SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel![]()
RIP 1e maandagochtend spits na de kerstvakantie.quote:Code geel blijft van kracht, veel overlast op het spoor
Voor het hele land geldt nog steeds code geel vanwege gladheid door sneeuw en bevriezing. Het KNMI heeft de weerswaarschuwing in ieder geval verlengd tot en met dinsdag. De komende dagen kan het flink blijven doorsneeuwen. Mogelijk houdt de sneeuw ook na dinsdag aan.
Gedurende de ochtend en vroege middag sneeuwt het flink door in het land. Door het winterweer ontstaan er veel problemen op het spoor, melden NS en ProRail. Verschillende treinen in het hele land zijn verstoord of vertraagd omdat wissels kunnen vastlopen door de sneeuw. Om te voorkomen dat de wissels bevriezen, worden sommige verwarmd, maar dit voorkomt storingen niet altijd.
In Brabant rijden de bussen van Arriva en Hermes niet; door de gladheid vinden de busvervoerders het niet verantwoord om te gaan rijden.
Verspreid over het land sneeuwt het stevig, met lokaal tot 5 centimeter sneeuw. Aan de westkust dooit het licht en blijven de winterse buien maar kort liggen.
Op meerdere plaatsen leidde het weer ook gisteravond en vannacht tot ongelukken. In Oss belandde een auto ondersteboven in de berm en in het Noord-Hollandse Berkhout kwam een automobilist in de sloot terecht. Ook in Weesp belandde een auto in de sloot nadat hij uit de bocht was gevlogen.
Schiphol verwacht opnieuw flinke vertragingen door het winterse weer. Vandaag zijn er 500 vluchten geannuleerd, laat een woordvoerder van het vliegveld weten. Normaal gesproken zouden er vandaag, de laatste dag van de vakantie, ongeveer 1300 vliegtuigen landen en vertrekken.
De vluchten die wel vertrekken, zullen waarschijnlijk vertraging oplopen. Ook vrijdag en zaterdag werden al meer dan 200 vluchten geschrapt.
Morgen houden de vertragingen aan, maar om hoeveel vluchten het precies zal gaan, is nog lastig te zeggen, laat de woordvoerder weten. KLM houdt vooralsnog rekening met zeker 124 geannuleerde vluchten maandag.
https://nos.nl/artikel/25(...)verlast-op-het-spoor
Ik mag het van @tong80quote:Op zondag 4 januari 2026 16:37 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Je weet dat er copyright op die tong smiley zit?
Hoelang heb je nog?quote:Op zondag 4 januari 2026 17:53 schreef -Sigaartje het volgende:
Toch blij dat we nog een beetje echte winter mee mogen maken. Dat zal in de toekomst een zeldzaamheid worden. Sneeuw kan zo in het rijtje van Elfstedentocht. Vroeger veel, straks nooit meer. Met dank aan alle wappies.
Dank aan wie? En hoezo?quote:Op zondag 4 januari 2026 17:53 schreef -Sigaartje het volgende:
Toch blij dat we nog een beetje echte winter mee mogen maken. Dat zal in de toekomst een zeldzaamheid worden. Sneeuw kan zo in het rijtje van Elfstedentocht. Vroeger veel, straks nooit meer. Met dank aan alle wappies.
Ik zie het niet gebeuren. Mijn Duitse weer-app (die er eigenlijk zelden naast zit) geeft voor vrijdag gewoon 14mm regen aan.. Doordeweeks wel hele lage temperaturen.quote:
Kom zelf net fietsend terug van m'n moeder aan de andere kant van het dorp, maar moest grote stukken lopen omdat het anders gewoon glibberen was. Weer een bak nieuwe sneeuw vanmiddag, de auto's trappen dat meteen plat en er wordt iets te weinig gestrooid hier buiten de hoofdwegen.quote:Op zondag 4 januari 2026 09:54 schreef Stephan5 het volgende:
[..]
Ja hoor, dat is hier in Haarlem en aan de kust met de fiets geen enkel probleem.. alleen op maandag wordt er geen post bezorgd.. de krantenbezorgers hebben weinig excuses.
Ha, lekker duidelijk. Dat gaat dus ook alle kanten op.quote:Op zondag 4 januari 2026 10:10 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Dat was de voorspelling die ze (op moment van jouw schrijven) 23 uur geleden hadden gemaakt. Die wordt altijd maar één keer uitgegeven. Beetje gek omdat ze de pluim wel 2x per dag uitgeven.
Maar inmiddels is er dus een nieuwe tekst gekomenL:
[..]
Dit is de instellingquote:Op zondag 4 januari 2026 18:15 schreef monkyyy het volgende:
Ik wil code zwart. Toegangswegen die ontoegankelijk zijn, energiesystemen die instorten, 25 graden vorst. 2 weken lang.
Dat bouwt karakter bij de mensen.
Als ze dan maar wel broodjes smeren, dan is het nog oké.quote:Op zondag 4 januari 2026 18:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dit is de instellingMet een beetje hulp uit Rusland hebben we beren op de weg.
En zopie inschenkenquote:Op zondag 4 januari 2026 18:35 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Als ze dan maar wel broodjes smeren, dan is het nog oké.
Mensen hebben gewoon een noodpakket. Tegen de tijd dat de laatste fles wijn en borrelnootjes aangebroken worden komen de krokussen al door.quote:Op zondag 4 januari 2026 18:15 schreef monkyyy het volgende:
Ik wil code zwart. Toegangswegen die ontoegankelijk zijn, energiesystemen die instorten, 25 graden vorst. 2 weken lang.
Dat bouwt karakter bij de mensen.
Buzzkill.quote:Op zondag 4 januari 2026 18:15 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik zie het niet gebeuren. Mijn Duitse weer-app (die er eigenlijk zelden naast zit) geeft voor vrijdag gewoon 14mm regen aan.. Doordeweeks wel hele lage temperaturen.
Ik begrijp niet dat er mensen zijn die alle sneeuw eten gaan bestellen. Dat kan je de bezorgers toch niet aandoen?quote:Op zondag 4 januari 2026 18:27 schreef Kriegel het volgende:
Net nadat ik binnenkwam zag ik zo'n New York Pizza bezorger lang m'n deur lopen met z'n fiets aan de hand. Dat filiaal zit 50 meter naast m'n ma, dus waarschijnlijk zijn dat inmiddels diepvriespizza's.
Gisteren nog een durum, was heerlijk en bloedheet. Wat fooi gegeven.quote:Op zondag 4 januari 2026 20:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat er mensen zijn die alle sneeuw eten gaan bestellen. Dat kan je de bezorgers toch niet aandoen?
Opbokken met die zooiquote:Op zondag 4 januari 2026 20:26 schreef INViCTuS het volgende:
Komende week ook pakketten. Vrijdag wordt spannend
[ x ]
Ben blij als de komende werkweek voorbij is. Dat het maar snel weer gaat dooien.quote:Op zondag 4 januari 2026 20:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Opbokken met die zooi
Het is toch anders als je niet meer op een paar minuten fietsen van werk woont
quote:Op zondag 4 januari 2026 22:11 schreef Momo het volgende:
Als bepaalde voorspellingen uitkomen voor vrijdag heb je wel een code rood te pakken.
Daar heppie der weer!quote:
Doe maar niet dan..quote:Op zondag 4 januari 2026 22:11 schreef Momo het volgende:
Als bepaalde voorspellingen uitkomen voor vrijdag heb je wel een code rood te pakken.
Daar zit je dan als buspassagierquote:
De berger kan daar natuurlijk wel rijdenquote:
Ik blijf veilig op de bank onder mijn dekentjequote:
200km file om 0700. Nee dat gaat lekker inderdaad 🥴quote:Op maandag 5 januari 2026 06:54 schreef DemonRage het volgende:
Laat maar komen die horror ochtendspits des deauds.
Ben al op m'n werk, dus af en toe ff lekker google maps checken.
Of in de sporen van auto'squote:Op maandag 5 januari 2026 07:25 schreef Starhopper het volgende:
Bah wat is het gladDaar waar mooi laagje ligt is het prima te doen. Maar op die stukken waar amper wat ligt of waar t deels is weggesmolten... ik ging bijna op mn bek
Je kan op de filekaart precies zien waar het gesneeuwd heeft.quote:Op maandag 5 januari 2026 06:26 schreef Drass het volgende:
Code oranje Noord en zuid Holland. Kans op 3 tot 5 cm deze ochtend.
A27 en a2 naar het noorden helaas beide een ongeluk gebeurt bij Utrecht.
Utrecht rijden we ook geen bussen tot 0800.
Inderdaad. Utrecht is trouwens uitgespeeld, game overquote:Op maandag 5 januari 2026 07:26 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Je kan op de filekaart precies zien waar het gesneeuwd heeft.
Ja maar echtquote:Op maandag 5 januari 2026 07:41 schreef Drass het volgende:
[..]
Inderdaad. Utrecht is trouwens uitgespeeld, game over
Ja die sporen zijn ook gladquote:Op maandag 5 januari 2026 07:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Of in de sporen van auto's
Stapvoets door de bochten gefietst voor de zekerheid![]()
quote:Op maandag 5 januari 2026 07:41 schreef MissHobje het volgende:
De Bilt gaat los nu met sneeuw het gaat hard serieus hard
Ok, dit is voor mij de bevestiging dat thuis blijven de beste keus is geweestquote:Op maandag 5 januari 2026 07:52 schreef heywoodu het volgende:
Iedereen en zijn moeder met de trein ook, man man man. Zelden zo hard in de hoek gedrukt
Komt wel straks?quote:
Ik hoop het. Maar ik ben wel jaloers op jouquote:Op maandag 5 januari 2026 08:01 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Komt wel straks?
Busvervoer is hier weer stilgelegd.
Sterkte voor iedereen die gestrand is.
Ik wil ook vlokjes.quote:
Dit is voor mij echt een enorme kutdag om niet naar kantoor te kunnen, dus ik had ze liever niet gehadquote:Op maandag 5 januari 2026 08:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wil ook vlokjes.
Kijkt naar buiten en ziet volkjes liggen op de grond.
Omgeving beverwijk toch? Start elk momentquote:Op maandag 5 januari 2026 08:03 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik hoop het. Maar ik ben wel jaloers op jou
Geniet maar van die mooie pluisjes die uit de lucht dwarrelen
Volgens mijn bronnen snilt het daarquote:Op maandag 5 januari 2026 08:10 schreef Haags het volgende:
In Den Haag is het in ieder geval niet glad.
Alkmaarquote:Op maandag 5 januari 2026 08:09 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Omgeving beverwijk toch? Start elk moment![]()
quote:07:49
CBR: alle praktijkexamens motor en bromfiets gaan niet door
Alle geplande praktijkexamens voor de motor en bromfiets gaan vandaag niet door, dat heeft het Centraal Bureau Rijvaardigheidsbewijzen (CBR) laten weten. Het gaat in totaal om 616 examens. "De maatregel wordt genomen vanwege de verwachte sneeuwvoorspelling in combinatie met de kwetsbaarheid op motor en bromfiets bij gladheid."
Alle andere examens gaan over het algemeen wel door, zowel theorie als praktijk. Lokaal kan dat veranderen, afhankelijk van het weer plaatselijk, maar dan worden kandidaten voor het examen of de toets daarover geïnformeerd. De toetsen of examens kunnen versneld kosteloos worden ingehaald.
https://nos.nl/liveblog/2(...)et-de-weg-op-te-gaan
Ik had ook de mazzel dat mijn trein net iets korter was. 182 ipv 400+ zitplaatsen.quote:Op maandag 5 januari 2026 07:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ok, dit is voor mij de bevestiging dat thuis blijven de beste keus is geweest
Auto was sowieso geen optie met wat eraan komt hier.
Respect hoor met de fiets..hier echt geen optie. De auto zie ik wel zitten ga ik toch zo proberen. Moest vroeger met mijn meldkamer diensten om 5 uur op pad dat was altijd genietenquote:Op maandag 5 januari 2026 08:33 schreef Jor_Dii het volgende:
Het is echt opletten onderweg. Veel stoepen zijn spiegelglad geworden deze nacht. Op het fietsje was het redelijk te doen richting werk.
Klein beetje maarquote:Op maandag 5 januari 2026 08:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik had ook de mazzel dat mijn trein net iets korter was. 182 ipv 400+ zitplaatsen.
Ja nu wel jaquote:Op maandag 5 januari 2026 08:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mijn bronnen snilt het daar
Dit is voor Nederlandse begrippen een vrij uitzonderlijke situatie inmiddels. Dit komt echt maar eens in de zoveel jaar voor.quote:Op maandag 5 januari 2026 08:44 schreef PzKpfw het volgende:
Er valt een keer een beetje sneeuw en het halve land ligt weer plat hoor..
In Friesland hebben ze gewoon gemeld to 10:00 uur geen bussen. Vlak voor 10:00 uur geven ze weer een update of ze gaan rijden of niet.quote:Op maandag 5 januari 2026 08:44 schreef d.k. het volgende:
De bussen in Eindhoven rijden weer volgens de busdienst zelf. De praktijk is net iets anders... Er rijdt amper wat. Volledig te begrijpen maar misschien was het handig geweest om dat ook gewoon te melden. Zoon is nu op school, of ie vanmiddag weer wegkomt geen idee. Droog hier overigens, maar hier ligt dan ook al een centimeter of 15 tot 20 van gisteren en vanmiddag komen er nieuwe buien.
Gelukkig maar.quote:Op maandag 5 januari 2026 08:44 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dit is voor Nederlandse begrippen een vrij uitzonderlijke situatie inmiddels. Dit komt echt maar eens in de zoveel jaar voor.
Utrecht idemquote:Op maandag 5 januari 2026 08:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
In Friesland hebben ze gewoon gemeld to 10:00 uur geen bussen. Vlak voor 10:00 uur geven ze weer een update of ze gaan rijden of niet.
3 tot 5 centimer sneeuw is echt niet zo uitzonderlijk.quote:Op maandag 5 januari 2026 08:44 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dit is voor Nederlandse begrippen een vrij uitzonderlijke situatie inmiddels. Dit komt echt maar eens in de zoveel jaar voor.
Ik heb zo een flauw vermoeden dat dit wel eens vaker zal gaan gebeuren.quote:Op maandag 5 januari 2026 08:44 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Op veel plekken is 10-20cm gevallen de afgelopen dagen.quote:Op maandag 5 januari 2026 08:51 schreef bianconeri het volgende:
[..]
3 tot 5 centimer sneeuw is echt niet zo uitzonderlijk.
Sure, er valt minder sneeuw dan vroeger. Alleen het lijkt nu wel of er een orkaan van hoogste klasse overtrekt qua reactie.
Leuk joh die wappieplaatjesquote:Op maandag 5 januari 2026 09:02 schreef ondeugend het volgende:
[ afbeelding ]
Nou ja dit van nu hadden we vroeger elke winter. Soms meerdere keren in 1 winter.
Gelukkig reden er in 78 geen duizenden autos op de wegquote:Op maandag 5 januari 2026 09:02 schreef ondeugend het volgende:
[ afbeelding ]
Nou ja dit van nu hadden we vroeger elke winter. Soms meerdere keren in 1 winter.
Geweldig!quote:Op maandag 5 januari 2026 08:52 schreef DonGorgon het volgende:
[..]
Ik heb zo een flauw vermoeden dat dit wel eens vaker zal gaan gebeuren.
Dat scheelt een hoop inderdaad.quote:Op maandag 5 januari 2026 09:08 schreef Drass het volgende:
[..]
Gelukkig reden er in 78 geen duizenden autos op de weg
Dat kan ik wel beamenquote:Op maandag 5 januari 2026 09:01 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Op veel plekken is 10-20cm gevallen de afgelopen dagen.
Over meerdere dagen waarbij veel zal zijn verdwenen.quote:Op maandag 5 januari 2026 09:01 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Op veel plekken is 10-20cm gevallen de afgelopen dagen.
Oehh ochtendhumeur 2.0.quote:Op maandag 5 januari 2026 09:08 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Leuk joh die wappieplaatjes
Dat er bij tante kut op balkon amper sneeuw is gevallen wil niet zeggen dat het elders puur shit is op de weg.
Gisteravond kreeg NH een halve meter sneeuwstorm? Hoe staat het er nu voor?quote:
Heb je wel nootjes? Want het heet een nootpakket.quote:Op zondag 4 januari 2026 19:13 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Mensen hebben gewoon een noodpakket. Tegen de tijd dat de laatste fles wijn en borrelnootjes aangebroken worden komen de krokussen al door.
Er is amper dooi geweest joh, althans hier in het ZO niet.quote:Op maandag 5 januari 2026 09:11 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Over meerdere dagen waarbij veel zal zijn verdwenen.
Echt geen ramp.
Kunnen ze een keertje rijden als wegvikingen ipv wegpiratenquote:Op maandag 5 januari 2026 08:37 schreef PzKpfw het volgende:
Mijn gedachten gaan vandaag uit naar de pakketbezorgers
Daarbij rijd ik liever door zo'n dik pak sneeuw dan een kinderkopjesweggetje vol ijsquote:Op maandag 5 januari 2026 09:08 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Leuk joh die wappieplaatjes
Dat er bij tante kut op balkon amper sneeuw is gevallen wil niet zeggen dat het elders puur shit is op de weg.
Daar zat ik net ook naar te kijken. Hier in Flevoland wordt 19mm neerslag verwacht … als dat in de vorm van sneeuw is dan 🥳quote:
Hij wil het niet lezenquote:Op maandag 5 januari 2026 09:17 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Er is amper dooi geweest joh, althans hier in het ZO niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies wat de gasvoorraad altijd doet in januariquote:Op maandag 5 januari 2026 09:24 schreef hollandia02 het volgende:
https://ned.nl/nl/gasopslagen-nederland
Gasvoorraad gaat snel omlaag
Winter is kouder dan voorgaande jaren en we hadden een lagere voorraad om mee te beginnenquote:Op maandag 5 januari 2026 09:30 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Precies wat de gasvoorraad altijd doet in januari
quote:Op maandag 5 januari 2026 09:31 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Winter is kouder dan voorgaande jaren en we hadden een lagere voorraad om mee te beginnen
https://www.nu.nl/economi(...)or-goedkoop-gas.html
Nothing out of the ordinary.quote:Gasunie en het ministerie stellen dat Nederland met die voorraad de strengste winter van de afgelopen dertig jaar probleemloos zou kunnen doorstaan. Ook met een mogelijke onderbreking van de gasleveringen hebben ze rekening gehouden.
Dat is mooi nieuws maar ik zie in die grafiek wel de laagste lijn sinds 2021 bij het begin.quote:Op maandag 5 januari 2026 09:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Nothing out of the ordinary.
Ja dus?quote:Op maandag 5 januari 2026 09:36 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Dat is mooi nieuws maar ik zie in die grafiek wel de laagste lijn sinds 2021 bij het begin.
Joh ik maak mij helemaal niet druk haha zeg alleen wat zo op de maandagochtendquote:Op maandag 5 januari 2026 09:37 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ja dus?
Joh ga jij lekker alvast naar de panic room
Toiletpapier hoarder gespotquote:Op maandag 5 januari 2026 09:39 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Joh ik maak mij helemaal niet druk haha zeg alleen wat zo op de maandagochtend
Dit zegt echt iedereen die zich wel druk maakt.quote:Op maandag 5 januari 2026 09:39 schreef hollandia02 het volgende:
Joh ik maak mij helemaal niet druk haha
Snowmageddon.quote:Op maandag 5 januari 2026 09:56 schreef Dutch_view het volgende:
Situatie op de Ring Amsterdam
[ afbeelding ]
Haha, me too!quote:Op zondag 4 januari 2026 23:14 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik blijf veilig op de bank onder mijn dekentje
Als het geen bladeren zijn dan blijkbaar de sneeuw!quote:Op maandag 5 januari 2026 10:03 schreef Jor_Dii het volgende:
Treinverkeer in de randstad ligt echt plat zowat.
https://www.ad.nl/binnenl(...)s-een-jaar~aeb48d2c/quote:Op maandag 5 januari 2026 10:11 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Als het geen bladeren zijn dan blijkbaar de sneeuw!
Is de NS al eens in de leer geweest in Oostenrijk of Zwitserland? Blijkbaar nog niet....
Daar is het dan al weer veel te warm voor. Is gewoon koude, natte regen.quote:Op maandag 5 januari 2026 09:19 schreef DonGorgon het volgende:
[..]
Daar zat ik net ook naar te kijken. Hier in Flevoland wordt 19mm neerslag verwacht … als dat in de vorm van sneeuw is dan 🥳
quote:Op maandag 5 januari 2026 09:29 schreef RamboDirk het volgende:
Hoe is de situatie op de weg? @:pisces29Oh haha, die gast was ik al weer bijna vergeten. Mafkees dat het was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit zijn altijd van die domme reacties. We wonen toch niet in Zwitserland, of wel? Waarom zou je er hier een gigantische bak met geld tegenaan moeten smijten om de infrastructuur winterbestendig te maken voor die paar dagen per jaar?quote:Op maandag 5 januari 2026 10:11 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Als het geen bladeren zijn dan blijkbaar de sneeuw!
Is de NS al eens in de leer geweest in Oostenrijk of Zwitserland? Blijkbaar nog niet....
Blizzardachtige omstandigheden dus in de West-Alpen waar ook Nederland mee te maken kan krijgen. Aan de noordflank van dat lagedrukgebied blijft de lucht namelijk koud waardoor het mogelijk flink gaat sneeuwen in combinatie met een straffe oostenwind. Het Europese model is in die zin extreem met bakken sneeuw voor Nederland. Ook in het Sauerland, maar daar zou de sneeuw tijdelijk overgaan in regen.quote:Op maandag 5 januari 2026 10:15 schreef fietsie het volgende:
En, is er al een update voor de voorspelling van vrijdag? Wordt het lauwwarme regen?
Precies dit. Gejank altijd alsof Nederland met 3 winterse dagen per jaar een uitgebreid antartica model zou moeten hebbenquote:Op maandag 5 januari 2026 10:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dit zijn altijd van die domme reacties. We wonen toch niet in Zwitserland, of wel? Waarom zou je er hier een gigantische bak met geld tegenaan moeten smijten om de infrastructuur winterbestendig te maken voor die paar dagen per jaar?
Pas je aan en accepteer dat je pakketje wat vertraging oploopt en je niet naar kantoor kan vandaag. Sneeuwvlokjes.
Iemand noemt mij Sneeuwvlokje!quote:Op maandag 5 januari 2026 10:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dit zijn altijd van die domme reacties. We wonen toch niet in Zwitserland, of wel? Waarom zou je er hier een gigantische bak met geld tegenaan moeten smijten om de infrastructuur winterbestendig te maken voor die paar dagen per jaar?
Pas je aan en accepteer dat je pakketje wat vertraging oploopt en je niet naar kantoor kan vandaag. Sneeuwvlokjes.
Kom maar doorquote:Op maandag 5 januari 2026 10:26 schreef Isdatzo het volgende:
Ondertussen begint het in het Utrechtse weer flink te sneeuwen en als ik de radar mag geloven komt er nog heel wat aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |