Ja absoluut waar..ik houd het goed in de gaten.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:27 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Volgend weekend kan er een omslag komen, maar zoals altijd kan er een hoop veranderen over een week. Echt winterweer zoals nu en komende week houdt hier in Nederland natuurlijk nooit heel lang stand, dus een week is al heel wat en dat het dan weer kan veranderen is logisch. Ach, hebben we toch mooi al bijna 2 weken winter gehad deze winter (inclusief rond kerst). dat is volgens mij als de afgelopen 3 jaar bij elkaar
De koud zakt best diep, inderdaad. Spanje wordt de komende week ook niet erg warm. Her en der ook wel nat. Goed voor de reservoirs wel. Familie van mij zit sinds gister in Sevilla. krijgen eerst 2 dagen regenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:38 schreef dick_laurent het volgende:
Zuidoost Spanje meldt 10 graden en egaal grijze lucht en regen op komst
We doen ff een "Nederlands winterweer zachte variant" versie de komende dagen geloof ik![]()
KNMI data die wordt gebruikt door Apple laat alleen maar steeds hogere temperaturen op de LT zien....quote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:47 schreef Dutch_view het volgende:
Overigens is de pluim van de KNMI het niet eens met hun eigen langetermijn voorspelling
[..]
Pluim van 00u staat over 9 dagen redelijk in de plus, maar dat veranderd eigenlijk elke uitvoer weer
Elk jaar weer, blijft een prachtig filmpje.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 13:45 schreef DemonRage het volgende:
Tijd voor een winterklassieker:
Bekijk deze YouTube-video
Vertel?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 14:07 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Elk jaar weer, blijft een prachtig filmpje.
Wel bizar hoe het afgelopen is met enkele hoofdrolspelers.
Het jongetje wat veel aan het woord is heet Serdar en is in 2014 veroordeeld tot 18 jaar voor de moord op drugscrimineel Ernesto Pistone.quote:
Ik weet niet waar je in Assen woont maar was net op familiebezoek in Assen Zuid en daar ligt echt veel meerquote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:12 schreef ondeugend het volgende:
Hier in Assen ook snil des doods!
[ afbeelding ]
En dit is de schaduwkant. Zonkant ligt al niks meer.
Oud zuid.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 16:22 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je in Assen woont maar was net op familiebezoek in Assen Zuid en daar ligt echt veel meer![]()
In ieder geval 3 centimeter, ook in de tuin , op de stoep en rondom hun huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |