Straks alles in de schoenen schuiven van de PvdA die niet meewerktequote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:43 schreef DeeBee het volgende:
Fijne Tweede Kamerverkiezingen in oktober, allen
Als GL-PVDA ook maar één voorstel van dit kabinet steunt zijn ze voor eeuwig af.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Straks alles in de schoenen schuiven van de PvdA die niet meewerkteStukje VVD play book.
Wat mij betreft ben ik het daar mee oneens. Ze zijn pas af als ze onstaatsrechtelijke shit steunen. In het bijzonder vallen daar uitruilen met de VVD onder.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:56 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als GL-PVDA ook maar één voorstel van dit kabinet steunt zijn ze voor eeuwig af.
Het lijkt dit topic wel.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
De BBB in de eerste reactie al teleurgesteld omdat het geen 'midden-rechts' kabinet is. Dat frame wordt op dag 1 al ingezet.
Een beetje defenestratie moet kunnen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gevluchte Russische journalist (38) valt uit raam in Frankrijk: man stort zeven verdiepingen omlaag en sterft
Als Rus moet je ook ver weg van ramen blijvenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gevluchte Russische journalist (38) valt uit raam in Frankrijk: man stort zeven verdiepingen omlaag en sterft
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:55 schreef Pistolero het volgende:
https://nos.nl/video/2597(...)rd-tijdens-interview
Dit is heel goed.
Kwam dit tegen en wilde het hier komen delen, maar niet snel genoeg. Echt ont-zet-tend genoten van deze beelden!quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:55 schreef Pistolero het volgende:
https://nos.nl/video/2597(...)rd-tijdens-interview
Dit is heel goed.
Ja.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:07 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik viel zojuist per ongeluk in een interview met Rintje Ritsma. Ten eerste: curieuze haarlijn, ten tweede: ik ga echt een steeds grotere fan van schaatsen worden. Is het ook buiten het OKT altijd zo'n drama?
Als je drama wil kan ik je shorttrack ook aanbevelen. Stukje kutnijd.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:07 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik viel zojuist per ongeluk in een interview met Rintje Ritsma. Ten eerste: curieuze haarlijn, ten tweede: ik ga echt een steeds grotere fan van schaatsen worden. Is het ook buiten het OKT altijd zo'n drama?
Ik zou 17 februari, de Dag van de Ploegenachtervolging, alvast blokken in je agenda.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:07 schreef Koffieplanter het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |