blijkbaarquote:Op maandag 5 januari 2026 21:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vind je mijn bijdragen zo interessant?
Ja dat is ook wel de richtlijn toch?quote:Op maandag 5 januari 2026 20:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga elke dag 3-4x met hond naar buiten. Dat is zijn favoriete bezigheid.
Ik ook. Daarom heb ik geen hond.quote:Op maandag 5 januari 2026 21:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel de richtlijn toch?
Vind het altijd zo sneu als honden maar 1x per dag worden uitgelaten.
Snap ikquote:Op maandag 5 januari 2026 21:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook. Daarom heb ik geen hond.
Daarom vind ik een kat wel top.quote:Op maandag 5 januari 2026 21:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook. Daarom heb ik geen hond.
Ik heb wel eens gehoord dat ik teveel en te lang met hem ga wandelen.quote:Op maandag 5 januari 2026 21:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel de richtlijn toch?
Vind het altijd zo sneu als honden maar 1x per dag worden uitgelaten.
Kan me dat niet voorstellen hoor. Tenzij je hem dwingt te gaan terwijl hij duidelijk uitgeput isquote:Op maandag 5 januari 2026 21:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord dat ik teveel en te lang met hem ga wandelen.
Als ze jong(er) zijn hebben ze vaak energie te over. Die van mij die gaat soms in spaarstand nu.quote:Op maandag 5 januari 2026 21:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord dat ik teveel en te lang met hem ga wandelen.
Wij hebben besloten dat we niet meer meerdaagse hikes gaan doen om die reden.quote:Op maandag 5 januari 2026 21:34 schreef Moeraskat het volgende:
Zolang je maar naar de gezondheid en behoefte van je hond kijkt lijkt het me prima allemaal.
quote:Op maandag 5 januari 2026 21:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij hebben besloten dat we niet meer meerdaagse hikes gaan doen om die reden.
Een normale gif? New year, new Modie?quote:
quote:Het KNMI heeft ook voor morgen en woensdag code geel afgegeven vanwege de kans op winterse buien en gladheid. De waarschuwing geldt tot woensdag 19.00 uur.
Code geel is nog wel tot zondagochtendquote:Op maandag 5 januari 2026 21:51 schreef LTVDK het volgende:
@:Dr_Flash, weer een stukje verder opgeschoven
[..]
Bij mij zou een hond al dat gewandel wel beu worden gok ikquote:Op maandag 5 januari 2026 21:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is meer dat de baasjes lui zijn dan de hond.
Ik neem hem met de kou wel wat vaker in zelf bescherming dus hij gaat eerder naar huis dan hij zou willen.
Maar in de weekenden met iets beter weer mag hij zelf de route bepalen en dan zijn we wel eens 2 tot 3 uur onderweg. Ja moet hij weten.
quote:Op maandag 5 januari 2026 22:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn Claude is wat minder vrolijk.
Goed bezig tochquote:Op maandag 5 januari 2026 21:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is meer dat de baasjes lui zijn dan de hond.
Ik neem hem met de kou wel wat vaker in zelf bescherming dus hij gaat eerder naar huis dan hij zou willen.
Maar in de weekenden met iets beter weer mag hij zelf de route bepalen en dan zijn we wel eens 2 tot 3 uur onderweg. Ja moet hij weten.
Je krijgt er een leukere hond voor terug. Ontspannen meer tot rust. En door eigen route uit te laten kiezen weet je ook precies na een tijdje waar hij behoefte aan heeft. Oh en door de lengte van de route weet ik ook hoe hij zich voelt.quote:
Probeer nu eens een stuk door 30 cm sneeuw te rennen in regenlaarzen met een lange winterjas aan.quote:Op maandag 5 januari 2026 22:33 schreef Nattekat het volgende:
Zo, ben wel echt goed naar de tyfus.
Eerste training na kerst genot.
Als iedereen stuk voor stuk een stap naar voren doet en 'present' roeptquote:Op maandag 5 januari 2026 23:38 schreef Moeraskat het volgende:
Denk het wel. Je moet ff koppen tellen Koentje
Owquote:Op maandag 5 januari 2026 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als iedereen stuk voor stuk een stap naar voren doet en 'present' roept
Gooit sneeuwbalquote:
Beetje zoals bij ons Roemeense klusjesman.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 03:53 schreef bitterbal het volgende:
had julllie nog niet verteld dat ik een tuinman voor het huis heb aangenomen. Burmees. Ben echt super blij met hemHij doet alles zo netjes. Had steentjes besteld voor achter het huis en dat heeft die net gedaan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en had ook meer steentjes besteld voor de parkeerplaats. En hier in thailand is het een beetje zo dat je alles aan ze moet vragen, ze doen niet echt dingen uit hunzelf maar deze man begrijpt gewoon mijn denkwijze en gaat zelf aam de slag
Nee ga er vanmiddag weer langs.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 04:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Al iets gehoord van je paspoort ?
Ja anders mag je Nederland straks niet inquote:
Hier reden de trams in ieder geval weer. Dat was gisteren wel anders. Toen stonden ze allemaal stil.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 07:12 schreef mschol het volgende:
straks gewoon op pad, beetje voorzichtig zijn, trams rijden volgens mij wel
Doe maar voorzichtigquote:Op dinsdag 6 januari 2026 07:12 schreef mschol het volgende:
straks gewoon op pad, beetje voorzichtig zijn, trams rijden volgens mij wel
Dan gaat hij niet voor 08.00 met de treinquote:Op dinsdag 6 januari 2026 06:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Nattekat moest je vandaag ergens met de trein naartoe?
Ook niet voor 10:00quote:Op dinsdag 6 januari 2026 07:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan gaat hij niet voor 08.00 met de trein
Oh hebben ze het alweer verlengd? Zag vanochtend alleen staan tot 08.00quote:
yep, is alweer verlengd.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 07:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh hebben ze het alweer verlengd? Zag vanochtend alleen staan tot 08.00
Toevallig welquote:Op dinsdag 6 januari 2026 06:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Nattekat moest je vandaag ergens met de trein naartoe?
Wordt het toch met de auto gaanquote:
Of ga je weer thuis werkenquote:
Krijgen vandaag amper sneeuw erbij volgens mij.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 07:35 schreef Nattekat het volgende:
Oh, met wat er nog aan komt is dit niet eens meer een vraag.
Dan blijf ik gewoon lekker in bed
Je bent nu toch al wakker. Hop opstaan en aan de arbeidquote:Op dinsdag 6 januari 2026 07:35 schreef Nattekat het volgende:
Oh, met wat er nog aan komt is dit niet eens meer een vraag.
Dan blijf ik gewoon lekker in bed
Westen en noorden krijgen volgens mij nog een hele lading vandaagquote:Op dinsdag 6 januari 2026 07:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Krijgen vandaag amper sneeuw erbij volgens mij.
Maar als dat amper net tijdens de ochtendspits valt maakt de rest van de dag geen donder uit.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 07:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Krijgen vandaag amper sneeuw erbij volgens mij.
Ik sta nog op zomerbanden en moet naar een plek waar ik de wegen nog niet goed ken en waar het zo enorm gaat sneeuwen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 07:39 schreef dud0r het volgende:
Je bent nu toch al wakker. Hop opstaan en aan de arbeid
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 07:41 schreef bitterbal het volgende:
Nu is di pleuris advocaat weer ziek en ben je geen stap verder. Die vrouw die er werkt weet ook niks. Man man man
Ik heb werkelijk geen idee waar dit over gaatquote:Op dinsdag 6 januari 2026 07:48 schreef bitterbal het volgende:
En als ze nou zeggen we redden het niet kan K misschien nog die vlucht aanpassen. Nee wat doet ze. Gaat ze met een attitude in haar handen klappen dat die ander ziek is en niet kan praten. Hoe the fuck is dat mijn probleem. Dan stuur je een app. Nee nu ligt ze te slapen. Man man man.
Je kan thuis toch al aan de arbeidquote:Op dinsdag 6 januari 2026 07:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik sta nog op zomerbanden en moet naar een plek waar ik de wegen nog niet goed ken en waar het zo enorm gaat sneeuwen.
Die snelwegen ben ik niet bang voor, maar Den Haag zal wel een grote teringzooi zijn
Rare manier van zaken doen wel.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 07:48 schreef bitterbal het volgende:
En als ze nou zeggen we redden het niet kan K misschien nog die vlucht aanpassen. Nee wat doet ze. Gaat ze met een attitude in haar handen klappen dat die ander ziek is en niet kan praten. Hoe the fuck is dat mijn probleem. Dan stuur je een app. Nee nu ligt ze te slapen. Man man man.
Ik dacht dat je bedoelde dat ik moest gaan rijdenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 07:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je kan thuis toch al aan de arbeid
Ik heb de eerste mails ook om 0630 al beantwoord.
[..]
Rare manier van zaken doen wel.
Wat is er loos?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 07:48 schreef bitterbal het volgende:
Zo garanderen ze wel dat je daa blijft. Zou in NL gewoon extra paspoort regelen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 07:54 schreef dud0r het volgende:
Snap sowieso niet dat je je paspoort moet afgeven daar ballie. Ze kunnen toch een kopietje maken en daarmee aan de slag
je bent duidelijk nog niet helemaal tropisch ingesteldquote:Op dinsdag 6 januari 2026 07:41 schreef bitterbal het volgende:
Nu is di pleuris advocaat weer ziek en ben je geen stap verder. Die vrouw die er werkt weet ook niks. Man man man
Advocaat die mijn visa aanvraag doet en nu dus mijn paspoort heeft. Ik zei al vanaf het begin , 14 jan moet ik naar Nederland. Ja geen probleem zei ze. Tijd zat maar ik weet nu nog steeds niet of de aanvraag is gelukt en waar mijn paspoort isquote:Op dinsdag 6 januari 2026 07:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb werkelijk geen idee waar dit over gaat
Lekker lui weer.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 07:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bedoelde dat ik moest gaan rijden
Ik rol er zo uit en begin lekker rond 8:15-8:30.
Hallo allerbeste vriend uit Den Haagquote:
Succes alvastquote:Op dinsdag 6 januari 2026 07:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
Vanmiddag moet ik naar het ziekenhuis. Dat wordt een uitdaging.
Hotel California taferelen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 07:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo garanderen ze wel dat je daa blijft. Zou in NL gewoon extra paspoort regelen.
Zou ik ook zeggenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 08:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik werd hiertoe gedwongen door de NS.
Missen #klaagkat @Niznoquote:Op dinsdag 6 januari 2026 08:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik werd hiertoe gedwongen door de NS.
O geeen wonder dat je zo boos bent.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 08:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Advocaat die mijn visa aanvraag doet en nu dus mijn paspoort heeft. Ik zei al vanaf het begin , 14 jan moet ik naar Nederland. Ja geen probleem zei ze. Tijd zat maar ik weet nu nog steeds niet of de aanvraag is gelukt en waar mijn paspoort is
Nee want ze zetten hier stempels in je paspoort Die stempel is je visaquote:Op dinsdag 6 januari 2026 07:54 schreef dud0r het volgende:
Snap sowieso niet dat je je paspoort moet afgeven daar ballie. Ze kunnen toch een kopietje maken en daarmee aan de slag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |