij teleurgesteld is.quote:Op zondag 11 januari 2026 17:37 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hoolwerf inmiddels gehoord en zo onbegrijpelijk is zijn reactie toch niet? Erben is alleen nog niet terug te kijken?
Live-tv op npostart kun je terugspoelen.quote:Op zondag 11 januari 2026 17:37 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hoolwerf inmiddels gehoord en zo onbegrijpelijk is zijn reactie toch niet? Erben is alleen nog niet terug te kijken?
Weet ik maar dat is me te veel moeite voor Erbenquote:Op zondag 11 januari 2026 17:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Live-tv op npostart kun je terugspoelen.
Dit moet ik straks even terugkijkenquote:Op zondag 11 januari 2026 17:15 schreef wimderon het volgende:
Erben Wennemars is as we speak aan het ontploffen, live op tv.
Rintje is eigenlijk kaal.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:07 schreef Koffieplanter het volgende:
Bij shorttrack was de selectie ook drama en in het shorttrack topic werd zonder ironie beweerd dat dat ook de schuld van Rintje was. Kan ik ook wel van genieten.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:07 schreef Koffieplanter het volgende:
Heb het net toch even terug gekeken maar vind het allemaal niet zo spannend wat er gezegd wordt. Wat natuurlijk wel een goed punt is dat je nu iemand aanwijst voor de TP die we nooit gaan winnen in plaats van of Prins of de tweede deelnemers op de Massastart.quote:Op zondag 11 januari 2026 17:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Live-tv op npostart kun je terugspoelen.
Maar Prins gaat ook nooit winnenquote:Op zondag 11 januari 2026 18:27 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Heb het net toch even terug gekeken maar vind het allemaal niet zo spannend wat er gezegd wordt. Wat natuurlijk wel een goed punt is dat je nu iemand aanwijst voor de TP die we nooit gaan winnen in plaats van of Prins of de tweede deelnemers op de Massastart.
Klopt maar de vraag is of je nu echt veel of minder kans maakt op een medaille met Bosker want Prins heeft in principe best kans op brons op de 1500.quote:
Hm. Hoe bedoel je dat?quote:Op maandag 12 januari 2026 11:52 schreef Slobeend het volgende:
Ik ben toch in de val Howierd_Roark getrapt.
Username afgeleid van Ayn Rand is wel zo'n beetje de grootst mogelijke red flag die je kunt bedenken om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 12 januari 2026 11:52 schreef Slobeend het volgende:
Ik ben toch in de val Howierd_Roark getrapt.
Koeman?quote:Op maandag 12 januari 2026 18:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Erg mooi. Nu kan Liverpool Slot ontslaan, waarna Feyenoord Van Persie kan ontslaan.
Inshallah.
Van Persie naar Ajax, Fred Grim weer assistentcoach?quote:Op maandag 12 januari 2026 18:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Koeman ontslaan, Bosz bondscoach, Slot naar PSV, PSV kampioen met 34 overwinningen.
Ik vind Slot naar Ajax dan toch de beste optiequote:Op maandag 12 januari 2026 19:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Van Persie naar Ajax, Fred Grim weer assistentcoach?
Vast wel een Belgische club die Sjonnie nog een kans willen geven.quote:Op maandag 12 januari 2026 22:10 schreef wimderon het volgende:
En waar gaat Johnny Heitinga dan heen?
SV Spakenburg?quote:Op maandag 12 januari 2026 22:10 schreef wimderon het volgende:
Nee, dit kan niet.quote:Meerdere Franse media berichten dinsdag over de transfer van Wout Faes naar AS Monaco. De 27-jarige Belgische verdediger is op een zijspoor beland bij de Engelse tweedeklasser Leicester City. Bij het team van Sébastien Pocognoli zou Faes meer speelminuten moeten vergaren in de hoop alsnog een WK-selectie met de Rode Duivels af te dwingen. Het zou gaan om een definitieve overstap. Faes is sinds september 2022 aan de slag bij The Foxes.
quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 13 januari 2026 12:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeg het maar.
En dan iets daaronder:quote:Op dinsdag 13 januari 2026 13:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
Renners met een aflopend contract in 2026 die het dichtst aanleunen tegen de rating van Yates
1 Tadej Pogačar
Kan dit?
Vond je deze niet accuraat?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:59 schreef Koffieplanter het volgende:
https://frontpage.fok.nl/(...)-van-mede-users.html
Het was weer een productieve dag.
Dit is wel een goed inkijkje in de geest van degene die hem heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:46 schreef Remco het volgende:
[..]
Vond je deze niet accuraat?
[ afbeelding ]
De debielste plaatjes in dat topic komen uiteraard weer daarvandaan (en dat is een prestatie in dat topic). Had net zo goed meteen een plaatje kunnen maken met de pik van Pogi in de bek, dat was meteen de meeste accurate van het stel geweest.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit is wel een goed inkijkje in de geest van degene die hem heeft gemaakt.
quote:Op woensdag 14 januari 2026 00:33 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
De debielste plaatjes in dat topic komen uiteraard weer daarvandaan (en dat is een prestatie in dat topic). Had net zo goed meteen een plaatje kunnen maken met de pik van Pogi in de bek, dat was meteen de meeste accurate van het stel geweest.
Al besprokenquote:Op woensdag 14 januari 2026 17:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Notoir scheefpoeper Ruben van Gucht heeft een nieuwe vlam. En meisje van 20. Arm ding. “Ruben is een man met heel veel levenswijsheid.”
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien zoekt hij gewoon een tijdelijk chauffeuse?quote:Op woensdag 14 januari 2026 17:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Notoir scheefpoeper Ruben van Gucht heeft een nieuwe vlam. En meisje van 20. Arm ding. “Ruben is een man met heel veel levenswijsheid.”
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We maken er vijf keer van.quote:
Ach nr 6.quote:Op woensdag 14 januari 2026 22:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We maken er vijf keer van.
Misschien tijd voor een nieuwe trainer?quote:
Valt nog mee tot nu toe.quote:
Ziekte van plots?quote:Op donderdag 15 januari 2026 14:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ afbeelding ]
"Beste vrijheidsstrijders"
Dit kan nietquote:Op donderdag 15 januari 2026 15:11 schreef DeeBee het volgende:
Nederland stuurt één militair naar Groenland - https://nos.nl/l/2598296
Dit is peak Nederland, POLDERED
quote:Op donderdag 15 januari 2026 15:11 schreef DeeBee het volgende:
quote:
Tottenham!quote:Op maandag 12 januari 2026 22:10 schreef wimderon het volgende:
Ja dit is bijna niveau JP Balkenende "we steunen de oorlog in Irak wel politiek, maar niet militair"quote:Op donderdag 15 januari 2026 15:11 schreef DeeBee het volgende:
Stormfrontpaged.quote:ik geloof er dus helemaal niets van dat dit toeval is. het is bekend dat "the powers that be" over wapens beschikken die het makkelijk kunnen doen voorkomen alsof het een hartaanval is, maar dan is iemand dus gewoon opgeruimd.
en ik kan me zo voorstellen dat ze robert jensen met zijn wakkere geluid en grote bereik als een bedreiging voor ze gezien werd. eerst viola holt, en nu jensen. pff..
diep triest, dit. rust zacht, dappere robert
Ik dacht eerst ook dat het een best geslaagde troll reactie was, maar toen bekeek ik de postgeschiedenis van de desbetreffende user.quote:
Een harde klap in het gezicht, word er wel emotioneel van. Een van de meest wakkere mensen van Nederland. Zelfs in maart 2020, toen vrijwel iedereen (waaronder ik en Baudet, helaas) nog overtuigd waren van een crisis, was Jensen al wakker en doorzag de coronaleugens en mRNA-genocide. Niet alleen op het gebied van corona, maar ook met betrekking tot klimaat en andere maatschappelijke onderwerpen was hij wakker. Veel mensen zijn door hem wakker geworden, Robert Jensen is een held. Als er iemand is die in de hemel komt, dan is het Jensen wel, deze man was een voorbeeld voor kritische mensen. Hij streed voor onze vrijheid en tegen discriminatie.quote:Op donderdag 15 januari 2026 14:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ afbeelding ]
"Beste vrijheidsstrijders"
Ik heb in geen jaren iets van hem vernomen of gelezen. Is dat gek?quote:
Ook voor ons als kijker.quote:
Waar vind ik dit?quote:
Oh natuurlijk, de FPquote:Op vrijdag 16 januari 2026 11:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Presentator Robert Jensen (52) overleden
Deze copypasta doet het onironisch erg goed in NWS.quote:Op donderdag 15 januari 2026 19:29 schreef noodgang het volgende:
[..]
Een harde klap in het gezicht, word er wel emotioneel van. Een van de meest wakkere mensen van Nederland. Zelfs in maart 2020, toen vrijwel iedereen (waaronder ik en Baudet, helaas) nog overtuigd waren van een crisis, was Jensen al wakker en doorzag de coronaleugens en mRNA-genocide. Niet alleen op het gebied van corona, maar ook met betrekking tot klimaat en andere maatschappelijke onderwerpen was hij wakker. Veel mensen zijn door hem wakker geworden, Robert Jensen is een held. Als er iemand is die in de hemel komt, dan is het Jensen wel, deze man was een voorbeeld voor kritische mensen. Hij streed voor onze vrijheid en tegen discriminatie.
Lachwekkendquote:Op vrijdag 16 januari 2026 16:32 schreef Szura het volgende:
Nee, dit kan niet: https://nos.nl/artikel/25(...)ag-theo-koomen-award
Dit kan echt niet. Letterlijk elke andere NOS commentator is beter naar te luisteren.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 16:32 schreef Szura het volgende:
quote:Op vrijdag 16 januari 2026 16:17 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Deze copypasta doet het onironisch erg goed in NWS.
Vandaag kwam het nieuws dat niet 1 maar zelfs 2 militairen naar Groenland gestuurd zullen worden!quote:Op donderdag 15 januari 2026 15:11 schreef DeeBee het volgende:
Terecht natuurlijk. We hebben een forse inzet nodig.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 18:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vandaag kwam het nieuws dat niet 1 maar zelfs 2 militairen naar Groenland gestuurd zullen worden!
NWS blijft een onbegrijpelijk fenomeenquote:Op vrijdag 16 januari 2026 16:17 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Deze copypasta doet het onironisch erg goed in NWS.
Henry Keizer en Pieter Hofstra hebben het niet gehaald.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:18 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Terecht natuurlijk. We hebben een forse inzet nodig.
Al die media-prijsjes voor andere media stellen ook echt geen zak voor.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 16:32 schreef Szura het volgende:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 17 januari 2026 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe spreken jullie Harry Decheiver uit?
De Geiffurquote:Op zaterdag 17 januari 2026 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Detjiever (geen grap)quote:Op zaterdag 17 januari 2026 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Desjeiverquote:Op zaterdag 17 januari 2026 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen stroopwafels meer leveren.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 17:43 schreef Szura het volgende:
Zeg die stronthandsdeal ook maar meteen op dan.
Zou hij doorhebben dat importheffingen vooral de Amerikanen zelf treffen?quote:Op zaterdag 17 januari 2026 17:40 schreef Momo het volgende:
Zou de oranje baviaan ons kunnen vinden op een wereldbol?
Ik zit vooral op de kruipende reactie van Van Weel te wachten.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik wacht op een artikel met als strekking "Ondernemers roepen regering op militairen terug te trekken uit Groenland."
Als je niet in een democratie leeft en nog steeds control hebt over het leger, dan maakt dat echt geen reet uit.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:05 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zou hij doorhebben dat importheffingen vooral de Amerikanen zelf treffen?
Ik vind het oprecht absurd dat er nog geen burgeroorlog is uitgebroken.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als je niet in een democratie leeft en nog steeds control hebt over het leger, dan maakt dat echt geen reet uit.
En die van Mark ‘al-Sahaf’ Ruttequote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zit vooral op de kruipende reactie van Van Weel te wachten.
En Arne dan?quote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach Ajax kan ook weer van stal.
quote:Sometimes ‘daddy’ has to use strong punishments when the European children act naughty. Toch #MarkRutte? 🤢🤮
Wie roept deze kul nou weer?quote:
Een variant op de uitspraken van ene Mark R.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie roept deze kul nou weer?
Was een reactie op social media.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie roept deze kul nou weer?
Maar Belgïe heeft ook één militair naar Groenland gestuurd. Alleen dat heeft die oranje Hitler waarschijnlijk nog niet door.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 19:31 schreef Faraday01 het volgende:
België krijgt geen extra heffingen, dan krijgen ze het druk in de haven van Antwerpen en bij de Belgische kvk
Verbindingsofficierquote:Op zaterdag 17 januari 2026 19:40 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Maar Belgïe heeft ook één militair naar Groenland gestuurd. Alleen dat heeft die oranje Hitler waarschijnlijk nog niet door.
Ik denk dat Trump überhaupt niet van het bestaan van België weet.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 19:31 schreef Faraday01 het volgende:
België krijgt geen extra heffingen, dan krijgen ze het druk in de haven van Antwerpen en bij de Belgische kvk
Zou het niet of te laat terugkeren van verlof bij bijvoorbeeld TBS meegerekend worden?quote:Op zaterdag 17 januari 2026 20:38 schreef Steven184 het volgende:
Dit is eigenlijk best een verbijsterende statistiek, mocht het kloppen. Geen verder onderzoek gedaan.
[ x ]
Ja, daar lijkt het op. Plus zou ook data van 2019 zijnquote:Op zaterdag 17 januari 2026 20:40 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Zou het niet of te laat terugkeren van verlof bij bijvoorbeeld TBS meegerekend worden?
Je zal op een gegeven moment kleur moeten bekennen. Of die importheffingen nou nu of over een maand komen maakt ook niet zoveel uit.quote:Op zondag 18 januari 2026 08:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik kan er wel van genieten dat het sturen van twee militairen nu leidt tot de importtarieven. Knap, opnieuw hebben de ambtenaren van een ministerie in innige samenwerking met de VVD een strategische blunder gemaakt.
Wat zijn selectiecriteria tegenwoordig bij ministeries en bij de VVD?
Dit is een bijzondere take.quote:Op zondag 18 januari 2026 08:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik kan er wel van genieten dat het sturen van twee militairen nu leidt tot de importtarieven. Knap, opnieuw hebben de ambtenaren van een ministerie in innige samenwerking met de VVD een strategische blunder gemaakt.
Wat zijn selectiecriteria tegenwoordig bij ministeries en bij de VVD?
quote:Op zondag 18 januari 2026 08:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je zal op een gegeven moment kleur moeten bekennen. Of die importheffingen nou nu of over een maand komen maakt ook niet zoveel uit.
Helemaal niet, er waren twee prima opties. Een echte actie en niet symbolisch, of niets. Nu krijg je met een symbolische actie sancties, het slechtste van twee werelden.quote:
Gaat dit over mijn post? Ik zeg dit niet snel, maar echt een domme interpretatie (of je het met me eens bent of niet).quote:Op zondag 18 januari 2026 08:48 schreef Szura het volgende:
Verkapte goedpraterij van de totale waanzin van de seniele oranje Hitler om Nederland - dat handelt in overleg met oa Denemarken en meewerkt aan een NAVO-oefening, je weet wel die organisatie waar de VS ook in zit - te bashen. Dat we dat nog mogen meemaken in deze SC.
Jouw interpretatie van wat Nederland doet is pas een achterlijke. Er worden een paar militairen gestuurd om een NAVO-oefening (een OEFENING!) voor te bereiden: in overleg met Denemarken, dat het ook met de VS heeft besproken deze week en binnen dus een bondgenootschap waar de VS in zit. Een bredere missie wordt aan gewerkt en komt vast later nog.quote:Op zondag 18 januari 2026 09:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Gaat dit over mijn post? Ik zeg dit niet snel, maar echt een domme interpretatie (of je het met me eens bent of niet).
Dat doe ik helemaal niet. Het is een gevolg van die actie. Dat jij dat dan een verdediging noemt, dat is een belediging, en alle grote woorden die je erbij gebruikt sieren je totaal niet.quote:Op zondag 18 januari 2026 10:02 schreef Szura het volgende:
[..]
Jouw interpretatie van wat Nederland doet is pas een achterlijke. Er worden een paar militairen gestuurd om een NAVO-oefening (een OEFENING!) voor te bereiden: in overleg met Denemarken, dat het ook met de VS heeft besproken deze week en binnen dus een bondgenootschap waar de VS in zit. Een bredere missie wordt aan gewerkt en komt vast later nog.
Maar terwijl je in dat proces zit, terwijl Denen ook nog in overleg zijn met de VS, komt de seniele Hitler met een tantrum waarmee hij overal doorheen fietst. Deze SC maakt er onderhand een sport van om de VVD te bashen en terecht, maar hoe je de strapatsen van die gek weet toe te schrijven aan Nederland of een bepaalde politieke partij is de raarste gedachtekronkel die ik hier in tijden heb gelezen.
Welke bondgenoten? Dit is mijn eigen mening, daar heb ik anderen niet voor nodig. En ik kan er nogal pissig van worden inderdaad als de debiele acties van Trump verklaard of gerationaliseerd worden onder de noemer ‘dan hadden WIJ maar iets anders moeten doen’.quote:Op zondag 18 januari 2026 10:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat doe ik helemaal niet. Het is een gevolg van die actie. Dat jij dat dan een verdediging noemt, dat is een belediging, en alle grote woorden die je erbij gebruikt sieren je totaal niet.
Natuurlijk vind ik de acties van Trump totaal verwerpelijk, kom op zeg. Ik probeer een discussie te voeren over het al dan niet strategisch handelen van Nederland (ik zit in het algemeen meer op de lijn Sanchez), maar dat blijkt onmogelijk met je linkse bondgenoten zonder beschuldigd te worden van het verdedigen van "de oranje Hitler". Vervelende plek is dit dan.
Dat is helemaal prima. Ik juich het verdedigen van de VVD juist toe, het is hier inderdaad een echokamer (het is meestal precies een herhaling van wat ik op BlueSky lees). Maar de bewoordingen die je gebruikt zijn vervelend en overdreven, na je incorrecte interpretatie. Beetje goedkoop scoren er omheen, nou heel stoer, maar het staat een normale discussie in de weg.quote:Op zondag 18 januari 2026 10:19 schreef Szura het volgende:
[..]
Welke bondgenoten? Dit is mijn eigen mening, daar heb ik anderen niet voor nodig. En ik kan er nogal pissig van worden inderdaad als de debiele acties van Trump verklaard of gerationaliseerd worden onder de noemer ‘dan hadden WIJ maar iets anders moeten doen’.
En dat dan ook nog toeschrijven aan ambtenaren op ministeries en één bepaalde politieke partij (die hier bepaald niet de populairste is, maar ik verdedig ze toch) terwijl het een kabinetsbesluit is inclusief BBB dat ook op steun van een Kamermeerderheid kan rekenen. Potsierlijke argumentatie vind ik dat.
Je bent de acties van Trump flink aan het rationaliseren, daar gaat het al mis. Die labiele oranje fascist is totaal ontoerekeningsvatbaar, waardoor strategisch handelen ten opzichte van de VS per definitie onmogelijk is.quote:Op zondag 18 januari 2026 10:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat doe ik helemaal niet. Het is een gevolg van die actie. Dat jij dat dan een verdediging noemt, dat is een belediging, en alle grote woorden die je erbij gebruikt sieren je totaal niet.
Natuurlijk vind ik de acties van Trump totaal verwerpelijk, kom op zeg. Ik probeer een discussie te voeren over het al dan niet strategisch handelen van Nederland (ik zit in het algemeen meer op de lijn Sanchez), maar dat blijkt onmogelijk met je linkse bondgenoten zonder beschuldigd te worden van het verdedigen van "de oranje Hitler". Vervelende plek is dit dan.
Heb je al gezien hoe de Reichsführer van de ICE eruit ziet?quote:Op zondag 18 januari 2026 11:33 schreef Momo het volgende:
Over oranje Hitler gesproken, Stephan Miller als adviseur lijkt een reïncarnatie van adviseur Goebbels.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van wat ik heb begrepen zijn de meeste militairen die zijn gestuurd bezig met een verkenning om te kijken welke middelen nodig zijn voor een echte missie, voor er halsoverkop grotere missies gestuurd worden.quote:Op zondag 18 januari 2026 09:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
[..]
Helemaal niet, er waren twee prima opties. Een echte actie en niet symbolisch, of niets. Nu krijg je met een symbolische actie sancties, het slechtste van twee werelden.
Uiteraard vanaf nu doorpakken en economisch en strategisch ontkoppelen van de VS (en banden met het betrouwbaardere China versterken)
Nee dat vind ik naïef, je hebt te dealen met Trump, daar kan je wel/niet strategisch mee omgaan. In de boze emotie steeds roepen dat het een oranje Hitler is lost weinig op, behalve dat het wellicht wat oplucht. Waarom zou je bij Trump stoppen met analyseren? Zelfs bij Hitler zou je moeten analyseren of het wel/niet handig is om hem stukken Tsjechië of Polen te geven, zeggen dat het ontoerekeningsvatbaar is en er daarom geen strategie kan zijn, tja.quote:Op zondag 18 januari 2026 10:29 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je bent de acties van Trump flink aan het rationaliseren, daar gaat het al mis. Die labiele oranje fascist is totaal ontoerekeningsvatbaar, waardoor strategisch handelen ten opzichte van de VS per definitie onmogelijk is.
Dit is een staaltje victim blaming van het niveau 'Als je niet verkracht wil worden moet je maar geen rokje aan doen'.
Dat is een valide punt, staat of valt wel bij de vervolgstap, en ik sluit niet uit dat er teruggekrabbeld gaat worden.quote:Op zondag 18 januari 2026 16:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Van wat ik heb begrepen zijn de meeste militairen die zijn gestuurd bezig met een verkenning om te kijken welke middelen nodig zijn voor een echte missie, voor er halsoverkop grotere missies gestuurd worden.
Nu grotere divisies sturen ipv een gedegen missie voor te bereiden lijkt me juist meer symboliek?
Godzijdank is Feyenoord bijna verlost van dit kwaadaardige kankergezwel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 januari 2026 19:58 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Godzijdank is Feyenoord bijna verlost van dit kwaadaardige kankergezwel.Arne Slot?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 januari 2026 19:58 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Godzijdank is Feyenoord bijna verlost van dit kwaadaardige kankergezwel.Jezelf (als fan van Feyenoord)?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
quote:Op zondag 18 januari 2026 20:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Jezelf (als fan van Feyenoord)?Als 2026 op tempo blijft doordenderen gaat de oranje baviaan daar wel voor zorgen, ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, ons.
Anassssss Achahbarrrrrrrrrrrquote:Op zondag 18 januari 2026 20:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wel lekker om te beginnen met een goal achter het standbeen en een omhaal.
Daarover zeggen mensen nog steeds dat hij de volgende Messi, maar nooit een eerlijke kans heeft gekregenquote:Op zondag 18 januari 2026 20:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Anassssss Achahbarrrrrrrrrrr
Ik was zijn grootste fan.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:57 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Daarover zeggen mensen nog steeds dat hij de volgende Messi, maar nooit een eerlijke kans heeft gekregen
Teleurstellendquote:Op zondag 18 januari 2026 21:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik was zijn grootste fan.
Dit is echt peak Afrika Cup.quote:Op zondag 18 januari 2026 21:41 schreef Szura het volgende:
Niet om aan te gluren die Afrika Cup, Marokko zal zo nog wel aan de zege geholpen worden
Terecht?quote:
quote:Op zondag 18 januari 2026 22:10 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Marokko had de omkoping iets minder opzichtig moeten doen.
Denk dat Diaz ook wel een klein probleem heeft.quote:Op zondag 18 januari 2026 22:18 schreef Pistolero het volgende:
Als Senegal dit nog wint komen ze niet levend het stadion uit gok ik.
Dat sowieso, hij is 1.61 ofzo?quote:Op zondag 18 januari 2026 22:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Denk dat Diaz ook wel een klein probleem heeft.
Heel af en toe een livetopic, die clubtopics zijn allemaal open inrichtingenquote:Op zondag 18 januari 2026 23:05 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Valt me nu pas op dat je weer in VBL post!
Altijd al enorm veel vertrouwen in Pellegrino Materazzo gehad.quote:Op zondag 18 januari 2026 23:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
La Real doet zijn sportieve plicht tegen de doodvermoeiende babbelclub, @:rellende_rotscholier .
Haha, de onderliggende cijfers laten wel vermoeden dat het een mazzeltje was.quote:Op maandag 19 januari 2026 09:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Altijd al enorm veel vertrouwen in Pellegrino Materazzo gehad.
of wat dacht je hier van:quote:Op maandag 19 januari 2026 12:25 schreef DeeBee het volgende:
https://www.theguardian.c(...)el-prize-snub-letter
Is er iemand met meer small dick energy dan de oranje clown?
Stukje functie eldersquote:Hugo Logtenberg lijkt de onderzoeksredactie van NRC te hebben verlaten. Op zijn profielpagina op NRC.nl staat dat hij sportredacteur is. Daarvoor stond op zijn profielpagina van de krant vermeld dat hij bij de onderzoeksgroep werkte.
Sportjournalistiek is eigenlijk gewoon de ergste vorm van activisme.quote:Op maandag 19 januari 2026 15:07 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De Nederlandse sportjournalistiek is het afvoerputje van de samenleving, zo blijkt maar weer.
Wat heeft Wulp geflikt?quote:Op maandag 19 januari 2026 15:07 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De Nederlandse sportjournalistiek is het afvoerputje van de samenleving, zo blijkt maar weer.
Wat is Van Persie een geweldige piepelsmanager he en geweldig goed gezien van Te Kloese om vertrouwen in Van Persie te stellen.quote:Op maandag 19 januari 2026 15:07 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Van Persie had al vanaf het begin precies door had waar het vergif in de selectie zat (Hartman, Bijlow, Timber, Stengs). Uitstekende piepelsmanager derhalve.quote:Op maandag 19 januari 2026 16:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat is Van Persie een geweldige piepelsmanager he en geweldig goed gezien van Te Kloese om vertrouwen in Van Persie te stellen.
Niet onterecht dat er wat koppen rollen.quote:Op maandag 19 januari 2026 20:04 schreef Steven184 het volgende:
NRC Ombudsman ook functie elders trouwens
Het scheen tussen de normale hotdogs te liggen. Dat is natuurlijk wel bizar.quote:Op maandag 19 januari 2026 20:53 schreef Felagund het volgende:
De babbelbox vraagt zich af: Eten jullie wel eens per ongeluk hondenvoedsel?
https://www.gelderlander.(...)bert-heijn~a8273514/
Ach Eke.
Ja, je vermoed bijna dat het of een domme fout van een vakkenvuller is, of een grap van een supermarktbezoeker.quote:Op maandag 19 januari 2026 20:57 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Het scheen tussen de normale hotdogs te liggen. Dat is natuurlijk wel bizar.
Wie is dit, en waarom ziet hij eruit als een rat die een lijk bestuurt?quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 19 januari 2026 20:53 schreef Felagund het volgende:
De babbelbox vraagt zich af: Eten jullie wel eens per ongeluk hondenvoedsel?
https://www.gelderlander.(...)bert-heijn~a8273514/
Ach Eke.
Sportmarketingmannetje en cryptokneus die zich met z’n slisbek als een Jack van Gelder tegenwoordig overal tegenaan bemoeit bij de VI-branche. Past met zn ongefundeerde rabiate drek beter bij de PVV’s van dit land, maar de VVD zal wel het beste zijn voor z’n centjes.quote:Op maandag 19 januari 2026 21:20 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Wie is dit, en waarom ziet hij eruit als een rat die een lijk bestuurt?
Checks outquote:Op maandag 19 januari 2026 21:59 schreef Szura het volgende:
[..]
Sportmarketingmannetje en cryptokneus die zich met z’n slisbek als een Jack van Gelder tegenwoordig overal tegenaan bemoeit bij de VI-branche. Past met zn ongefundeerde rabiate drek beter bij de PVV’s van dit land, maar de VVD zal wel het beste zijn voor z’n centjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |