Wij hebben besloten dat we niet meer meerdaagse hikes gaan doen om die reden.quote:Op maandag 5 januari 2026 21:34 schreef Moeraskat het volgende:
Zolang je maar naar de gezondheid en behoefte van je hond kijkt lijkt het me prima allemaal.
quote:Op maandag 5 januari 2026 21:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij hebben besloten dat we niet meer meerdaagse hikes gaan doen om die reden.
Een normale gif? New year, new Modie?quote:
quote:Het KNMI heeft ook voor morgen en woensdag code geel afgegeven vanwege de kans op winterse buien en gladheid. De waarschuwing geldt tot woensdag 19.00 uur.
Code geel is nog wel tot zondagochtendquote:Op maandag 5 januari 2026 21:51 schreef LTVDK het volgende:
@:Dr_Flash, weer een stukje verder opgeschoven
[..]
Bij mij zou een hond al dat gewandel wel beu worden gok ikquote:Op maandag 5 januari 2026 21:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is meer dat de baasjes lui zijn dan de hond.
Ik neem hem met de kou wel wat vaker in zelf bescherming dus hij gaat eerder naar huis dan hij zou willen.
Maar in de weekenden met iets beter weer mag hij zelf de route bepalen en dan zijn we wel eens 2 tot 3 uur onderweg. Ja moet hij weten.
quote:Op maandag 5 januari 2026 22:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn Claude is wat minder vrolijk.
Goed bezig tochquote:Op maandag 5 januari 2026 21:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is meer dat de baasjes lui zijn dan de hond.
Ik neem hem met de kou wel wat vaker in zelf bescherming dus hij gaat eerder naar huis dan hij zou willen.
Maar in de weekenden met iets beter weer mag hij zelf de route bepalen en dan zijn we wel eens 2 tot 3 uur onderweg. Ja moet hij weten.
Je krijgt er een leukere hond voor terug. Ontspannen meer tot rust. En door eigen route uit te laten kiezen weet je ook precies na een tijdje waar hij behoefte aan heeft. Oh en door de lengte van de route weet ik ook hoe hij zich voelt.quote:
Probeer nu eens een stuk door 30 cm sneeuw te rennen in regenlaarzen met een lange winterjas aan.quote:Op maandag 5 januari 2026 22:33 schreef Nattekat het volgende:
Zo, ben wel echt goed naar de tyfus.
Eerste training na kerst genot.
Als iedereen stuk voor stuk een stap naar voren doet en 'present' roeptquote:Op maandag 5 januari 2026 23:38 schreef Moeraskat het volgende:
Denk het wel. Je moet ff koppen tellen Koentje
Owquote:Op maandag 5 januari 2026 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als iedereen stuk voor stuk een stap naar voren doet en 'present' roept
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |