Je kan meteen zien aan de titel of het een normaal artikel is van Jippie of iemand anders of een bijna exploderend onderbuik bericht.quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
In een vlaag van verstandsverbijstering is er in grote woede weer een toetsenbord afgetikt ergens in Zwolle.
Nederlander (23) gaat door het lint in Oostenrijkse dorpje Ischgl en smijt Duitse skiër van stenen trap - https://www.ad.nl/buitenl(...)tenen-trap~ac12b8fc/quote:Op woensdag 31 december 2025 16:01 schreef DeeBee het volgende:
Nederlanders in Tirol mishandelen Duitser met onder meer skischoen - https://nos.nl/l/2596571
De nieuwe HOLLANDSE traditie is uit
Het is zo ongeveer het toppunt van ironie om te klagen over snowflakegezeik vanwege een icoontje van Kijkwijzer. Alsof iemand ooit überhaupt naar die icoontjes kijkt.quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
In een vlaag van verstandsverbijstering is er in grote woede weer een toetsenbord afgetikt ergens in Zwolle.
Ook zijn transfobe stokpaardje wordt weer bestegen in de commentsectie.quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg zin om een nummer van Peter Selie op te zetten.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Vandaag weer eens onbedoeld op dit stukje internet gestuit
Is dat de man van Corrie Jander?quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:06 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik krijg zin om een nummer van Peter Selie op te zetten.
Zekerquote:Op donderdag 8 januari 2026 20:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is dat de man van Corrie Jander?
Lijkt me knap als Ajax vrouwelijke kandidaten kan vinden die nog dramatischer zijn dan wat ze daar normaal aan het werk zetten.quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:28 schreef Koffieplanter het volgende:
Hij is inmiddels ook vol op het dossier Ajax gedoken: Ajax mag Edo Ophof niet in raad van commissarissen vanwege vrouwenquotum
[ afbeelding ]
Goh, dat verwacht je toch ook niet van die fascistische terreurbeweging.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)narcostaat-venezuela
Wat een gevaarlijke gek die gozer van de VVD.
Vrees er alleen voor dat niemand een succesvol Iran wil, dus het blijft wel uitzichtloos. Economie heeft geen enkele kans zonder minder sancties, maar het altijd genocide plegende Israhel en imperialistische Amerika heeft er geen enkel belang bij dat Iran vooruit komt.quote:
Alhoewel Syrie toch vrij snel werd vrijgesteld van sancties (helaas doet Israel er alles aan om het daar een puinzooi te laten blijven)quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:12 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Vrees er alleen voor dat niemand een succesvol Iran wil, dus het blijft wel uitzichtloos. Economie heeft geen enkele kans zonder minder sancties, maar het altijd genocide plegende Israhel en imperialistische Amerika heeft er geen enkel belang bij dat Iran vooruit komt.
Straks alles in de schoenen schuiven van de PvdA die niet meewerktequote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:43 schreef DeeBee het volgende:
Fijne Tweede Kamerverkiezingen in oktober, allen
Als GL-PVDA ook maar één voorstel van dit kabinet steunt zijn ze voor eeuwig af.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Straks alles in de schoenen schuiven van de PvdA die niet meewerkteStukje VVD play book.
Wat mij betreft ben ik het daar mee oneens. Ze zijn pas af als ze onstaatsrechtelijke shit steunen. In het bijzonder vallen daar uitruilen met de VVD onder.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:56 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als GL-PVDA ook maar één voorstel van dit kabinet steunt zijn ze voor eeuwig af.
Het lijkt dit topic wel.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
De BBB in de eerste reactie al teleurgesteld omdat het geen 'midden-rechts' kabinet is. Dat frame wordt op dag 1 al ingezet.
Een beetje defenestratie moet kunnen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gevluchte Russische journalist (38) valt uit raam in Frankrijk: man stort zeven verdiepingen omlaag en sterft
Als Rus moet je ook ver weg van ramen blijvenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gevluchte Russische journalist (38) valt uit raam in Frankrijk: man stort zeven verdiepingen omlaag en sterft
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:55 schreef Pistolero het volgende:
https://nos.nl/video/2597(...)rd-tijdens-interview
Dit is heel goed.
Kwam dit tegen en wilde het hier komen delen, maar niet snel genoeg. Echt ont-zet-tend genoten van deze beelden!quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:55 schreef Pistolero het volgende:
https://nos.nl/video/2597(...)rd-tijdens-interview
Dit is heel goed.
Ja.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:07 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik viel zojuist per ongeluk in een interview met Rintje Ritsma. Ten eerste: curieuze haarlijn, ten tweede: ik ga echt een steeds grotere fan van schaatsen worden. Is het ook buiten het OKT altijd zo'n drama?
Als je drama wil kan ik je shorttrack ook aanbevelen. Stukje kutnijd.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:07 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik viel zojuist per ongeluk in een interview met Rintje Ritsma. Ten eerste: curieuze haarlijn, ten tweede: ik ga echt een steeds grotere fan van schaatsen worden. Is het ook buiten het OKT altijd zo'n drama?
Ik zou 17 februari, de Dag van de Ploegenachtervolging, alvast blokken in je agenda.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:07 schreef Koffieplanter het volgende:
Rubin Kazan - FC Twente beldequote:Op zaterdag 10 januari 2026 05:43 schreef Steven184 het volgende:
Watjes
"Als je de weersverwachting ziet, kun je bijna niet voorstellen dat de wedstrijd doorgaat. Je kunt het fans niet aandoen om bij -5 in het stadion te zitten."
Nouja de Europese NAVO (+ enige aanvullingen) zal er dan wel komen. Op termijn misschien wel een effectiever orgaan dan de altijd tandeloze Europese Commissiequote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:01 schreef Fretwork het volgende:
Het is wel schitterend dat Mark R. een kabinet laat struikelen om een baantje als NAVO baas binnen te halen, om vervolgens binnen twee jaar zonder werk te zitten.
Prins pakt na OKT-drama zilver bij EK, wederom veel te doen om ploegenachtervolging - https://nos.nl/l/2597575quote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja.De ploegenachtervolging (vergelijkbaar met het wielrennen) is altijd een drama, omdat er talloze ploegenteams zijn waardoor de schaatsers van verschillende teams niet/nauwelijks met elkaar trainen. Ondertussen wordt vaak wel de voorrang gegeven aan de ploegenachtervolging. Dus elke vier jaar is het een drama.
En Rintje is zelf natuurlijk ook snel geïrriteerd:
Bekijk deze YouTube-video
Rintje sprak ook al over riooljournalistiek omdat ze kritisch over hem en het team waren.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:10 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Prins pakt na OKT-drama zilver bij EK, wederom veel te doen om ploegenachtervolging - https://nos.nl/l/2597575
De nieuwe Rintje is uit!
Stijn wordt rustig gebracht...
Hij heeft ergens wel een punt, bizar hoe bijvoorbeeld Erben Wennemars maar blijft door zagen hierover.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Rintje sprak ook al over riooljournalistiek omdat ze kritisch over hem en het team waren.
Volgens mij hebben ze niet zoveel spul meer in de regio om zo’n operatie uit te voerenquote:Op zondag 11 januari 2026 11:02 schreef DeeBee het volgende:
Wanneer gaat USA Khamenei ontvoeren, @:Szura ?
Gezien die caption is blijkbaar nog lang niet genoeg bezuinigd bij de NOS.quote:Op zondag 11 januari 2026 15:35 schreef franklop het volgende:
https://www.instagram.com(...)gsh=ZDNlZDc0MzIxNw==
Kijk eens wat ze doen Johan
Over het totaal oninteressante EK afstanden?quote:Op zondag 11 januari 2026 17:15 schreef wimderon het volgende:
Erben Wennemars is as we speak aan het ontploffen, live op tv.
Hij werd bekritiseerd door Bart Hoolwerf, die niet met de Spelen mag mee doen, en ook totaal los ging op alles en iedereen die ook maar iets met het schaatsen te maken heeft.quote:Op zondag 11 januari 2026 17:27 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Over het totaal oninteressante EK afstanden?
En uiteindelijk werd Erben zelfs boos op Jeroen Stomphorst, een van de meest lege hulzen bij de NOS.quote:Op zondag 11 januari 2026 17:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij werd bekritiseerd door Bart Hoolwerf, die niet met de Spelen mag mee doen, en ook totaal los ging op alles en iedereen die ook maar iets met het schaatsen te maken heeft.
Hoolwerf inmiddels gehoord en zo onbegrijpelijk is zijn reactie toch niet? Erben is alleen nog niet terug te kijken?quote:Op zondag 11 januari 2026 17:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
En uiteindelijk werd Erben zelfs boos op Jeroen Stomphorst, een van de meest lege hulzen bij de NOS.
Nou ja, hij gooide ook Bergsma voor de bus, en hij had zelf (in de sprints) wat beter moeten presteren dit seizoen. Maar wel begrijpelijk dat hij teleurgesteld is.quote:Op zondag 11 januari 2026 17:37 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hoolwerf inmiddels gehoord en zo onbegrijpelijk is zijn reactie toch niet? Erben is alleen nog niet terug te kijken?
Live-tv op npostart kun je terugspoelen.quote:Op zondag 11 januari 2026 17:37 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hoolwerf inmiddels gehoord en zo onbegrijpelijk is zijn reactie toch niet? Erben is alleen nog niet terug te kijken?
Weet ik maar dat is me te veel moeite voor Erbenquote:Op zondag 11 januari 2026 17:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Live-tv op npostart kun je terugspoelen.
Dit moet ik straks even terugkijkenquote:Op zondag 11 januari 2026 17:15 schreef wimderon het volgende:
Erben Wennemars is as we speak aan het ontploffen, live op tv.
Rintje is eigenlijk kaal.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:07 schreef Koffieplanter het volgende:
Bij shorttrack was de selectie ook drama en in het shorttrack topic werd zonder ironie beweerd dat dat ook de schuld van Rintje was. Kan ik ook wel van genieten.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:07 schreef Koffieplanter het volgende:
Heb het net toch even terug gekeken maar vind het allemaal niet zo spannend wat er gezegd wordt. Wat natuurlijk wel een goed punt is dat je nu iemand aanwijst voor de TP die we nooit gaan winnen in plaats van of Prins of de tweede deelnemers op de Massastart.quote:Op zondag 11 januari 2026 17:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Live-tv op npostart kun je terugspoelen.
Maar Prins gaat ook nooit winnenquote:Op zondag 11 januari 2026 18:27 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Heb het net toch even terug gekeken maar vind het allemaal niet zo spannend wat er gezegd wordt. Wat natuurlijk wel een goed punt is dat je nu iemand aanwijst voor de TP die we nooit gaan winnen in plaats van of Prins of de tweede deelnemers op de Massastart.
Klopt maar de vraag is of je nu echt veel of minder kans maakt op een medaille met Bosker want Prins heeft in principe best kans op brons op de 1500.quote:
Hm. Hoe bedoel je dat?quote:Op maandag 12 januari 2026 11:52 schreef Slobeend het volgende:
Ik ben toch in de val Howierd_Roark getrapt.
Username afgeleid van Ayn Rand is wel zo'n beetje de grootst mogelijke red flag die je kunt bedenken om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 12 januari 2026 11:52 schreef Slobeend het volgende:
Ik ben toch in de val Howierd_Roark getrapt.
Koeman?quote:Op maandag 12 januari 2026 18:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Erg mooi. Nu kan Liverpool Slot ontslaan, waarna Feyenoord Van Persie kan ontslaan.
Inshallah.
Van Persie naar Ajax, Fred Grim weer assistentcoach?quote:Op maandag 12 januari 2026 18:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Koeman ontslaan, Bosz bondscoach, Slot naar PSV, PSV kampioen met 34 overwinningen.
Ik vind Slot naar Ajax dan toch de beste optiequote:Op maandag 12 januari 2026 19:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Van Persie naar Ajax, Fred Grim weer assistentcoach?
Vast wel een Belgische club die Sjonnie nog een kans willen geven.quote:Op maandag 12 januari 2026 22:10 schreef wimderon het volgende:
En waar gaat Johnny Heitinga dan heen?
SV Spakenburg?quote:Op maandag 12 januari 2026 22:10 schreef wimderon het volgende:
En waar gaat Johnny Heitinga dan heen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |