Als ik nu zie wat hier is gevallen (zal zo even meten) dan stelt dit niks voor vergeleken met de magische maart 2005 toen hier 20+cm lag in 1 nachtquote:Op zondag 4 januari 2026 11:23 schreef d.k. het volgende:
In het noorden van Brabant aan de Maas ligt een pak van heb ik jou daar, nog meer dan hier. Kreeg foto's van mijn ouders en ik kan me niet heugen dat er ooit zoveel sneeuw lag.
Ff mezelf quoten.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 13:45 schreef DemonRage het volgende:
Tijd voor een winterklassieker:
Bekijk deze YouTube-video
18 cm in Zuidoost Brabant en 20 30 km naar het noorden.quote:Op zondag 4 januari 2026 11:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Als ik nu zie wat hier is gevallen (zal zo even meten) dan stelt dit niks voor vergeleken met de magische maart 2005 toen hier 20+cm lag in 1 nacht
Hoe kan je de sneeuw opbokken die er niet gevallen is?quote:Op zondag 4 januari 2026 11:15 schreef DemonRage het volgende:
De sneeuw is 2 weken te laat. Nu is het wel weer mooi geweest.
Opbokken met die sneeuw!
Tientallen keren gezien door de jaren heen,...maar hij blijft goedquote:Op zondag 4 januari 2026 11:30 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ff mezelf quoten.
Omroep Brabant heeft er vandaag ook een verhaaltje over:
https://www.omroepbrabant(...)e-weg-is-25-jaar-oud
* Zorro jaloers isquote:Op zondag 4 januari 2026 12:26 schreef TweedeKlum het volgende:
Nog steeds volop zon en nul neerslag in het Zeeuwse.
Ik houd van neutraal weer. Een graad of 20, een bescheiden zonnetje dat best achter een wolkje mag zitten.quote:Op zondag 4 januari 2026 12:52 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja ben wel echt een sneeuw lover![]()
![]()
![]()
Alles beter dan regen
Ieder zijn ding..maar helaas hebben we dat weertype niet altijd wat jij schetst.quote:Op zondag 4 januari 2026 13:02 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ik houd van neutraal weer. Een graad of 20, een bescheiden zonnetje dat best achter een wolkje mag zitten.
Aan de bovenkant wordt het wmb vanaf een graad of 27 al minder. En weertypes waardoor ik niet meer normaal over straat kan (geroosterd worden danwel bijna m'n nek breken) vind ik nog erger.
Jaaaa!!!!! Heel fijn die pluisjesquote:Op zondag 4 januari 2026 13:38 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Zalig he![]()
Ik heb wel de bingo met de sneeuw deze dag
Ahh gezelligquote:Op zondag 4 januari 2026 13:56 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Jaaaa!!!!! Heel fijn die pluisjes![]()
![]()
Het blijft niet echt goed liggen maar is wel beetje wittig
Ik ben jaloers op jou
Nee hoor, zie ik niks vanquote:
Yep, hier ook.quote:Op zondag 4 januari 2026 15:10 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Klopt aardig voor regio Drachten (10cm)
Wacht nog even tot eind maart.quote:Op zondag 4 januari 2026 15:12 schreef PzKpfw het volgende:
Ik zal blij zijn als het maart/april is en het voorjaar weer lonkt.
Klopt kan ik mij ook nog herinneren. Rayonhoofden kwamen toen ook kwispelend bij elkaar. 1978 werd voor het laatst in maart een elfstedentocht gereden.quote:Op zondag 4 januari 2026 15:19 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Wacht nog even tot eind maart.
Ik kan me nog herinneren dat het een jaar of vijf terug opeens gevoelstemperatuur -15 á -20 werd, begin/midden maart.
Vandaar ook maart/april.quote:Op zondag 4 januari 2026 15:19 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Wacht nog even tot eind maart.
Ik kan me nog herinneren dat het een jaar of vijf terug opeens gevoelstemperatuur -15 á -20 werd, begin/midden maart.
Een eekhoorn?quote:Op zondag 4 januari 2026 15:25 schreef Mark-Hgl het volgende:
Kwam op de Veluwe alweer aardig wat dooiende sneeuw van de bomen gevallen net. Heeft me nu een barst in de voorruit van de auto opgeleverd, geen idee wat er in die sneeuw zat.
Wolfquote:Op zondag 4 januari 2026 15:25 schreef Mark-Hgl het volgende:
Kwam op de Veluwe alweer aardig wat dooiende sneeuw van de bomen gevallen net. Heeft me nu een barst in de voorruit van de auto opgeleverd, geen idee wat er in die sneeuw zat.
Dan geef ik het nog een kans.quote:Op zondag 4 januari 2026 15:25 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, niet voorspeld door dr8gon.
Meer dan een halve meter in Groningenquote:
Mooi, laat maar lekker daar!quote:
Oh zeker! Als de narcisten weer volop in bloei staan enzo.quote:Op zondag 4 januari 2026 15:12 schreef PzKpfw het volgende:
Ik zal blij zijn als het maart/april is en het voorjaar weer lonkt.
Met harde wind kan je dan zo duinen van 2 meter hoog krijgen.quote:Op zondag 4 januari 2026 16:17 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Meer dan een halve meter in Groningen
Dan moet het leger weer in actie komenquote:Op zondag 4 januari 2026 16:33 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Met harde wind kan je dan zo duinen van 2 meter hoog krijgen.
Kan geen kwaad om iig wat eten in huis te halenquote:Op zondag 4 januari 2026 16:34 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dan moet het leger weer in actie komen
Je weet dat er copyright op die tong smiley zit?quote:Op zondag 4 januari 2026 16:34 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dan moet het leger weer in actie komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |