ten eerste wist ik niet dat je ergens naar op zoek was en ten tweede heb ik al een maand viaplay. Ik zoek niet naar streams en ik weet niks van streams. Hate mequote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Jij had mij op z'n minst kunnen helpen
Niemand is verbaasd.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:02 schreef TweedeKlum het volgende:
Veel gebakken uien gegeten vanavond en ik ruft me nu al een ongeluk, bohhhhhhhhhh.
Ik ken alleen illegale streams en die gaan we niet corresponderen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:58 schreef Dven het volgende:
Toch een betaalde stream voor hier gevonden. Graag wil ik meedelen dat jullie allemaal bar weinig behulpzaam zijn en wat mij betreft allemaal klauwfyfus krijgen en nooit meer jullie kromme poten om een pijl gevouwen krijgen.
Raya moet niet zo zeuren, die heeft ook alles gewonnen wat los en vast zat tijdens zijn prime. Had alleen niet moeten verwachten dat hij nog een succesvolle comeback kon maken.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:03 schreef Poepz0r het volgende:
Raya is jelly mad op het talent van Gian
Je kan ook eerst het bordje van een ander leegeten, en dan counterend in de laatste set toeslaan.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:02 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Plus je moet darten zoals Tjeu koerst: aanvallend
Taakstraf?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:03 schreef Mansjester het volgende:
Is Stinho er vanavond wel of heeft ie weer 1 of ander bijbaantje?
Sorry wij zijn geen sloebers en hebben gewoon Viapleequote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:58 schreef Dven het volgende:
Toch een betaalde stream voor hier gevonden. Graag wil ik meedelen dat jullie allemaal bar weinig behulpzaam zijn en wat mij betreft allemaal klauwfyfus krijgen en nooit meer jullie kromme poten om een pijl gevouwen krijgen.
Ik heb inmiddels reeds gekochtquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:03 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik ken alleen illegale streams en die gaan we niet corresponderen.
Daar ben ik oké mee, ver van ons bed showquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik maakte er net een grapje bij mijn vrienden over het incident in Zwitserland
Zijn jullie daar al oké mee, of nog niet?
Weet je wat je met mijn vingers kan he?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik hoop dat je al je vingers breekt zodat je zulke dingen niet meer kan zeggen
Geaccepteerdquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ten eerste wist ik niet dat je ergens naar op zoek was en ten tweede heb ik al een maand viaplay. Ik zoek niet naar streams en ik weet niks van streams. Hate me
Moet nog wat afkoelenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ook alleen al de opmerking: "voor hier", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je in Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:58 schreef Dven het volgende:
Omdat naar het schijnt die knaap tegen wie hij speelt ook wel een aardig pijltje kan gooien.quote:
Sinds ik gezien heb dat ze al dansend en filmend naar het brandende plafond keken heb ik hier geen problemen mee.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wim, je doet wat matigquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "voor hier", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je in Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat.
Mensen die daar niet tegen kunnen moeten gewoon weglopen. Als er een uitgang is.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het enige legale zijn de driversquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:04 schreef leolinedance het volgende:
Sorry wij zijn geen sloebers en hebben gewoon Viaplee
Altijd leuk, ik vond die grap van Theo Maassen over de cafébrand ook erg goed.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heb je link? Ik zit ook te denken om te gaan kijken naar deze soap ook al voorspelde iedereen hier gisteren een aanfluiting van een finale.quote:
Ik trek ook gewoon een krant uit het schap, waarom zou ik daar in vredesnaam voor moeten betalen?!quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het enige legale zijn de drivers![]()
Opflikkeren met betalen voor content en alles.
Dat voorspelde ik helemaal nietquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:07 schreef Perox het volgende:
[..]
Heb je link? Ik zit ook te denken om te gaan kijken naar deze soap ook al voorspelde iedereen hier gisteren een aanfluiting van een finale.
Theogodquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:07 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Altijd leuk, ik vond die grap van Theo Maassen over de cafébrand ook erg goed.
https://viaplay.com/nl-nl/quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:07 schreef Perox het volgende:
[..]
Heb je link? Ik zit ook te denken om te gaan kijken naar deze soap ook al voorspelde iedereen hier gisteren een aanfluiting van een finale.
Krant ligt gewoon op de leestafel.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:07 schreef heywoodu het volgende:
Ik trek ook gewoon een krant uit het schap, waarom zou ik daar in vredesnaam voor moeten betalen?!
quote:03-01-2026 @ 21:07:59
tong80 heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2026 PDC World Darts Championship #123 Gian wereldkampioen?"
pdc.tvquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:07 schreef Perox het volgende:
[..]
Die zijn nog zeldzamer dan van @IkGeefEnkelLikesquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:06 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb gisteren een like gehad van onze FOK!God @:tong80, ik hoop dat hij er vanavond ook weer bij is!
Dan kunnen we beginnen Sjon.quote:
Kan nog steeds illegaal zijn of het moet https://video.pdc.tv/ zijnquote:
Mijn grapje was:quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar ben ik oké mee, ver van ons bed show
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:09 schreef AchJa het volgende:
https://www.nbc.com/live?brand=nbc-sports-now&callsign=PK22
VPN US aan en gaan. Niks illegaals aan.
Wel lekker voor de dartfans in Venezuela!quote:We're sorry. You are not authorized to access this content from outside of the US and its territories.
Ik sta neutraal tegenover dit soort grapjesquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn grapje was:
Jammer dat Barney dit WK heeft verloren van een Zwitserse man met een onrustige huid
Na afgelopen oud en nieuw begrijp ik wel waarom veel Zwitserse mensen zo’n onrustige huid hebben
Iedereen is doodmoe van Arjan en al zijn stomme vragen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:11 schreef heywoodu het volgende:
Weer hetzelfde handje spelers dat hier nog enige puf voor had.
NBC, dat wordt straks onderbroken met BREAKING als Maduro in z'n oranje pak bij de immigratie staat op JFK Airportquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:09 schreef AchJa het volgende:
https://www.nbc.com/live?brand=nbc-sports-now&callsign=PK22
VPN US aan en gaan. Niks illegaals aan.
Moest ie lachen?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn grapje was:
Jammer dat Barney dit WK heeft verloren van een Zwitserse man met een onrustige huid
Na afgelopen oud en nieuw begrijp ik wel waarom veel Zwitserse mensen zo’n onrustige huid hebben
Kunnen het dak niet meer op vluchten, daar kan Arjan tegenwoordig ook al komenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Iedereen is doodmoe van Arjan en al zijn stomme vragen.
Je had er bij moeten zijn, denk ik dan (niet bij de brand).quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn grapje was:
Dit is geen niveau Theo Maassen maar toch een like.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn grapje was:
Misschien was de shock factor leuker dan mijn grapjequote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je had er bij moeten zijn, denk ik dan (niet bij de brand).
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:10 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Kan nog steeds illegaal zijn of het moet https://video.pdc.tv/ zijn
Die slaat je gewoon 2 blauwe ogen met die kwarktassen bohhhhh.quote:
Het is al lang niet meer mooi, maar dat kan Raybar z'n bankrekening nog niet aanquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
ja Raya, er komt toch eens een tijd dat je zegt "Het is mooi geweest".
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn grapje was:
Topsportmentaliteit, alles en iedereen OPVRETENquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:13 schreef Poepz0r het volgende:
Vriend van Littler vertelt net op t podium dat littler een grote pizza heeft gevreten ter voorbereiding. Goh
Ja, want dit gaat helemaal nergens meer overquote:
Weet je waar de shock factor niet het leukste moment van de avond was?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Misschien was de shock factor leuker dan mijn grapje
Nee, iedereen is geweest. Ook geen stickerpraat meer, dus vast weer een of andere aids reportage van Vetterquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
krijgen we nog een keer kutspelletje na set 1? DAT willen we weten!
Behalve Barney.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:12 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat een gelul steeds. Mensen gaan met pensioen. So what.
Venezuela?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Weet je waar de shock factor niet het leukste moment van de avond was?
GEEN KEBABNEK MEER NOEMEN DUS WANT DAT VIND IK STOM BOEHOEEEEquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:13 schreef Poepz0r het volgende:
Vriend van Littler vertelt net op t podium dat littler een grote pizza heeft gevreten ter voorbereiding. Goh
Nooit dat danny ooit maar een cent van me krijgtquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:14 schreef Poepz0r het volgende:
Servers van fok roken alweer jaaaaaaa. Blijven doneren
Caracas?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Weet je waar de shock factor niet het leukste moment van de avond was?
21.15, nu dus.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:15 schreef Red_85 het volgende:
Hoe laat is de aftrap?
Zou om 2110 zijn, toch?
fixedquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vriendelijk verzoek of de dagjesmensen hun domme takes voor zich willen houden als Van Veen na 1 set 3 pijlen achter staat
Loopt altijd uit, zeker zo’n laatste dag hebben ze geen haastquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:15 schreef Red_85 het volgende:
Hoe laat is de aftrap?
Zou om 2110 zijn, toch?
31 jaar geleden zn eerste wk finale.quote:
de kenners weten dat toch wel?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:15 schreef R-woud93 het volgende:
Derde Nederlander, wie zijn de andere twee?
Hij gaat het niveau Lim nooit halen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mag nog wel tot 2040 ofzo door voor hij op niveau Lim zit.
Foutquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:14 schreef heywoodu het volgende:
Ik zet alvast in op Koert die door de intro heen lult en, terwijl de intro al begonnen is, nog even zegt wie het commentaar doet, wie er spelen, ons heel veel plezier wenst, etc.
Geen pensioen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:16 schreef Red_85 het volgende:
[..]
31 jaar geleden zn eerste wk finale.
Dan heb je wel genoeg gewerkt dacht ik zo.
Tjek!quote:
Ik relen hem halfgoed, 320 FIS-puntenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:14 schreef heywoodu het volgende:
Ik zet alvast in op Koert die door de intro heen lult en, terwijl de intro al begonnen is, nog even zegt wie het commentaar doet, wie er spelen, ons heel veel plezier wenst, etc.
Ik ga m niet heel hard missen. Jij wel?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:17 schreef Poepz0r het volgende:
Voor de laatste keer McDonald met zijn Prodent bek
In 2039 gaat hij klagen dat de zoon van Van Gerwen hem verslaat met buitenaardse gemiddeldes.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mag nog wel tot 2040 ofzo door voor hij op niveau Lim zit.
Dit is gespeeld.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vriendelijk verzoek of de dagjesmensen hun domme takes voor zich willen houden als Van Veen na 1 set achter staat
Stil, je post door John heenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:16 schreef heywoodu het volgende:
"Ik wil John McDonald in zijn geheel laten zien", aldus Koert, terwijl John McDonald al bezig is.
Dat was godverdomme spannend.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:16 schreef Red_85 het volgende:
[..]
31 jaar geleden zn eerste wk finale.
Dan heb je wel genoeg gewerkt dacht ik zo.
Jawel. Uniekquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik ga m niet heel hard missen. Jij wel?
Net op tijd terug voor de vinalequote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
@:Immerdebestebob komt het topic binnen.
[ afbeelding ]
Guide usquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vriendelijk verzoek of de dagjesmensen hun domme takes voor zich willen houden als Van Veen na 1 set achter staat
Dan sta je dus al met 1-0 voorquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:18 schreef engine het volgende:
De opkomst ziet er alvast erg verzorgd uit.
John McDonald had a farmquote:
Ik mis kwantiteitsposter @Dagoduckquote:
Aanwezig.quote:
Die nemen we nooit meer serieusquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:19 schreef OmniRocket het volgende:
wie zei er gisteren dat het publiek voor Littler zou zijn?
'And now the moment we've all been waiting forrrrrr'quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:17 schreef Poepz0r het volgende:
Voor de laatste keer McDonald met zijn Prodent bek
Die zit op YouTube te fappen op Joe Cullenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:19 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
En Stijn, die is vast weer werken
Geen idee, hij heeft koude oren?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:20 schreef wimderon het volgende:
Waarom heeft de vader van Littler steevast een muts op?
Zal wel gezocht worden.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:20 schreef wimderon het volgende:
Hij wil goedgemutst overkomenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:20 schreef wimderon het volgende:
Wat voor een biertje?quote:
7-2 Nuke.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:20 schreef Anneloos het volgende:
Wij zitten er klaar voor. Mijn voorspelling is 7-6 voor Gian en @:Wereldgozer denkt 170 en 9 darter
ja er is een stoorzendert in de buurt gespotquote:
Last van kaal haar?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:20 schreef wimderon het volgende:
Altijd paraatquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:21 schreef Perox het volgende:
Bedankt voor de link @:Dven.
Ik kijk ook mee!![]()
![]()
Bruine ringquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:21 schreef 3rr0r het volgende:
Laten ze die cheerleaders nog van achteren zien
Het wordtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou geen schande zijn overigens hoor.quote:
Je kunt maar beter op kop komenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je moet nooit te vroeg op kop komen.
Hij hoeft nu alleen nog maar te verdedigen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Littler op de bagagedragerquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
ja ze zijn nu nog even twee uur aan het bullen om de bekerquote:
Dropper post, komt goedquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Heeft hij wel een treintje?
Een dubbel missen en je bent de lul, maar dat mag ook wel in een WK-finale.quote:
Dat je die naam nog in je hersenen hadquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gers Pardoel vibes van dat woord
Walgelijk jaquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat je die naam nog in je hersenen had
Franske Bauerquote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Enige spanning merkbaar bij Gian. Maar goed. We zijn 3 legs verder. Kan nog van alles gebeuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |