Je bent nu toch al wakker. Hop opstaan en aan de arbeidquote:Op dinsdag 6 januari 2026 07:35 schreef Nattekat het volgende:
Oh, met wat er nog aan komt is dit niet eens meer een vraag.
Dan blijf ik gewoon lekker in bed
Westen en noorden krijgen volgens mij nog een hele lading vandaagquote:Op dinsdag 6 januari 2026 07:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Krijgen vandaag amper sneeuw erbij volgens mij.
Maar als dat amper net tijdens de ochtendspits valt maakt de rest van de dag geen donder uit.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 07:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Krijgen vandaag amper sneeuw erbij volgens mij.
Ik sta nog op zomerbanden en moet naar een plek waar ik de wegen nog niet goed ken en waar het zo enorm gaat sneeuwen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 07:39 schreef dud0r het volgende:
Je bent nu toch al wakker. Hop opstaan en aan de arbeid
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 07:41 schreef bitterbal het volgende:
Nu is di pleuris advocaat weer ziek en ben je geen stap verder. Die vrouw die er werkt weet ook niks. Man man man
Ik heb werkelijk geen idee waar dit over gaatquote:Op dinsdag 6 januari 2026 07:48 schreef bitterbal het volgende:
En als ze nou zeggen we redden het niet kan K misschien nog die vlucht aanpassen. Nee wat doet ze. Gaat ze met een attitude in haar handen klappen dat die ander ziek is en niet kan praten. Hoe the fuck is dat mijn probleem. Dan stuur je een app. Nee nu ligt ze te slapen. Man man man.
Je kan thuis toch al aan de arbeidquote:Op dinsdag 6 januari 2026 07:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik sta nog op zomerbanden en moet naar een plek waar ik de wegen nog niet goed ken en waar het zo enorm gaat sneeuwen.
Die snelwegen ben ik niet bang voor, maar Den Haag zal wel een grote teringzooi zijn
Rare manier van zaken doen wel.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 07:48 schreef bitterbal het volgende:
En als ze nou zeggen we redden het niet kan K misschien nog die vlucht aanpassen. Nee wat doet ze. Gaat ze met een attitude in haar handen klappen dat die ander ziek is en niet kan praten. Hoe the fuck is dat mijn probleem. Dan stuur je een app. Nee nu ligt ze te slapen. Man man man.
Ik dacht dat je bedoelde dat ik moest gaan rijdenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 07:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je kan thuis toch al aan de arbeid
Ik heb de eerste mails ook om 0630 al beantwoord.
[..]
Rare manier van zaken doen wel.
Wat is er loos?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 07:48 schreef bitterbal het volgende:
Zo garanderen ze wel dat je daa blijft. Zou in NL gewoon extra paspoort regelen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 07:54 schreef dud0r het volgende:
Snap sowieso niet dat je je paspoort moet afgeven daar ballie. Ze kunnen toch een kopietje maken en daarmee aan de slag
je bent duidelijk nog niet helemaal tropisch ingesteldquote:Op dinsdag 6 januari 2026 07:41 schreef bitterbal het volgende:
Nu is di pleuris advocaat weer ziek en ben je geen stap verder. Die vrouw die er werkt weet ook niks. Man man man
Advocaat die mijn visa aanvraag doet en nu dus mijn paspoort heeft. Ik zei al vanaf het begin , 14 jan moet ik naar Nederland. Ja geen probleem zei ze. Tijd zat maar ik weet nu nog steeds niet of de aanvraag is gelukt en waar mijn paspoort isquote:Op dinsdag 6 januari 2026 07:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb werkelijk geen idee waar dit over gaat
Lekker lui weer.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 07:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bedoelde dat ik moest gaan rijden
Ik rol er zo uit en begin lekker rond 8:15-8:30.
Hallo allerbeste vriend uit Den Haagquote:
Succes alvastquote:Op dinsdag 6 januari 2026 07:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
Vanmiddag moet ik naar het ziekenhuis. Dat wordt een uitdaging.
Hotel California taferelen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 07:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo garanderen ze wel dat je daa blijft. Zou in NL gewoon extra paspoort regelen.
Zou ik ook zeggenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 08:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik werd hiertoe gedwongen door de NS.
Missen #klaagkat @Niznoquote:Op dinsdag 6 januari 2026 08:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik werd hiertoe gedwongen door de NS.
O geeen wonder dat je zo boos bent.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 08:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Advocaat die mijn visa aanvraag doet en nu dus mijn paspoort heeft. Ik zei al vanaf het begin , 14 jan moet ik naar Nederland. Ja geen probleem zei ze. Tijd zat maar ik weet nu nog steeds niet of de aanvraag is gelukt en waar mijn paspoort is
Nee want ze zetten hier stempels in je paspoort Die stempel is je visaquote:Op dinsdag 6 januari 2026 07:54 schreef dud0r het volgende:
Snap sowieso niet dat je je paspoort moet afgeven daar ballie. Ze kunnen toch een kopietje maken en daarmee aan de slag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |