Topsportmentaliteit, alles en iedereen OPVRETENquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:13 schreef Poepz0r het volgende:
Vriend van Littler vertelt net op t podium dat littler een grote pizza heeft gevreten ter voorbereiding. Goh
Ja, want dit gaat helemaal nergens meer overquote:
Weet je waar de shock factor niet het leukste moment van de avond was?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Misschien was de shock factor leuker dan mijn grapje
Nee, iedereen is geweest. Ook geen stickerpraat meer, dus vast weer een of andere aids reportage van Vetterquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
krijgen we nog een keer kutspelletje na set 1? DAT willen we weten!
Behalve Barney.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:12 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat een gelul steeds. Mensen gaan met pensioen. So what.
Venezuela?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Weet je waar de shock factor niet het leukste moment van de avond was?
GEEN KEBABNEK MEER NOEMEN DUS WANT DAT VIND IK STOM BOEHOEEEEquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:13 schreef Poepz0r het volgende:
Vriend van Littler vertelt net op t podium dat littler een grote pizza heeft gevreten ter voorbereiding. Goh
Nooit dat danny ooit maar een cent van me krijgtquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:14 schreef Poepz0r het volgende:
Servers van fok roken alweer jaaaaaaa. Blijven doneren
Caracas?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Weet je waar de shock factor niet het leukste moment van de avond was?
21.15, nu dus.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:15 schreef Red_85 het volgende:
Hoe laat is de aftrap?
Zou om 2110 zijn, toch?
fixedquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vriendelijk verzoek of de dagjesmensen hun domme takes voor zich willen houden als Van Veen na 1 set 3 pijlen achter staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |