Over meerdere dagen waarbij veel zal zijn verdwenen.quote:Op maandag 5 januari 2026 09:01 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Op veel plekken is 10-20cm gevallen de afgelopen dagen.
Oehh ochtendhumeur 2.0.quote:Op maandag 5 januari 2026 09:08 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Leuk joh die wappieplaatjes
Dat er bij tante kut op balkon amper sneeuw is gevallen wil niet zeggen dat het elders puur shit is op de weg.
Gisteravond kreeg NH een halve meter sneeuwstorm? Hoe staat het er nu voor?quote:
Heb je wel nootjes? Want het heet een nootpakket.quote:Op zondag 4 januari 2026 19:13 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Mensen hebben gewoon een noodpakket. Tegen de tijd dat de laatste fles wijn en borrelnootjes aangebroken worden komen de krokussen al door.
Er is amper dooi geweest joh, althans hier in het ZO niet.quote:Op maandag 5 januari 2026 09:11 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Over meerdere dagen waarbij veel zal zijn verdwenen.
Echt geen ramp.
Kunnen ze een keertje rijden als wegvikingen ipv wegpiratenquote:Op maandag 5 januari 2026 08:37 schreef PzKpfw het volgende:
Mijn gedachten gaan vandaag uit naar de pakketbezorgers
Daarbij rijd ik liever door zo'n dik pak sneeuw dan een kinderkopjesweggetje vol ijsquote:Op maandag 5 januari 2026 09:08 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Leuk joh die wappieplaatjes
Dat er bij tante kut op balkon amper sneeuw is gevallen wil niet zeggen dat het elders puur shit is op de weg.
Daar zat ik net ook naar te kijken. Hier in Flevoland wordt 19mm neerslag verwacht … als dat in de vorm van sneeuw is dan 🥳quote:
Hij wil het niet lezenquote:Op maandag 5 januari 2026 09:17 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Er is amper dooi geweest joh, althans hier in het ZO niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies wat de gasvoorraad altijd doet in januariquote:Op maandag 5 januari 2026 09:24 schreef hollandia02 het volgende:
https://ned.nl/nl/gasopslagen-nederland
Gasvoorraad gaat snel omlaag
Winter is kouder dan voorgaande jaren en we hadden een lagere voorraad om mee te beginnenquote:Op maandag 5 januari 2026 09:30 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Precies wat de gasvoorraad altijd doet in januari
quote:Op maandag 5 januari 2026 09:31 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Winter is kouder dan voorgaande jaren en we hadden een lagere voorraad om mee te beginnen
https://www.nu.nl/economi(...)or-goedkoop-gas.html
Nothing out of the ordinary.quote:Gasunie en het ministerie stellen dat Nederland met die voorraad de strengste winter van de afgelopen dertig jaar probleemloos zou kunnen doorstaan. Ook met een mogelijke onderbreking van de gasleveringen hebben ze rekening gehouden.
Dat is mooi nieuws maar ik zie in die grafiek wel de laagste lijn sinds 2021 bij het begin.quote:Op maandag 5 januari 2026 09:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Nothing out of the ordinary.
Ja dus?quote:Op maandag 5 januari 2026 09:36 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Dat is mooi nieuws maar ik zie in die grafiek wel de laagste lijn sinds 2021 bij het begin.
Joh ik maak mij helemaal niet druk haha zeg alleen wat zo op de maandagochtendquote:Op maandag 5 januari 2026 09:37 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ja dus?
Joh ga jij lekker alvast naar de panic room
Toiletpapier hoarder gespotquote:Op maandag 5 januari 2026 09:39 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Joh ik maak mij helemaal niet druk haha zeg alleen wat zo op de maandagochtend
Dit zegt echt iedereen die zich wel druk maakt.quote:Op maandag 5 januari 2026 09:39 schreef hollandia02 het volgende:
Joh ik maak mij helemaal niet druk haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |