Vandaag/ in Peelo me prima buiten vermaakt samen met zoon en dochter. Vanmiddag dikke dooi, dat wel.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 16:22 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je in Assen woont maar was net op familiebezoek in Assen Zuid en daar ligt echt veel meer![]()
In ieder geval 3 centimeter, ook in de tuin , op de stoep en rondom hun huis
Idem, omgeving Leiden. Sneeuwt al een tijdje.quote:
Schaduwkant des doodsquote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:12 schreef ondeugend het volgende:
Hier in Assen ook snil des doods!
[ afbeelding ]
En dit is de schaduwkant. Zonkant ligt al niks meer.
Dat is nu de situatie bij mijquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
Als hier sneeuw komt hebben we een flink probleem. De zijstraat ligt namelijk vol met gesmolten sneeuw en het is daar spek glad
Opvallend, het KNMI gaat momenteel (na eerst ook een grote temperatuurstijging vanaf eind komende week te hebben vermoed) juist voor een duidelijk verlengde diepvries.quote:
Ik hoop op opwarming, want ik word momenteel soms schijtziek van de herrie die die klote warmtepompen maken, die ze hier afgelopen herfst in ons blok op het dak hebben gezet.quote:Zaterdag 10 januari tot en met zaterdag 17 januari
Grote (70%) kans op temperaturen ruim beneden het langjarig gemiddelde met in de nacht landinwaarts grote kans op vorst.
Dat wordt weer lekker naar buiten vandaag! Peelo ziet WIT!quote:Op zondag 4 januari 2026 05:09 schreef ondeugend het volgende:
Eindelijk dan sneeuw van naam ipv dat schiet beetje zoals wij drenten dan zeggen.
Hoeraaaaa!
Hier Wijchen ookquote:Op zondag 4 januari 2026 07:46 schreef Mark-Hgl het volgende:
Sneeuwt weer flink hard door nu in Arnhem, dikke vlokken.
Ja hoor, dat is hier in Haarlem en aan de kust met de fiets geen enkel probleem.. alleen op maandag wordt er geen post bezorgd.. de krantenbezorgers hebben weinig excuses.quote:Op zondag 4 januari 2026 09:49 schreef Eightyone het volgende:
Hoe gaan postbezorgers en krantenbezorgers dit morgen doen? Alles lopend?
Dat was de voorspelling die ze (op moment van jouw schrijven) 23 uur geleden hadden gemaakt. Die wordt altijd maar één keer uitgegeven. Beetje gek omdat ze de pluim wel 2x per dag uitgeven.quote:Op zondag 4 januari 2026 01:11 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Opvallend, het KNMI gaat momenteel (na eerst ook een grote temperatuurstijging vanaf eind komende week te hebben vermoed) juist voor een duidelijk verlengde diepvries.
quote:zondag 11 januari tot en met zondag 18 januari
Aanhoudend wisselvallig met een grote kans (70%) op temperaturen rond of iets boven het langjarig gemiddelde en 30% kans op koud winterweer.
Praat me er niet over. Gelukkig ben ik hier niet voor de wintersport,maar gewoon omdat bergen tof zijn.quote:Op zondag 4 januari 2026 09:56 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Er ligt hier in het zuiden meer sneeuw dan in de gemiddelde wintersportplaats in de Alpen op dit moment.
Zo veel enthousiasme.quote:Op zondag 4 januari 2026 10:29 schreef MissHobje het volgende:
En weer een lading sneeuw net gevallen![]()
![]()
En het blijft voorlopig sneeuwen![]()
Ga zo op 2 honden passen, laten die het nou ook leuk vinden![]()
![]()
![]()
Dit weekend omg *SNILLLLLL*
Niet ver van Eindhoven zitten we hier op een cm of 18 nu. Er is twee keer gestrooid maar de meeste wegen zijn weer wit.quote:Op zondag 4 januari 2026 10:38 schreef d.k. het volgende:
Regio Eindhoven had gisteren al weinig te klagen over de hoeveelheid sneeuw maar nu zijn er nog centimeters bij gekomen. En het sneeuwt nog steeds met van die poederachtige grote vlokken. Er rijdt hier voor de tweede dag op rij geen bus meer. Als dat morgen nog zo is, wordt dat een chaos van heb ik jou daar.
Morgen op het werk eens aanschouwenquote:
Niks der van!quote:Op zondag 4 januari 2026 11:15 schreef DemonRage het volgende:
De sneeuw is 2 weken te laat. Nu is het wel weer mooi geweest.
Opbokken met die sneeuw!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |