Is teveel in zichzelf gaan geloven. Lijkt wel een fok modquote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:54 schreef heywoodu het volgende:
Arjan nog één keer met De Grote Arjan Show.
Eens kijken of hij weer op hoogtestage gaat.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:54 schreef heywoodu het volgende:
Regie was er ook klaar meequote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:54 schreef heywoodu het volgende:
Je dikke moeder op een driewielerquote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is teveel in zichzelf gaan geloven. Lijkt wel een fok mod
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is teveel in zichzelf gaan geloven. Lijkt wel een fok mod
Nog wel, maar de avond is nog jongquote:
Gebbetje maat. Mijn moeder leeft trouwens niet meer dus gaat lastig. Empathisch vermogen is 0.0 genotquote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Je dikke moeder op een driewieler
Emo DRTquote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gebbetje maat. Mijn moeder leeft trouwens niet meer dus gaat lastig. Empathisch vermogen is 0.0 genot
Weet ik makker, excuus.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gebbetje maat. Mijn moeder leeft trouwens niet meer dus gaat lastig. Empathisch vermogen is 0.0 genot
Als GvV wint gaan we zingen who the fuck is Barney, dan niet meer denk ik.quote:
Ach Koert, tegen mij waren ze ook altijd op hun best in de WK-finale.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nog wel, maar de avond is nog jong
Fake news, geen melding op de schaal van Richter.quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ach Koert, tegen mij waren ze ook altijd op hun best in de WK-finale.
Toen ik in 2016 mijn beste spel speelde, gooide Michael nog meer. Die pech heeft Gian nu niet.
B100 had ook altijd pech.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ach Koert, tegen mij waren ze ook altijd op hun best in de WK-finale.
Toen ik in 2016 mijn beste spel speelde, gooide Michael nog meer. Die pech heeft Gian nu niet.
Graag gedaan maatquote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:58 schreef Dven het volgende:
Toch een betaalde stream voor hier gevonden. Graag wil ik meedelen dat jullie allemaal bar weinig behulpzaam zijn en wat mij betreft allemaal klauwfyfus krijgen en nooit meer jullie kromme poten om een pijl gevouwen krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |