ten eerste wist ik niet dat je ergens naar op zoek was en ten tweede heb ik al een maand viaplay. Ik zoek niet naar streams en ik weet niks van streams. Hate mequote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Jij had mij op z'n minst kunnen helpen
Niemand is verbaasd.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:02 schreef TweedeKlum het volgende:
Veel gebakken uien gegeten vanavond en ik ruft me nu al een ongeluk, bohhhhhhhhhh.
Ik ken alleen illegale streams en die gaan we niet corresponderen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:58 schreef Dven het volgende:
Toch een betaalde stream voor hier gevonden. Graag wil ik meedelen dat jullie allemaal bar weinig behulpzaam zijn en wat mij betreft allemaal klauwfyfus krijgen en nooit meer jullie kromme poten om een pijl gevouwen krijgen.
Raya moet niet zo zeuren, die heeft ook alles gewonnen wat los en vast zat tijdens zijn prime. Had alleen niet moeten verwachten dat hij nog een succesvolle comeback kon maken.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:03 schreef Poepz0r het volgende:
Raya is jelly mad op het talent van Gian
Je kan ook eerst het bordje van een ander leegeten, en dan counterend in de laatste set toeslaan.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:02 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Plus je moet darten zoals Tjeu koerst: aanvallend
Taakstraf?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:03 schreef Mansjester het volgende:
Is Stinho er vanavond wel of heeft ie weer 1 of ander bijbaantje?
Sorry wij zijn geen sloebers en hebben gewoon Viapleequote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:58 schreef Dven het volgende:
Toch een betaalde stream voor hier gevonden. Graag wil ik meedelen dat jullie allemaal bar weinig behulpzaam zijn en wat mij betreft allemaal klauwfyfus krijgen en nooit meer jullie kromme poten om een pijl gevouwen krijgen.
Ik heb inmiddels reeds gekochtquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:03 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik ken alleen illegale streams en die gaan we niet corresponderen.
Daar ben ik oké mee, ver van ons bed showquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik maakte er net een grapje bij mijn vrienden over het incident in Zwitserland
Zijn jullie daar al oké mee, of nog niet?
Weet je wat je met mijn vingers kan he?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik hoop dat je al je vingers breekt zodat je zulke dingen niet meer kan zeggen
Geaccepteerdquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ten eerste wist ik niet dat je ergens naar op zoek was en ten tweede heb ik al een maand viaplay. Ik zoek niet naar streams en ik weet niks van streams. Hate me
Moet nog wat afkoelenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ook alleen al de opmerking: "voor hier", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je in Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:58 schreef Dven het volgende:
Omdat naar het schijnt die knaap tegen wie hij speelt ook wel een aardig pijltje kan gooien.quote:
Sinds ik gezien heb dat ze al dansend en filmend naar het brandende plafond keken heb ik hier geen problemen mee.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wim, je doet wat matigquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "voor hier", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je in Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat.
Mensen die daar niet tegen kunnen moeten gewoon weglopen. Als er een uitgang is.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het enige legale zijn de driversquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:04 schreef leolinedance het volgende:
Sorry wij zijn geen sloebers en hebben gewoon Viaplee
Altijd leuk, ik vond die grap van Theo Maassen over de cafébrand ook erg goed.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heb je link? Ik zit ook te denken om te gaan kijken naar deze soap ook al voorspelde iedereen hier gisteren een aanfluiting van een finale.quote:
Ik trek ook gewoon een krant uit het schap, waarom zou ik daar in vredesnaam voor moeten betalen?!quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het enige legale zijn de drivers![]()
Opflikkeren met betalen voor content en alles.
Dat voorspelde ik helemaal nietquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:07 schreef Perox het volgende:
[..]
Heb je link? Ik zit ook te denken om te gaan kijken naar deze soap ook al voorspelde iedereen hier gisteren een aanfluiting van een finale.
Theogodquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:07 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Altijd leuk, ik vond die grap van Theo Maassen over de cafébrand ook erg goed.
https://viaplay.com/nl-nl/quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:07 schreef Perox het volgende:
[..]
Heb je link? Ik zit ook te denken om te gaan kijken naar deze soap ook al voorspelde iedereen hier gisteren een aanfluiting van een finale.
Krant ligt gewoon op de leestafel.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:07 schreef heywoodu het volgende:
Ik trek ook gewoon een krant uit het schap, waarom zou ik daar in vredesnaam voor moeten betalen?!
quote:03-01-2026 @ 21:07:59
tong80 heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2026 PDC World Darts Championship #123 Gian wereldkampioen?"
pdc.tvquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:07 schreef Perox het volgende:
[..]
Die zijn nog zeldzamer dan van @IkGeefEnkelLikesquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:06 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb gisteren een like gehad van onze FOK!God @:tong80, ik hoop dat hij er vanavond ook weer bij is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |