SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smilies
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
jij niet alleenquote:Op maandag 5 januari 2026 18:13 schreef essnhills het volgende:
Had de andere variant als TT verwacht
Lapo-paniekquote:Op maandag 5 januari 2026 18:13 schreef essnhills het volgende:
Had de andere variant als TT verwacht
Als je veel traint wel meer kans opquote:Op maandag 5 januari 2026 18:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dat zou ik zijn als ik training skipte.
Dat dacht ik ook. Valt tegen.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:13 schreef CherryLips het volgende:
Over een uurtje begint het hier ook weer.
Bij de persoon die niet meer durft te komen?quote:Op maandag 5 januari 2026 18:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben ervoor in therapie geweest bij @:4everblackeyed, nu heb ik geen lapostress meer
Ja wanneer zien we die weer eens?quote:Op maandag 5 januari 2026 18:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben ervoor in therapie geweest bij @:4everblackeyed, nu heb ik geen lapostress meer
Gewoon keihard wegrennen en ons hier negeren?quote:Op maandag 5 januari 2026 18:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
kun je ook geen lapo's meer pakkenquote:Op maandag 5 januari 2026 18:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon keihard wegrennen en ons hier negeren?
Denk dat ze wel durft, maar een leven heeftquote:Op maandag 5 januari 2026 18:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij de persoon die niet meer durft te komen?
snel lopen dan blijven je voeten minder lang en minder diep in de sneeuwquote:Op maandag 5 januari 2026 18:24 schreef gianni61 het volgende:
op badslippers het oud papier buiten zetten was misschien niet het beste idee.
nja, zo dik is de sneeuw gelukkig niet. wel natte sokken nuquote:Op maandag 5 januari 2026 18:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
snel lopen dan blijven je voeten minder lang en minder diep in de sneeuw
Of gewoon een onherstelbaar lapo trauma.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk dat ze wel durft, maar een leven heeft
natte sokken uit. geitenwollen gebreide sokken aanquote:Op maandag 5 januari 2026 18:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, zo dik is de sneeuw gelukkig niet. wel natte sokken nu
heb ik niet. misschien kan @essnhills een mooi paar voor mij haken?quote:Op maandag 5 januari 2026 18:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
natte sokken uit. geitenwollen gebreide sokken aan
Een wattesquote:Op maandag 5 januari 2026 18:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk dat ze wel durft, maar een leven heeft
waarom heb jij geen geitenwollen gebreide sokken???quote:Op maandag 5 januari 2026 18:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb ik niet. misschien kan @:essnhills een mooi paar voor mij haken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |