Gooit sneeuwbalquote:
Beetje zoals bij ons Roemeense klusjesman.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 03:53 schreef bitterbal het volgende:
had julllie nog niet verteld dat ik een tuinman voor het huis heb aangenomen. Burmees. Ben echt super blij met hemHij doet alles zo netjes. Had steentjes besteld voor achter het huis en dat heeft die net gedaan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en had ook meer steentjes besteld voor de parkeerplaats. En hier in thailand is het een beetje zo dat je alles aan ze moet vragen, ze doen niet echt dingen uit hunzelf maar deze man begrijpt gewoon mijn denkwijze en gaat zelf aam de slag
Nee ga er vanmiddag weer langs.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 04:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Al iets gehoord van je paspoort ?
Ja anders mag je Nederland straks niet inquote:
Hier reden de trams in ieder geval weer. Dat was gisteren wel anders. Toen stonden ze allemaal stil.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 07:12 schreef mschol het volgende:
straks gewoon op pad, beetje voorzichtig zijn, trams rijden volgens mij wel
Doe maar voorzichtigquote:Op dinsdag 6 januari 2026 07:12 schreef mschol het volgende:
straks gewoon op pad, beetje voorzichtig zijn, trams rijden volgens mij wel
Dan gaat hij niet voor 08.00 met de treinquote:Op dinsdag 6 januari 2026 06:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Nattekat moest je vandaag ergens met de trein naartoe?
Ook niet voor 10:00quote:Op dinsdag 6 januari 2026 07:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan gaat hij niet voor 08.00 met de trein
Oh hebben ze het alweer verlengd? Zag vanochtend alleen staan tot 08.00quote:
yep, is alweer verlengd.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 07:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh hebben ze het alweer verlengd? Zag vanochtend alleen staan tot 08.00
Toevallig welquote:Op dinsdag 6 januari 2026 06:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Nattekat moest je vandaag ergens met de trein naartoe?
Wordt het toch met de auto gaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |