Een uitglijder met de auto is toch net wat serieuze dan met de fiets.quote:Op maandag 5 januari 2026 20:01 schreef mschol het volgende:
[..]
ah, hier hebben ze wel geveegd maar met de hoeveelheid die valt is het gewoon vragen om onderuit te gaan
[..]
auto?
nooit echt uitgegleden met de fiets danquote:Op maandag 5 januari 2026 20:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een uitglijder met de auto is toch net wat serieuze dan met de fiets.
Ja, dit. Vandaag pas eerste dag sneeuw.quote:Op maandag 5 januari 2026 19:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik woon echt letterlijk aan de kust. Het is een klein wonder als hier sneeuw valt.
Niet daar wonen dan als je sneeuw wilquote:Op maandag 5 januari 2026 19:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik woon echt letterlijk aan de kust. Het is een klein wonder als hier sneeuw valt.
We hebben het beste met je voor en daarom zijn we soms zo streng voor jequote:
Kun je het strand zien vanuit je huis?quote:Op maandag 5 januari 2026 19:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Heb je de spelling gezien van wil?quote:Op maandag 5 januari 2026 20:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je het strand zien vanuit je huis?
Daar moet wel een tquote:Op maandag 5 januari 2026 20:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb je de spelling gezien van wil?
Elke keer zand in je huisquote:Op maandag 5 januari 2026 20:16 schreef Ama het volgende:
Vanuit je huis het strand op kunnen lopen lijkt me ook wel erg tof.
Hoi mevrouwtje katquote:
Rode neus van de kou.quote:
schaatsen weer aanquote:Op maandag 5 januari 2026 20:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Morgen hele dag de kans op gladheid.
Ik had niet echt anders verwacht om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 5 januari 2026 20:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:Op maandag 5 januari 2026 20:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik had niet echt anders verwacht om eerlijk te zijn.
Halloooo dudortquote:
Spannend! Zit je lekker commando's te copy pasten naar de command line?quote:Op maandag 5 januari 2026 20:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ben eigen server op aan het zetten. Voelt alsof ik in de Matrix zit.
allemaal groene lettertjes?quote:Op maandag 5 januari 2026 20:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb vernomen dat het nooit wilt is.quote:
Niks is echt.quote:
Bijna toen ik de deur uit stapte.quote:
Vandaag weer met kitten in de sneeuw gespeeld?quote:
Wat ga je er voor moois op draaienquote:Op maandag 5 januari 2026 20:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op maandag 5 januari 2026 20:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bijna toen ik de deur uit stapte.
Ik wilde zeggen: nee want ben niet buiten geweest vandaag. Maar dat is niet waar al 3x de hond uitgelaten.quote:
Al?quote:Op maandag 5 januari 2026 20:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen: nee want ben niet buiten geweest vandaag. Maar dat is niet waar al 3x de hond uitgelaten.
Ja.quote:Op maandag 5 januari 2026 20:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Spannend! Zit je lekker commando's te copy pasten naar de command line?
Claude AI heeft een fancy tooltje voor me gemaakt waardoor ik wat dingen kan automatiseren en delegeren. Nu moet ik het alleen nog even ergens op een servertje zien te draaien.quote:Op maandag 5 januari 2026 20:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vandaag weer met kitten in de sneeuw gespeeld?
[..]
Wat ga je er voor moois op draaien
2x is voldoende met dit weer vind mijn hond. Totdat hij door de sneeuw rent en vrolijk op een neer stuitert.quote:Op maandag 5 januari 2026 20:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga elke dag 3-4x met hond naar buiten. Dat is zijn favoriete bezigheid.
de baas vond het niet nodig dat er geveegd werd..quote:Op maandag 5 januari 2026 20:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijne is net weer blij dat hij zo vaak kan zonder gestoord te worden door vuurwerkquote:Op maandag 5 januari 2026 20:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
2x is voldoende met dit weer vind mijn hond. Totdat hij door de sneeuw rent en vrolijk op een neer stuitert.
quote:Op maandag 5 januari 2026 20:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
2x is voldoende met dit weer vind mijn hond. Totdat hij door de sneeuw rent en vrolijk op een neer stuitert.
Net nietquote:Op maandag 5 januari 2026 20:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je het strand zien vanuit je huis?
Hoezo heb jij een gifje van mijn hond?quote:
de het of een?quote:Op maandag 5 januari 2026 20:54 schreef essnhills het volgende:
Vriendin appt: jurkjes besteld, waaronder die blauwe die jij ook het
Ja want ik heb maar 1 blauwe jurk
Het voordeel van een vorm van dyslexie hebben is dat ik dus gewoon hebt lasquote:
Dezequote:
Alsof jullie niet gewend zijn aan mijn typtyfusquote:Op maandag 5 januari 2026 20:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het voordeel van een vorm van dyslexie hebben is dat ik dus gewoon hebt las
ik ook maar om onduidelijke reden las ik een tweede keer.quote:Op maandag 5 januari 2026 20:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het voordeel van een vorm van dyslexie hebben is dat ik dus gewoon hebt las
Vind je mijn bijdragen zo interessant?quote:Op maandag 5 januari 2026 20:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ook maar om onduidelijke reden las ik een tweede keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |