Bij shorttrack was de selectie ook drama en in het shorttrack topic werd zonder ironie beweerd dat dat ook de schuld van Rintje was. Kan ik ook wel van genieten.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:07 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik viel zojuist per ongeluk in een interview met Rintje Ritsma. Ten eerste: curieuze haarlijn, ten tweede: ik ga echt een steeds grotere fan van schaatsen worden. Is het ook buiten het OKT altijd zo'n drama?
Heb het net toch even terug gekeken maar vind het allemaal niet zo spannend wat er gezegd wordt. Wat natuurlijk wel een goed punt is dat je nu iemand aanwijst voor de TP die we nooit gaan winnen in plaats van of Prins of de tweede deelnemers op de Massastart.quote:Op zondag 11 januari 2026 17:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Live-tv op npostart kun je terugspoelen.
Maar Prins gaat ook nooit winnenquote:Op zondag 11 januari 2026 18:27 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Heb het net toch even terug gekeken maar vind het allemaal niet zo spannend wat er gezegd wordt. Wat natuurlijk wel een goed punt is dat je nu iemand aanwijst voor de TP die we nooit gaan winnen in plaats van of Prins of de tweede deelnemers op de Massastart.
Klopt maar de vraag is of je nu echt veel of minder kans maakt op een medaille met Bosker want Prins heeft in principe best kans op brons op de 1500.quote:
Hm. Hoe bedoel je dat?quote:Op maandag 12 januari 2026 11:52 schreef Slobeend het volgende:
Ik ben toch in de val Howierd_Roark getrapt.
Username afgeleid van Ayn Rand is wel zo'n beetje de grootst mogelijke red flag die je kunt bedenken om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 12 januari 2026 11:52 schreef Slobeend het volgende:
Ik ben toch in de val Howierd_Roark getrapt.
Koeman?quote:Op maandag 12 januari 2026 18:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Erg mooi. Nu kan Liverpool Slot ontslaan, waarna Feyenoord Van Persie kan ontslaan.
Inshallah.
Van Persie naar Ajax, Fred Grim weer assistentcoach?quote:Op maandag 12 januari 2026 18:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Koeman ontslaan, Bosz bondscoach, Slot naar PSV, PSV kampioen met 34 overwinningen.
Ik vind Slot naar Ajax dan toch de beste optiequote:Op maandag 12 januari 2026 19:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Van Persie naar Ajax, Fred Grim weer assistentcoach?
Vast wel een Belgische club die Sjonnie nog een kans willen geven.quote:Op maandag 12 januari 2026 22:10 schreef wimderon het volgende:
En waar gaat Johnny Heitinga dan heen?
SV Spakenburg?quote:Op maandag 12 januari 2026 22:10 schreef wimderon het volgende:
En waar gaat Johnny Heitinga dan heen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |