SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smilies
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
jij niet alleenquote:Op maandag 5 januari 2026 18:13 schreef essnhills het volgende:
Had de andere variant als TT verwacht
Lapo-paniekquote:Op maandag 5 januari 2026 18:13 schreef essnhills het volgende:
Had de andere variant als TT verwacht
Als je veel traint wel meer kans opquote:Op maandag 5 januari 2026 18:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dat zou ik zijn als ik training skipte.
Dat dacht ik ook. Valt tegen.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:13 schreef CherryLips het volgende:
Over een uurtje begint het hier ook weer.
Bij de persoon die niet meer durft te komen?quote:Op maandag 5 januari 2026 18:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben ervoor in therapie geweest bij @:4everblackeyed, nu heb ik geen lapostress meer
Ja wanneer zien we die weer eens?quote:Op maandag 5 januari 2026 18:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben ervoor in therapie geweest bij @:4everblackeyed, nu heb ik geen lapostress meer
Gewoon keihard wegrennen en ons hier negeren?quote:Op maandag 5 januari 2026 18:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
kun je ook geen lapo's meer pakkenquote:Op maandag 5 januari 2026 18:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon keihard wegrennen en ons hier negeren?
Denk dat ze wel durft, maar een leven heeftquote:Op maandag 5 januari 2026 18:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij de persoon die niet meer durft te komen?
snel lopen dan blijven je voeten minder lang en minder diep in de sneeuwquote:Op maandag 5 januari 2026 18:24 schreef gianni61 het volgende:
op badslippers het oud papier buiten zetten was misschien niet het beste idee.
nja, zo dik is de sneeuw gelukkig niet. wel natte sokken nuquote:Op maandag 5 januari 2026 18:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
snel lopen dan blijven je voeten minder lang en minder diep in de sneeuw
Of gewoon een onherstelbaar lapo trauma.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk dat ze wel durft, maar een leven heeft
natte sokken uit. geitenwollen gebreide sokken aanquote:Op maandag 5 januari 2026 18:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, zo dik is de sneeuw gelukkig niet. wel natte sokken nu
heb ik niet. misschien kan @essnhills een mooi paar voor mij haken?quote:Op maandag 5 januari 2026 18:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
natte sokken uit. geitenwollen gebreide sokken aan
Een wattesquote:Op maandag 5 januari 2026 18:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
waarom heb jij geen geitenwollen gebreide sokken???quote:Op maandag 5 januari 2026 18:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb ik niet. misschien kan @:essnhills een mooi paar voor mij haken?
quote:Op maandag 5 januari 2026 18:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom heb jij geen geitenwollen gebreide sokken???
dat hoort bij je noodpakket!!
Woahquote:Op maandag 5 januari 2026 18:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb ik niet. misschien kan @:essnhills een mooi paar voor mij haken?
als je het woordje shorts veranderd in de letter v, is het meteen zichtbaar hierquote:Op maandag 5 januari 2026 18:30 schreef LTVDK het volgende:
@:ieniminimuis
https://www.youtube.com/shorts/3S-2o0VUv_U
en het zijn dan ook geen gebreide sokkenquote:
quote:Op maandag 5 januari 2026 18:30 schreef LTVDK het volgende:
@:ieniminimuis
https://www.youtube.com/shorts/3S-2o0VUv_U
Soms ben jij nog best slimquote:Op maandag 5 januari 2026 18:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je het woordje shorts veranderd in de letter v, is het meteen zichtbaar hier
soms lees ik nog wel eens wat in andere topicsquote:
Merino is lekker zachtquote:Op maandag 5 januari 2026 18:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Alpaca wol schijnt ook heel goed te zijn
Kloptquote:Op maandag 5 januari 2026 18:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
en het zijn dan ook geen gebreide sokken
Ik heb een Merino vestje bijna afquote:Op maandag 5 januari 2026 18:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb laatst wel nieuwe merino fietssokken gekocht
Maar die kan ik niet zomaar over me heen leggen om op te warmenquote:
dan pak je je dekbedquote:Op maandag 5 januari 2026 18:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar die kan ik niet zomaar over me heen leggen om op te warmen
Plakkende toetsen... smeerpijp!quote:Op maandag 5 januari 2026 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
En tevens een nieuw muis / toetsenbord na 4 jaar. ¤ 16,90 bij de BOL met korting. ANdere toetsenbord bleven steeds toetsen plakken. Zal wel te veel bier overheen gegaan zijn in de loop der tijd
|Je kunt het op z'n minst eens proberenquote:Op maandag 5 januari 2026 18:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zeg toch bier joh poephoofdquote:Op maandag 5 januari 2026 18:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Plakkende toetsen... smeerpijp!
quote:Op maandag 5 januari 2026 18:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je wel even wachten met de foto's hier plaatsen, ik moet zo nog etenquote:Op maandag 5 januari 2026 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Wacht ik ga die toetsen er allemaal af wippen ook. HuehueKijken wat er allemaal onder zit
quote:Op maandag 5 januari 2026 18:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Merinoquote:Op maandag 5 januari 2026 18:39 schreef gianni61 het volgende:
merino is wel echt lekker.
ik heb zelfs merino boxershorts
ff lekker wippenquote:Op maandag 5 januari 2026 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Wacht ik ga die toetsen er allemaal af wippen ook. HuehueKijken wat er allemaal onder zit
Huehue.quote:
dan stop je met jezelf te frustreren en accepteer je het.quote:Op maandag 5 januari 2026 19:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Weet je wat mij frustreert? Dat het mij niet lukt om fatsoenlijk ook maar 1 project te breien
eigenzinnige meisjes zitten heir idd welquote:Op maandag 5 januari 2026 19:06 schreef CherryLips het volgende:
https://www.amazon.nl/Wit(...)/258-6389157-4281241
Tip van Flip
TikTok-generatie.quote:Op maandag 5 januari 2026 19:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Weet je wat mij frustreert? Dat het mij niet lukt om fatsoenlijk ook maar 1 project te breien
Bedankt flip!quote:Op maandag 5 januari 2026 19:06 schreef CherryLips het volgende:
https://www.amazon.nl/Wit(...)/258-6389157-4281241
Tip van Flip
@:kwiwi
Zijn wel super fijn toch? Al m'n wandel- en skisokken heb ik van merino, wil nooit meer wat anders. Gaat ook lang mee.quote:Op maandag 5 januari 2026 19:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had alleen sokken met merinowol.
Helaas heb ik er al een poosje afscheid van moeten nemenquote:Op maandag 5 januari 2026 19:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zijn wel super fijn toch? Al m'n wandel- en skisokken heb ik van merino, wil nooit meer wat anders. Gaat ook lang mee.
quote:Op maandag 5 januari 2026 19:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Helaas heb ik er al een poosje afscheid van moeten nemen
Mijn hele familie kan haken, breien, naaien, borduren etc. Ik ook alleen niet breien. Ik voel mijn incompetent.quote:Op maandag 5 januari 2026 19:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan stop je met jezelf te frustreren en accepteer je het.
werkt voor mij ook wel zo rustgevend dat ik dat geaccepteerd heb.
schilderen op nummer lukt me nog net
hoewel.... als het te veel zwart is las ik blijkbaar een pauze van 2 jaar in... maar haken, breien, punnikken, naaien.. etc. allemaal niet mijn ding
We hebben ook nog geheel ontzettend over de wettige datum octopustentakels opgedistquote:
Nou, zet spellen dan ook nog maar op je to-do lijstjequote:Op maandag 5 januari 2026 19:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben iemand die gewoon alles wilt kunnen
quote:Op maandag 5 januari 2026 19:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
We hebben ook nog geheel ontzettend over de wettige datum octopustentakels opgedist
PROP
Oh nee daar heb ik totaal geen interesse inquote:Op maandag 5 januari 2026 19:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou, zet spellen dan ook nog maar op je to-do lijstje
EMMEN - Treinen naar en van Emmen zijn tot 2028 gestremd.quote:
Hoeft ze in ieder geval niet bang te zijn, dat jij haar komt opzoekenquote:Op maandag 5 januari 2026 19:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
EMMEN - Treinen naar en van Emmen zijn tot 2028 gestremd.
ZO DAN!quote:Op maandag 5 januari 2026 19:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hoeft ze in ieder geval niet bang te zijn, dat jij haar komt opzoeken
Wat rebels!quote:Op maandag 5 januari 2026 19:26 schreef essnhills het volgende:
"Je apparaat heeft leuke nieuwe functies"
Oke
*Veegt weg
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op maandag 5 januari 2026 19:26 schreef essnhills het volgende:
Oke
*Veegt weg
Vervelend.quote:Op maandag 5 januari 2026 19:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
EMMEN - Treinen naar en van Emmen zijn tot 2028 gestremd.
Zo ben ikquote:
Etto Amaretto Parfetto!quote:Op maandag 5 januari 2026 19:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
BESTE WENSEN TIJGERIN
*geeft Nokia 3310*quote:Op maandag 5 januari 2026 19:26 schreef essnhills het volgende:
Oke
*Veegt weg
hmmmm ga eerst VLINDERKROKETJES opvretenquote:Op maandag 5 januari 2026 19:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Etto Amaretto Parfetto!
Jij ook beste wensen!
Dat de aardappelkrokEtto's je mogen smaken dit jaar
*essnhills gaat snake spelen en we zien haar overmorgen pas weer terugquote:
Snakequote:Op maandag 5 januari 2026 19:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
*essnhills gaat snake spelen en we zien haar overmorgen pas weer terug
https://www.podiuminfo.nl(...)-Here/ATLAS-Theater/ Hier heet het Pink Floyd project.quote:Op maandag 5 januari 2026 19:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
Trouwens Ama, volgens mij is die Pink Floyd tribute die ik ga zien, een andere die jij hebt gezien
Je hebt namelijk
Pink Project, die heb jij volgens mij gezien
en
Pink Floyd project en die ga ik zien..
Lekker verwarrend ook die namen die zo op elkaar lijken..
das wel erg snelquote:Op maandag 5 januari 2026 19:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
*essnhills gaat snake spelen en we zien haar overmorgen pas weer terug
je bent zélf rozequote:Op maandag 5 januari 2026 19:31 schreef Ama het volgende:
[..]
https://www.podiuminfo.nl(...)-Here/ATLAS-Theater/ Hier heet Pink Floyd project.
Sneeuwquote:
Dan heb je die wel gezien dusquote:Op maandag 5 januari 2026 19:31 schreef Ama het volgende:
[..]
https://www.podiuminfo.nl(...)-Here/ATLAS-Theater/ Hier heet het Pink Floyd project.
Wat gebeurde er?quote:Op maandag 5 januari 2026 19:32 schreef essnhills het volgende:
Godsamme
Ik schrik me helemaal de pleuris hier
wat ga je doen?quote:Op maandag 5 januari 2026 19:32 schreef essnhills het volgende:
Godsamme
Ik schrik me helemaal de pleuris hier
quote:Op maandag 5 januari 2026 19:33 schreef essnhills het volgende:
Ik heb zo'n lichtjessnoer in de vorm van een Kerstboom op mijn voorraam (aan de binnenkant, met van die zuignapjes).
En net ineens laat het bovenste zuignapje los dus dat hele ding valt ineens naar beneden.
Hartslag van 210 meteen
Pfff
Wattes?quote:Op maandag 5 januari 2026 19:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja, én OVER DE DATUM LANGOUSTINE-DONUTS MET CREME
rommeldebommeldebomquote:Op maandag 5 januari 2026 19:33 schreef essnhills het volgende:
Ik heb zo'n lichtjessnoer in de vorm van een Kerstboom op mijn voorraam (aan de binnenkant, met van die zuignapjes).
En net ineens laat het bovenste zuignapje los dus dat hele ding valt ineens naar beneden.
Hartslag van 210 meteen
Pfff
Bijkomen van de schrikquote:
Ik dacht dat mijn raam naar benden kwam oidquote:
Nee, ben zojuist weer heelhuids thuisgekomen. Sneeuwt wel een beetje nu.quote:
het is dat ik niet de juiste waterdichte schoenen heb, anders maakte ik rondjes hier bij werk op al die knisperende sneeuw waar je tot over je enkels in wegzaktquote:
Oef. Sterktequote:Op maandag 5 januari 2026 19:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ben zojuist weer heelhuids thuisgekomen. Sneeuwt wel een beetje nu.
Maar voor de fans van pure ellende is er nog hoop; ik moet nog naar training.
Morgen mag de kerstversiering inderdaad weg jaquote:Op maandag 5 januari 2026 19:36 schreef essnhills het volgende:
Verder wel goede timing, want morgen ging ik dat ding toch al naar beneden halen
Maar toch
Doe dat dan als ik er niet naast zit oid
daar pas voor het eerst...quote:
Dat zal @Nizno vast waarderenquote:Op maandag 5 januari 2026 19:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ben zojuist weer heelhuids thuisgekomen. Sneeuwt wel een beetje nu.
Maar voor de fans van pure ellende is er nog hoop; ik moet nog naar training.
eerst dun, nu dikke vlokkenquote:Op maandag 5 januari 2026 19:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier is het maar triest wat er valt
Alsof ze die op komen halenquote:Op maandag 5 januari 2026 19:54 schreef Nizno het volgende:
hier droog, container even bij de weg gezet.... frisjes
Regen volgens mij nu.quote:Op maandag 5 januari 2026 19:51 schreef LTVDK het volgende:
@:Luctor.et.emergo, zo te zien gaat het nu helemaal los daar?
ik heb em bij de zaak ook tegen beter weten in aan de weg gezet..quote:
geen idee maar als ze wel komen issie in elk geval leegquote:
fiets?quote:Op maandag 5 januari 2026 19:57 schreef Nattekat het volgende:
Het is alweer droog
Flopshow. Enorme flopshow.
Goed, tijd om m'n tas in te pakken en op m'n fiets te springen.
Te warm zekerquote:
niet uit mn hoofd, google weet t welquote:Op maandag 5 januari 2026 19:55 schreef Ama het volgende:
Wie weet uit zijn hoofd waar de koning en koningin dit jaar heen gaan met koningsdag? (Ik weet het niet)
quote:Koningsdag 2026 wordt gevierd in Dokkum, in de provincie Friesland, op maandag 27 april 2026.
Nizzie is er straks nog wel om je te troostenquote:Op maandag 5 januari 2026 19:57 schreef Nattekat het volgende:
Het is alweer droog
Flopshow. Enorme flopshow.
Goed, tijd om m'n tas in te pakken en op m'n fiets te springen.
Oh krijgen we allemaal van die Friese vertalingen enz.quote:Op maandag 5 januari 2026 19:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet uit mn hoofd, google weet t wel
[..]
Ik woon echt letterlijk aan de kust. Het is een klein wonder als hier sneeuw valt.quote:
of nietquote:Op maandag 5 januari 2026 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nizzie is er straks nog wel om je te troosten
2 graden nu. Zal vannacht wel aanvriezen, gok ik.quote:
ah, hier hebben ze wel geveegd maar met de hoeveelheid die valt is het gewoon vragen om onderuit te gaanquote:Op maandag 5 januari 2026 19:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Hier zijn de hoofd fietspaden aardig schoon iig.
auto?quote:
Die zit te hopen op leedvermaak.quote:Op maandag 5 januari 2026 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nizzie is er straks nog wel om je te troosten
Jawel joh, jij bent een beetje zijn peetmama die soms een beetje streng is voor hem om het wat op te voedenquote:
Een uitglijder met de auto is toch net wat serieuze dan met de fiets.quote:Op maandag 5 januari 2026 20:01 schreef mschol het volgende:
[..]
ah, hier hebben ze wel geveegd maar met de hoeveelheid die valt is het gewoon vragen om onderuit te gaan
[..]
auto?
nooit echt uitgegleden met de fiets danquote:Op maandag 5 januari 2026 20:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een uitglijder met de auto is toch net wat serieuze dan met de fiets.
Ja, dit. Vandaag pas eerste dag sneeuw.quote:Op maandag 5 januari 2026 19:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik woon echt letterlijk aan de kust. Het is een klein wonder als hier sneeuw valt.
Niet daar wonen dan als je sneeuw wilquote:Op maandag 5 januari 2026 19:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik woon echt letterlijk aan de kust. Het is een klein wonder als hier sneeuw valt.
We hebben het beste met je voor en daarom zijn we soms zo streng voor jequote:
Kun je het strand zien vanuit je huis?quote:Op maandag 5 januari 2026 19:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Heb je de spelling gezien van wil?quote:Op maandag 5 januari 2026 20:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je het strand zien vanuit je huis?
Daar moet wel een tquote:Op maandag 5 januari 2026 20:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb je de spelling gezien van wil?
Elke keer zand in je huisquote:Op maandag 5 januari 2026 20:16 schreef Ama het volgende:
Vanuit je huis het strand op kunnen lopen lijkt me ook wel erg tof.
Hoi mevrouwtje katquote:
Rode neus van de kou.quote:
schaatsen weer aanquote:Op maandag 5 januari 2026 20:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Morgen hele dag de kans op gladheid.
Ik had niet echt anders verwacht om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 5 januari 2026 20:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:Op maandag 5 januari 2026 20:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik had niet echt anders verwacht om eerlijk te zijn.
Halloooo dudortquote:
Spannend! Zit je lekker commando's te copy pasten naar de command line?quote:Op maandag 5 januari 2026 20:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ben eigen server op aan het zetten. Voelt alsof ik in de Matrix zit.
allemaal groene lettertjes?quote:Op maandag 5 januari 2026 20:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb vernomen dat het nooit wilt is.quote:
Niks is echt.quote:
Bijna toen ik de deur uit stapte.quote:
Vandaag weer met kitten in de sneeuw gespeeld?quote:
Wat ga je er voor moois op draaienquote:Op maandag 5 januari 2026 20:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op maandag 5 januari 2026 20:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bijna toen ik de deur uit stapte.
Ik wilde zeggen: nee want ben niet buiten geweest vandaag. Maar dat is niet waar al 3x de hond uitgelaten.quote:
Al?quote:Op maandag 5 januari 2026 20:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen: nee want ben niet buiten geweest vandaag. Maar dat is niet waar al 3x de hond uitgelaten.
Ja.quote:Op maandag 5 januari 2026 20:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Spannend! Zit je lekker commando's te copy pasten naar de command line?
Claude AI heeft een fancy tooltje voor me gemaakt waardoor ik wat dingen kan automatiseren en delegeren. Nu moet ik het alleen nog even ergens op een servertje zien te draaien.quote:Op maandag 5 januari 2026 20:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vandaag weer met kitten in de sneeuw gespeeld?
[..]
Wat ga je er voor moois op draaien
2x is voldoende met dit weer vind mijn hond. Totdat hij door de sneeuw rent en vrolijk op een neer stuitert.quote:Op maandag 5 januari 2026 20:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga elke dag 3-4x met hond naar buiten. Dat is zijn favoriete bezigheid.
de baas vond het niet nodig dat er geveegd werd..quote:Op maandag 5 januari 2026 20:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijne is net weer blij dat hij zo vaak kan zonder gestoord te worden door vuurwerkquote:Op maandag 5 januari 2026 20:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
2x is voldoende met dit weer vind mijn hond. Totdat hij door de sneeuw rent en vrolijk op een neer stuitert.
quote:Op maandag 5 januari 2026 20:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
2x is voldoende met dit weer vind mijn hond. Totdat hij door de sneeuw rent en vrolijk op een neer stuitert.
Net nietquote:Op maandag 5 januari 2026 20:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je het strand zien vanuit je huis?
Hoezo heb jij een gifje van mijn hond?quote:
de het of een?quote:Op maandag 5 januari 2026 20:54 schreef essnhills het volgende:
Vriendin appt: jurkjes besteld, waaronder die blauwe die jij ook het
Ja want ik heb maar 1 blauwe jurk
Het voordeel van een vorm van dyslexie hebben is dat ik dus gewoon hebt lasquote:
Dezequote:
Alsof jullie niet gewend zijn aan mijn typtyfusquote:Op maandag 5 januari 2026 20:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het voordeel van een vorm van dyslexie hebben is dat ik dus gewoon hebt las
ik ook maar om onduidelijke reden las ik een tweede keer.quote:Op maandag 5 januari 2026 20:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het voordeel van een vorm van dyslexie hebben is dat ik dus gewoon hebt las
Vind je mijn bijdragen zo interessant?quote:Op maandag 5 januari 2026 20:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ook maar om onduidelijke reden las ik een tweede keer.
blijkbaarquote:Op maandag 5 januari 2026 21:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vind je mijn bijdragen zo interessant?
Ja dat is ook wel de richtlijn toch?quote:Op maandag 5 januari 2026 20:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga elke dag 3-4x met hond naar buiten. Dat is zijn favoriete bezigheid.
Ik ook. Daarom heb ik geen hond.quote:Op maandag 5 januari 2026 21:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel de richtlijn toch?
Vind het altijd zo sneu als honden maar 1x per dag worden uitgelaten.
Snap ikquote:Op maandag 5 januari 2026 21:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook. Daarom heb ik geen hond.
Daarom vind ik een kat wel top.quote:Op maandag 5 januari 2026 21:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook. Daarom heb ik geen hond.
Ik heb wel eens gehoord dat ik teveel en te lang met hem ga wandelen.quote:Op maandag 5 januari 2026 21:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel de richtlijn toch?
Vind het altijd zo sneu als honden maar 1x per dag worden uitgelaten.
Kan me dat niet voorstellen hoor. Tenzij je hem dwingt te gaan terwijl hij duidelijk uitgeput isquote:Op maandag 5 januari 2026 21:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord dat ik teveel en te lang met hem ga wandelen.
Als ze jong(er) zijn hebben ze vaak energie te over. Die van mij die gaat soms in spaarstand nu.quote:Op maandag 5 januari 2026 21:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord dat ik teveel en te lang met hem ga wandelen.
Wij hebben besloten dat we niet meer meerdaagse hikes gaan doen om die reden.quote:Op maandag 5 januari 2026 21:34 schreef Moeraskat het volgende:
Zolang je maar naar de gezondheid en behoefte van je hond kijkt lijkt het me prima allemaal.
quote:Op maandag 5 januari 2026 21:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij hebben besloten dat we niet meer meerdaagse hikes gaan doen om die reden.
Een normale gif? New year, new Modie?quote:
quote:Het KNMI heeft ook voor morgen en woensdag code geel afgegeven vanwege de kans op winterse buien en gladheid. De waarschuwing geldt tot woensdag 19.00 uur.
Code geel is nog wel tot zondagochtendquote:Op maandag 5 januari 2026 21:51 schreef LTVDK het volgende:
@:Dr_Flash, weer een stukje verder opgeschoven
[..]
Bij mij zou een hond al dat gewandel wel beu worden gok ikquote:Op maandag 5 januari 2026 21:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is meer dat de baasjes lui zijn dan de hond.
Ik neem hem met de kou wel wat vaker in zelf bescherming dus hij gaat eerder naar huis dan hij zou willen.
Maar in de weekenden met iets beter weer mag hij zelf de route bepalen en dan zijn we wel eens 2 tot 3 uur onderweg. Ja moet hij weten.
quote:Op maandag 5 januari 2026 22:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn Claude is wat minder vrolijk.
Goed bezig tochquote:Op maandag 5 januari 2026 21:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is meer dat de baasjes lui zijn dan de hond.
Ik neem hem met de kou wel wat vaker in zelf bescherming dus hij gaat eerder naar huis dan hij zou willen.
Maar in de weekenden met iets beter weer mag hij zelf de route bepalen en dan zijn we wel eens 2 tot 3 uur onderweg. Ja moet hij weten.
Je krijgt er een leukere hond voor terug. Ontspannen meer tot rust. En door eigen route uit te laten kiezen weet je ook precies na een tijdje waar hij behoefte aan heeft. Oh en door de lengte van de route weet ik ook hoe hij zich voelt.quote:
Probeer nu eens een stuk door 30 cm sneeuw te rennen in regenlaarzen met een lange winterjas aan.quote:Op maandag 5 januari 2026 22:33 schreef Nattekat het volgende:
Zo, ben wel echt goed naar de tyfus.
Eerste training na kerst genot.
Als iedereen stuk voor stuk een stap naar voren doet en 'present' roeptquote:Op maandag 5 januari 2026 23:38 schreef Moeraskat het volgende:
Denk het wel. Je moet ff koppen tellen Koentje
Owquote:Op maandag 5 januari 2026 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als iedereen stuk voor stuk een stap naar voren doet en 'present' roept
Gooit sneeuwbalquote:
Beetje zoals bij ons Roemeense klusjesman.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 03:53 schreef bitterbal het volgende:
had julllie nog niet verteld dat ik een tuinman voor het huis heb aangenomen. Burmees. Ben echt super blij met hemHij doet alles zo netjes. Had steentjes besteld voor achter het huis en dat heeft die net gedaan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en had ook meer steentjes besteld voor de parkeerplaats. En hier in thailand is het een beetje zo dat je alles aan ze moet vragen, ze doen niet echt dingen uit hunzelf maar deze man begrijpt gewoon mijn denkwijze en gaat zelf aam de slag
Nee ga er vanmiddag weer langs.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 04:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Al iets gehoord van je paspoort ?
Ja anders mag je Nederland straks niet inquote:
Hier reden de trams in ieder geval weer. Dat was gisteren wel anders. Toen stonden ze allemaal stil.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 07:12 schreef mschol het volgende:
straks gewoon op pad, beetje voorzichtig zijn, trams rijden volgens mij wel
Doe maar voorzichtigquote:Op dinsdag 6 januari 2026 07:12 schreef mschol het volgende:
straks gewoon op pad, beetje voorzichtig zijn, trams rijden volgens mij wel
Dan gaat hij niet voor 08.00 met de treinquote:Op dinsdag 6 januari 2026 06:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Nattekat moest je vandaag ergens met de trein naartoe?
Ook niet voor 10:00quote:Op dinsdag 6 januari 2026 07:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan gaat hij niet voor 08.00 met de trein
Oh hebben ze het alweer verlengd? Zag vanochtend alleen staan tot 08.00quote:
yep, is alweer verlengd.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 07:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh hebben ze het alweer verlengd? Zag vanochtend alleen staan tot 08.00
Toevallig welquote:Op dinsdag 6 januari 2026 06:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Nattekat moest je vandaag ergens met de trein naartoe?
Wordt het toch met de auto gaanquote:
Of ga je weer thuis werkenquote:
Krijgen vandaag amper sneeuw erbij volgens mij.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 07:35 schreef Nattekat het volgende:
Oh, met wat er nog aan komt is dit niet eens meer een vraag.
Dan blijf ik gewoon lekker in bed
Je bent nu toch al wakker. Hop opstaan en aan de arbeidquote:Op dinsdag 6 januari 2026 07:35 schreef Nattekat het volgende:
Oh, met wat er nog aan komt is dit niet eens meer een vraag.
Dan blijf ik gewoon lekker in bed
Westen en noorden krijgen volgens mij nog een hele lading vandaagquote:Op dinsdag 6 januari 2026 07:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Krijgen vandaag amper sneeuw erbij volgens mij.
Maar als dat amper net tijdens de ochtendspits valt maakt de rest van de dag geen donder uit.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 07:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Krijgen vandaag amper sneeuw erbij volgens mij.
Ik sta nog op zomerbanden en moet naar een plek waar ik de wegen nog niet goed ken en waar het zo enorm gaat sneeuwen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 07:39 schreef dud0r het volgende:
Je bent nu toch al wakker. Hop opstaan en aan de arbeid
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 07:41 schreef bitterbal het volgende:
Nu is di pleuris advocaat weer ziek en ben je geen stap verder. Die vrouw die er werkt weet ook niks. Man man man
Ik heb werkelijk geen idee waar dit over gaatquote:Op dinsdag 6 januari 2026 07:48 schreef bitterbal het volgende:
En als ze nou zeggen we redden het niet kan K misschien nog die vlucht aanpassen. Nee wat doet ze. Gaat ze met een attitude in haar handen klappen dat die ander ziek is en niet kan praten. Hoe the fuck is dat mijn probleem. Dan stuur je een app. Nee nu ligt ze te slapen. Man man man.
Je kan thuis toch al aan de arbeidquote:Op dinsdag 6 januari 2026 07:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik sta nog op zomerbanden en moet naar een plek waar ik de wegen nog niet goed ken en waar het zo enorm gaat sneeuwen.
Die snelwegen ben ik niet bang voor, maar Den Haag zal wel een grote teringzooi zijn
Rare manier van zaken doen wel.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 07:48 schreef bitterbal het volgende:
En als ze nou zeggen we redden het niet kan K misschien nog die vlucht aanpassen. Nee wat doet ze. Gaat ze met een attitude in haar handen klappen dat die ander ziek is en niet kan praten. Hoe the fuck is dat mijn probleem. Dan stuur je een app. Nee nu ligt ze te slapen. Man man man.
Ik dacht dat je bedoelde dat ik moest gaan rijdenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 07:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je kan thuis toch al aan de arbeid
Ik heb de eerste mails ook om 0630 al beantwoord.
[..]
Rare manier van zaken doen wel.
Wat is er loos?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 07:48 schreef bitterbal het volgende:
Zo garanderen ze wel dat je daa blijft. Zou in NL gewoon extra paspoort regelen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 07:54 schreef dud0r het volgende:
Snap sowieso niet dat je je paspoort moet afgeven daar ballie. Ze kunnen toch een kopietje maken en daarmee aan de slag
je bent duidelijk nog niet helemaal tropisch ingesteldquote:Op dinsdag 6 januari 2026 07:41 schreef bitterbal het volgende:
Nu is di pleuris advocaat weer ziek en ben je geen stap verder. Die vrouw die er werkt weet ook niks. Man man man
Advocaat die mijn visa aanvraag doet en nu dus mijn paspoort heeft. Ik zei al vanaf het begin , 14 jan moet ik naar Nederland. Ja geen probleem zei ze. Tijd zat maar ik weet nu nog steeds niet of de aanvraag is gelukt en waar mijn paspoort isquote:Op dinsdag 6 januari 2026 07:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb werkelijk geen idee waar dit over gaat
Lekker lui weer.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 07:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bedoelde dat ik moest gaan rijden
Ik rol er zo uit en begin lekker rond 8:15-8:30.
Hallo allerbeste vriend uit Den Haagquote:
Succes alvastquote:Op dinsdag 6 januari 2026 07:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
Vanmiddag moet ik naar het ziekenhuis. Dat wordt een uitdaging.
Hotel California taferelen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 07:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo garanderen ze wel dat je daa blijft. Zou in NL gewoon extra paspoort regelen.
Zou ik ook zeggenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 08:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik werd hiertoe gedwongen door de NS.
Missen #klaagkat @Niznoquote:Op dinsdag 6 januari 2026 08:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik werd hiertoe gedwongen door de NS.
O geeen wonder dat je zo boos bent.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 08:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Advocaat die mijn visa aanvraag doet en nu dus mijn paspoort heeft. Ik zei al vanaf het begin , 14 jan moet ik naar Nederland. Ja geen probleem zei ze. Tijd zat maar ik weet nu nog steeds niet of de aanvraag is gelukt en waar mijn paspoort is
Nee want ze zetten hier stempels in je paspoort Die stempel is je visaquote:Op dinsdag 6 januari 2026 07:54 schreef dud0r het volgende:
Snap sowieso niet dat je je paspoort moet afgeven daar ballie. Ze kunnen toch een kopietje maken en daarmee aan de slag
Oh ik dacht dat dit voor je vergunning was voor het verhuren van je huisje maar voor je visa snap ik dat het nodig is om de stempels te zetten.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 08:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee want ze zetten hier stempels in je paspoort Die stempel is je visa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |