Oh nee daar heb ik totaal geen interesse inquote:Op maandag 5 januari 2026 19:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou, zet spellen dan ook nog maar op je to-do lijstje
EMMEN - Treinen naar en van Emmen zijn tot 2028 gestremd.quote:
Hoeft ze in ieder geval niet bang te zijn, dat jij haar komt opzoekenquote:Op maandag 5 januari 2026 19:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
EMMEN - Treinen naar en van Emmen zijn tot 2028 gestremd.
ZO DAN!quote:Op maandag 5 januari 2026 19:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hoeft ze in ieder geval niet bang te zijn, dat jij haar komt opzoeken
Wat rebels!quote:Op maandag 5 januari 2026 19:26 schreef essnhills het volgende:
"Je apparaat heeft leuke nieuwe functies"
Oke
*Veegt weg
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op maandag 5 januari 2026 19:26 schreef essnhills het volgende:
Oke
*Veegt weg
Vervelend.quote:Op maandag 5 januari 2026 19:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
EMMEN - Treinen naar en van Emmen zijn tot 2028 gestremd.
Zo ben ikquote:
Etto Amaretto Parfetto!quote:Op maandag 5 januari 2026 19:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
BESTE WENSEN TIJGERIN
*geeft Nokia 3310*quote:Op maandag 5 januari 2026 19:26 schreef essnhills het volgende:
Oke
*Veegt weg
hmmmm ga eerst VLINDERKROKETJES opvretenquote:Op maandag 5 januari 2026 19:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Etto Amaretto Parfetto!
Jij ook beste wensen!
Dat de aardappelkrokEtto's je mogen smaken dit jaar
*essnhills gaat snake spelen en we zien haar overmorgen pas weer terugquote:
Snakequote:Op maandag 5 januari 2026 19:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
*essnhills gaat snake spelen en we zien haar overmorgen pas weer terug
https://www.podiuminfo.nl(...)-Here/ATLAS-Theater/ Hier heet het Pink Floyd project.quote:Op maandag 5 januari 2026 19:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
Trouwens Ama, volgens mij is die Pink Floyd tribute die ik ga zien, een andere die jij hebt gezien
Je hebt namelijk
Pink Project, die heb jij volgens mij gezien
en
Pink Floyd project en die ga ik zien..
Lekker verwarrend ook die namen die zo op elkaar lijken..
das wel erg snelquote:Op maandag 5 januari 2026 19:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
*essnhills gaat snake spelen en we zien haar overmorgen pas weer terug
je bent zélf rozequote:Op maandag 5 januari 2026 19:31 schreef Ama het volgende:
[..]
https://www.podiuminfo.nl(...)-Here/ATLAS-Theater/ Hier heet Pink Floyd project.
Sneeuwquote:
Dan heb je die wel gezien dusquote:Op maandag 5 januari 2026 19:31 schreef Ama het volgende:
[..]
https://www.podiuminfo.nl(...)-Here/ATLAS-Theater/ Hier heet het Pink Floyd project.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |