Desjeiverquote:Op zaterdag 17 januari 2026 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe spreken jullie Harry Decheiver uit?
Geen stroopwafels meer leveren.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 17:43 schreef Szura het volgende:
Zeg die stronthandsdeal ook maar meteen op dan.
Zou hij doorhebben dat importheffingen vooral de Amerikanen zelf treffen?quote:Op zaterdag 17 januari 2026 17:40 schreef Momo het volgende:
Zou de oranje baviaan ons kunnen vinden op een wereldbol?
Ik zit vooral op de kruipende reactie van Van Weel te wachten.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik wacht op een artikel met als strekking "Ondernemers roepen regering op militairen terug te trekken uit Groenland."
Als je niet in een democratie leeft en nog steeds control hebt over het leger, dan maakt dat echt geen reet uit.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:05 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zou hij doorhebben dat importheffingen vooral de Amerikanen zelf treffen?
Ik vind het oprecht absurd dat er nog geen burgeroorlog is uitgebroken.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als je niet in een democratie leeft en nog steeds control hebt over het leger, dan maakt dat echt geen reet uit.
En die van Mark ‘al-Sahaf’ Ruttequote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zit vooral op de kruipende reactie van Van Weel te wachten.
En Arne dan?quote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach Ajax kan ook weer van stal.
quote:Sometimes ‘daddy’ has to use strong punishments when the European children act naughty. Toch #MarkRutte? 🤢🤮
Wie roept deze kul nou weer?quote:
Een variant op de uitspraken van ene Mark R.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie roept deze kul nou weer?
Was een reactie op social media.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie roept deze kul nou weer?
Maar Belgïe heeft ook één militair naar Groenland gestuurd. Alleen dat heeft die oranje Hitler waarschijnlijk nog niet door.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 19:31 schreef Faraday01 het volgende:
België krijgt geen extra heffingen, dan krijgen ze het druk in de haven van Antwerpen en bij de Belgische kvk
Verbindingsofficierquote:Op zaterdag 17 januari 2026 19:40 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Maar Belgïe heeft ook één militair naar Groenland gestuurd. Alleen dat heeft die oranje Hitler waarschijnlijk nog niet door.
Ik denk dat Trump überhaupt niet van het bestaan van België weet.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 19:31 schreef Faraday01 het volgende:
België krijgt geen extra heffingen, dan krijgen ze het druk in de haven van Antwerpen en bij de Belgische kvk
Zou het niet of te laat terugkeren van verlof bij bijvoorbeeld TBS meegerekend worden?quote:Op zaterdag 17 januari 2026 20:38 schreef Steven184 het volgende:
Dit is eigenlijk best een verbijsterende statistiek, mocht het kloppen. Geen verder onderzoek gedaan.
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |