Snakequote:Op maandag 5 januari 2026 19:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
*essnhills gaat snake spelen en we zien haar overmorgen pas weer terug
https://www.podiuminfo.nl(...)-Here/ATLAS-Theater/ Hier heet het Pink Floyd project.quote:Op maandag 5 januari 2026 19:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
Trouwens Ama, volgens mij is die Pink Floyd tribute die ik ga zien, een andere die jij hebt gezien
Je hebt namelijk
Pink Project, die heb jij volgens mij gezien
en
Pink Floyd project en die ga ik zien..
Lekker verwarrend ook die namen die zo op elkaar lijken..
das wel erg snelquote:Op maandag 5 januari 2026 19:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
*essnhills gaat snake spelen en we zien haar overmorgen pas weer terug
je bent zélf rozequote:Op maandag 5 januari 2026 19:31 schreef Ama het volgende:
[..]
https://www.podiuminfo.nl(...)-Here/ATLAS-Theater/ Hier heet Pink Floyd project.
Sneeuwquote:
Dan heb je die wel gezien dusquote:Op maandag 5 januari 2026 19:31 schreef Ama het volgende:
[..]
https://www.podiuminfo.nl(...)-Here/ATLAS-Theater/ Hier heet het Pink Floyd project.
Wat gebeurde er?quote:Op maandag 5 januari 2026 19:32 schreef essnhills het volgende:
Godsamme
Ik schrik me helemaal de pleuris hier
wat ga je doen?quote:Op maandag 5 januari 2026 19:32 schreef essnhills het volgende:
Godsamme
Ik schrik me helemaal de pleuris hier
quote:Op maandag 5 januari 2026 19:33 schreef essnhills het volgende:
Ik heb zo'n lichtjessnoer in de vorm van een Kerstboom op mijn voorraam (aan de binnenkant, met van die zuignapjes).
En net ineens laat het bovenste zuignapje los dus dat hele ding valt ineens naar beneden.
Hartslag van 210 meteen
Pfff
Wattes?quote:Op maandag 5 januari 2026 19:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja, én OVER DE DATUM LANGOUSTINE-DONUTS MET CREME
rommeldebommeldebomquote:Op maandag 5 januari 2026 19:33 schreef essnhills het volgende:
Ik heb zo'n lichtjessnoer in de vorm van een Kerstboom op mijn voorraam (aan de binnenkant, met van die zuignapjes).
En net ineens laat het bovenste zuignapje los dus dat hele ding valt ineens naar beneden.
Hartslag van 210 meteen
Pfff
Bijkomen van de schrikquote:
Ik dacht dat mijn raam naar benden kwam oidquote:
Nee, ben zojuist weer heelhuids thuisgekomen. Sneeuwt wel een beetje nu.quote:
het is dat ik niet de juiste waterdichte schoenen heb, anders maakte ik rondjes hier bij werk op al die knisperende sneeuw waar je tot over je enkels in wegzaktquote:
Oef. Sterktequote:Op maandag 5 januari 2026 19:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ben zojuist weer heelhuids thuisgekomen. Sneeuwt wel een beetje nu.
Maar voor de fans van pure ellende is er nog hoop; ik moet nog naar training.
Morgen mag de kerstversiering inderdaad weg jaquote:Op maandag 5 januari 2026 19:36 schreef essnhills het volgende:
Verder wel goede timing, want morgen ging ik dat ding toch al naar beneden halen
Maar toch
Doe dat dan als ik er niet naast zit oid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |