Topsportmentaliteit, alles en iedereen OPVRETENquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:13 schreef Poepz0r het volgende:
Vriend van Littler vertelt net op t podium dat littler een grote pizza heeft gevreten ter voorbereiding. Goh
Ja, want dit gaat helemaal nergens meer overquote:
Weet je waar de shock factor niet het leukste moment van de avond was?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Misschien was de shock factor leuker dan mijn grapje
Nee, iedereen is geweest. Ook geen stickerpraat meer, dus vast weer een of andere aids reportage van Vetterquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
krijgen we nog een keer kutspelletje na set 1? DAT willen we weten!
Behalve Barney.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:12 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat een gelul steeds. Mensen gaan met pensioen. So what.
Venezuela?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Weet je waar de shock factor niet het leukste moment van de avond was?
GEEN KEBABNEK MEER NOEMEN DUS WANT DAT VIND IK STOM BOEHOEEEEquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:13 schreef Poepz0r het volgende:
Vriend van Littler vertelt net op t podium dat littler een grote pizza heeft gevreten ter voorbereiding. Goh
Nooit dat danny ooit maar een cent van me krijgtquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:14 schreef Poepz0r het volgende:
Servers van fok roken alweer jaaaaaaa. Blijven doneren
Caracas?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Weet je waar de shock factor niet het leukste moment van de avond was?
21.15, nu dus.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:15 schreef Red_85 het volgende:
Hoe laat is de aftrap?
Zou om 2110 zijn, toch?
fixedquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vriendelijk verzoek of de dagjesmensen hun domme takes voor zich willen houden als Van Veen na 1 set 3 pijlen achter staat
Loopt altijd uit, zeker zo’n laatste dag hebben ze geen haastquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:15 schreef Red_85 het volgende:
Hoe laat is de aftrap?
Zou om 2110 zijn, toch?
31 jaar geleden zn eerste wk finale.quote:
de kenners weten dat toch wel?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:15 schreef R-woud93 het volgende:
Derde Nederlander, wie zijn de andere twee?
Hij gaat het niveau Lim nooit halen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mag nog wel tot 2040 ofzo door voor hij op niveau Lim zit.
Foutquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:14 schreef heywoodu het volgende:
Ik zet alvast in op Koert die door de intro heen lult en, terwijl de intro al begonnen is, nog even zegt wie het commentaar doet, wie er spelen, ons heel veel plezier wenst, etc.
Geen pensioen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:16 schreef Red_85 het volgende:
[..]
31 jaar geleden zn eerste wk finale.
Dan heb je wel genoeg gewerkt dacht ik zo.
Tjek!quote:
Ik relen hem halfgoed, 320 FIS-puntenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:14 schreef heywoodu het volgende:
Ik zet alvast in op Koert die door de intro heen lult en, terwijl de intro al begonnen is, nog even zegt wie het commentaar doet, wie er spelen, ons heel veel plezier wenst, etc.
Ik ga m niet heel hard missen. Jij wel?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:17 schreef Poepz0r het volgende:
Voor de laatste keer McDonald met zijn Prodent bek
In 2039 gaat hij klagen dat de zoon van Van Gerwen hem verslaat met buitenaardse gemiddeldes.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mag nog wel tot 2040 ofzo door voor hij op niveau Lim zit.
Dit is gespeeld.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vriendelijk verzoek of de dagjesmensen hun domme takes voor zich willen houden als Van Veen na 1 set achter staat
Stil, je post door John heenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:16 schreef heywoodu het volgende:
"Ik wil John McDonald in zijn geheel laten zien", aldus Koert, terwijl John McDonald al bezig is.
Dat was godverdomme spannend.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:16 schreef Red_85 het volgende:
[..]
31 jaar geleden zn eerste wk finale.
Dan heb je wel genoeg gewerkt dacht ik zo.
Jawel. Uniekquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik ga m niet heel hard missen. Jij wel?
Net op tijd terug voor de vinalequote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
@:Immerdebestebob komt het topic binnen.
[ afbeelding ]
Guide usquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vriendelijk verzoek of de dagjesmensen hun domme takes voor zich willen houden als Van Veen na 1 set achter staat
Dan sta je dus al met 1-0 voorquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:18 schreef engine het volgende:
De opkomst ziet er alvast erg verzorgd uit.
John McDonald had a farmquote:
Ik mis kwantiteitsposter @Dagoduckquote:
Aanwezig.quote:
Die nemen we nooit meer serieusquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:19 schreef OmniRocket het volgende:
wie zei er gisteren dat het publiek voor Littler zou zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |