Ga jij niet naar buiten dan?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:48 schreef ChocoFan het volgende: [..] En sneeuwpop maken en sneeuwballen gooien enz. Het is wel heel helder dus zon hoeft nu even niet. Ik sta nu iedere keer even naar buiten te kijken. Ben helemaal enthousiast.
![]()
![]()
Ah ja, dat kan een reden zijn.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:56 schreef RedShoe het volgende:
[..]
[..]
Ik zit vlak aan zee, dat zal het wel zijn.
Volgens buienradar wel..quote:
Dat is heel lief, je krijgt van mij ook een schouderklopje.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heb me stoepje net ff schoongeveegd, dat is nu makkelijker dan straks vastgestampt en aangevroren.
Zelfs die van de buren gedaan.
< Geeft zichzelf schouderklopje
In mijn uppie.quote:
Het geluid wat je hoort, als je door de sneeuw looptquote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
In mijn uppie.![]()
Misschien straks, gister al door een beetje sneeuw gelopen want ik moest naar de winkel, dat was al leuk. Mijn voetstappen waren hierboven op de galerij de eerste.
Jaaah... viel mij ook op. het is echte ouderwetse kraaksneeuwquote:Op zaterdag 3 januari 2026 12:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Het geluid wat je hoort, als je door de sneeuw loopt
Ja, dat is ook tof. Had ik gister ook op bepaalde plekjes.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 12:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Het geluid wat je hoort, als je door de sneeuw loopt
Ahw maar misschien overleeft ie het. Afwachten tot het warmer wordt.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 12:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vergeten mijn Aloë Vera naar binnen te halen dit jaar...![]()
[ link | afbeelding ]
Oh dat is wel zonde, zal ook niet niet meer bij komen denk ik. Als je hem weer binnen zetquote:Op zaterdag 3 januari 2026 12:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 12:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bij elkaar schenken![]()
Proost!
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 12:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nu meteen naar binnen halen dus.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 12:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ link | afbeelding ]
Grauwe smurrie is best ranzig, moest ik gister ook een stukje doorheen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 12:41 schreef Domnivoor het volgende:
Hier is een paar cm gevallen. De buren kwamen met een slee voorbij.
Maar op de drukkere plekken is het een grauwe smurrie geworden.
Sorry, moest nodigquote:Op zaterdag 3 januari 2026 12:41 schreef Domnivoor het volgende:
Hier is een paar cm gevallen. De buren kwamen met een slee voorbij.
Maar op de drukkere plekken is het een grauwe smurrie geworden.
Daarom moet je ook niet door die grijze slurrie lopen hequote:
Ik kon niet anders.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 12:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom moet je ook niet door die grijze slurrie lopen he
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 12:41 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nu meteen naar binnen halen dus.
Het was gister toch al duidelijk dat je vandaag niet op de treinen moest rekenen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 13:04 schreef Domnivoor het volgende:
Beste reizigers,
Door een wisselstoring blijft u vandaag lekker hier![]()
[ afbeelding ]
Plen uw reis in de ep
Man3quote:Op zaterdag 3 januari 2026 13:04 schreef Domnivoor het volgende:
Beste reizigers,
[ afbeelding ]
Plen uw reis in de ep
Nobelprijswaardigquote:
Dat is nog erger !! Het al weten en niet voorkomen... Bananenrepubliekquote:Op zaterdag 3 januari 2026 13:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het was gister toch al duidelijk dat je vandaag niet op de treinen moet rekenen.
Tja, dat weten we toch ook al jaren dat het hier een zooitje is als er een beetje sneeuw valt of bladeren.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 13:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is nog erger !! Het al weten en niet voorkomen... Bananenrepubliek
150 jaar geleden kon je al met de trein door Siberië...quote:Op zaterdag 3 januari 2026 13:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tja, dat weten we toch ook al jaren dat het hier een zooitje is als er een beetje sneeuw valt of bladeren.
Ik begrijp verder ook niet waarom het hier in dit land altijd fout gaat met bepaalde weersomstandigheden, andere landen hebben dat toch ook niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 13:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
150 jaar geleden kon je al met de trein door Siberië...
Nu kost een treinkaartje 50 euro en kom je niet verder dan het station
niet meteen in een warme kamer zetten!quote:Op zaterdag 3 januari 2026 12:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Staat te ontdooien op het aanrecht. Maar hij heeft ook al vorst gehad .. hou mijn hart vast.
Vermoed dat er wel nieuwe uitlopers komen, maar die oude stengels zijn afgeschreven
En door de lucht kan je het ook vergeten, daar stond gisteren avond alles al stilquote:Op zaterdag 3 januari 2026 13:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
150 jaar geleden kon je al met de trein door Siberië...
Nu kost een treinkaartje 50 euro en kom je niet verder dan het station
quote:
Ken je deze site?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 13:04 schreef Domnivoor het volgende:
Beste reizigers,
[ afbeelding ]
Plen uw reis in de ep
Zonder toestemming. Trump staat boven de wetquote:
Met dit weer gaan ze dan als het goed is ook meerdere keren strooien en schuiven, vroeger wel eens gehoord dat sommige juist dit werk willen doen omdat het heel goed betaald.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 13:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Helpt ook niet..
Ze hebben hier vanmorgen gestrooid.... en de sneeuw ligt er gewoon boven op, ze zullen wel ECO-zout hebben
Dat is in heel veel landen het geval. Niet alleen in Nederland.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 13:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tja, dat weten we toch ook al jaren dat het hier een zooitje is als er een beetje sneeuw valt of bladeren.
Ja maar ook een aantal landen die er geen moeite mee hebben maar die hebben dan ook vaak veel meer en langer sneeuw dan dat wij hier hebben.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 13:18 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dat is in heel veel landen het geval. Niet alleen in Nederland.
Problemen worden vaak wel weer opgelost.
In veel landen strooien ze al niet eens meer en worden wegen regelmatig afgesloten, zoals in Scandinavië. Kan soms dagen duren. In Duitsland rijden ook vaak treinen niet, of vertragingen etc etc bij intensieve sneeuwval.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 13:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja maar ook een aantal landen die er geen moeite mee hebben maar die hebben dan ook vaak veel meer en langer sneeuw dan dat wij hier hebben.
Dat dus idd.quote:
In Nederland verwacht men brandschone wegen als er meer dan 10 cm sneeuw valtquote:
Gelukkig nog Greenwheels anders was het wel een zwartwit fotoquote:Op zaterdag 3 januari 2026 13:26 schreef Domnivoor het volgende:
Gertrudiskathedraal met sneeuw
[ afbeelding ]
Zeuren om het zeuren is het vaakquote:Op zaterdag 3 januari 2026 13:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat hoort dan ook bij ons Nederlanders.
En dan daar weer over zeurenquote:
Mensen kunnen er niks aan doenquote:
Ja op een laptop .. ik had 922quote:Op zaterdag 3 januari 2026 13:59 schreef marcb1974 het volgende:
Nou lukt het wel.
@:Chufi, heb jij hem gedaan?
#WhenTaken Movies 🎬 #356 (03.01.2026)
I scored 851/1000🎟️🍿🥤🍫
1️⃣📍10.6 km - 🗓️13 yrs - 🥇175/200
2️⃣📍758 m - 🗓️3 yrs - 🥇197/200
3️⃣📍173 km - 🗓️2 yrs - 🥇191/200
4️⃣📍21.6 km - 🗓️1 yrs - 🥇198/200
5️⃣📍4.4K km - 🗓️17 yrs - 🥉90/200
https://movies.whentaken.com
Had je vraag 2 ook goed?quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 14:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Das voor jouw niet makkelijk
[ afbeelding ]
Ik zit een km ofzoquote:
Goed ideequote:
Zonde hoor.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 14:59 schreef drakin het volgende:
Precies 50 jaar geleden:
https://www.facebook.com/share/v/1H7oVHG11j/
Ja ik ookquote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:12 schreef ChocoFan het volgende:
Sow, kerstboom en andere kerst spullen weer ingepakt en in een kast.
Alle sneeuw wegquote:
helemaal niemand in die speeltuinquote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:23 schreef engine het volgende:
Even wandelingetje gemaakt
[ afbeelding ]
Hij zit er inmiddels weer opquote:
Nee daar was nog niemand geweestquote:
Mooi.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:23 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht dat leeuwarden de drugsstad was, maar. ...........quote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:23 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
Snuif je rotquote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik dacht dat leeuwarden de drugsstad was, maar. ...........
Wauwquote:
Aha, moe dus en te warm in bed is absoluut niet fijn.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:50 schreef fietsie het volgende:
Ik denk dat ik vannacht te veel dekens had; ik heb gru-we-lijk slecht geslapen, daarna vanmorgen op tijd op en bergen klusjes gedaan, zodat ik om 12:00 echt het idee had "he? Is het nog niet eens ver in de middag" en zit nu wat in te sukkelen
Dit is slechts 1 van onze leveranciersquote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik dacht dat leeuwarden de drugsstad was, maar. ...........
Je bent vervelendquote:Op zaterdag 3 januari 2026 16:01 schreef marcb1974 het volgende:
Onvoltooid tegenwoordige tijd
ik verveel
jij verveelt
hij/zij/het verveelt
wij vervelen
jullie vervelen
zij vervelen
Onvoltooid verleden tijd
ik verveelde
jij verveelde
hij/zij/het verveelde
wij verveelden
jullie verveelden
zij verveelden
Voltooid tegenwoordige tijd
ik heb verveeld
jij hebt verveeld
hij/zij/het heeft verveeld
wij hebben verveeld
jullie hebben verveeld
zij hebben verveeld
Voltooid verleden tijd
ik had verveeld
jij had verveeld
hij/zij/het had verveeld
wij hadden verveeld
jullie hadden verveeld
zij hadden verveeld
Toekomende tijd I
ik zal vervelen
jij zult vervelen
hij/zij/het zal vervelen
wij zullen vervelen
jullie zullen vervelen
zij zullen vervelen
Toekomende tijd II
ik zal verveeld hebben
jij zult verveeld hebben
hij/zij/het zal verveeld hebben
wij zullen verveeld hebben
jullie zullen verveeld hebben
zij zullen verveeld hebben
Conditionalis I
ik zou vervelen
jij zou vervelen
hij/zij/het zou vervelen
wij zouden vervelen
jullie zouden vervelen
zij zouden vervelen
Conditionalis II
ik zou hebben verveeld
jij zou hebben verveeld
hij/zij/het zou hebben verveeld
wij zouden hebben verveeld
jullie zouden hebben verveeld
zij zouden hebben verveeld
Imperatief
jij verveel
jullie verveelt
Daar heb ik over het algemeen zelf geen last vanquote:
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 3 januari 2026 16:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar heb ik over het algemeen zelf geen last van
Als jullie er maar last van hebben is het goedquote:Op zaterdag 3 januari 2026 16:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig maardat zou wel heel vervelend zijn .
Alleen vervelende mensen vervelen zichquote:
Ik heb er geen last van, zodra ik dat heb ben ik wel wegquote:Op zaterdag 3 januari 2026 16:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als jullie er maar last van hebben is het goed
En zo is hetquote:Op zaterdag 3 januari 2026 16:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Alleen vervelende mensen vervelen zich
En, je bent hier zelden, dus ................quote:Op zaterdag 3 januari 2026 16:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van, zodra ik dat heb ben ik wel weg
Heeft niets met jou te makenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 16:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En, je bent hier zelden, dus ................
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 16:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als jullie er maar last van hebben is het goed
Ik vind jou het minst vervelendquote:Op zaterdag 3 januari 2026 16:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik en ik ben af en toe ook vervelend.
De mijne ook maar als je die voorbij bent is het ook klaarquote:Op zaterdag 3 januari 2026 16:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ahw lief.![]()
Ik vind niemand hier vervelend. Maar mijn tolerantie is dan ook erg hoog.
quote:
Ah, we kunnen verder zoekenquote:
Ah ja, dat herken ik wel ja. Dan is het ineens poef te ver en klaar er mee.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 16:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De mijne ook maar als je die voorbij bent is het ook klaar
Nog een kans en dan weer is het helemaal klaar definitief
quote:
Hé, en ik dan?quote:
Ja, dat dusquote:Op zaterdag 3 januari 2026 16:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ah ja, dat herken ik wel ja. Dan is het ineens poef te ver en klaar er mee.
Mijn probleem is mijn probleem.quote:
Ik luister en huiver. Af en toe een lach, maar ook een traan van verdriet. Het kan allemaal.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 16:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Blablaen klopt.
Gooi jij iets in de groep dan.
Ahw, knuffel.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 16:31 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik luister en huiver. Af en toe een lach, maar ook een traan van verdriet. Het kan allemaal.
Jouw parkiet is erg vervelendquote:
JIj bent de bovenste bestequote:
Zondequote:Op zaterdag 3 januari 2026 14:59 schreef drakin het volgende:
Precies 50 jaar geleden:
https://www.facebook.com/share/v/1H7oVHG11j/
Vervelend hequote:
Dat is ook wel weer waar.quote:
Een handgranaat ofzoquote:
Ik kreeg het pas later mee, ze zijn hier niet goed in torens bouwen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 16:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zonde![]()
Ik heb dat niet meegekregen. Mijn ouders zullen het nog wel weten.
Lijkt wel lente op die fotoquote:Op zaterdag 3 januari 2026 16:35 schreef Deisyy het volgende:
Hier is het weer groen, maar wel heerlijk wandelweer![]()
[ afbeelding ]
Gelijk weer zo grof.quote:
Ja dat; enorm die verschillen in NL dusquote:
Ik zit nog bij het thema van de afgelopen maand.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 16:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gelijk weer zo grof.Je had ook sneeuwballen kunnen zeggen, is wel een beetje een thema vandaag.
Ok en ok en nee.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 16:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zit nog bij het thema van de afgelopen maand.
En handgranaten is ook wel een thema van vandaag, vraag maar aan maduro
Vroegah was alles betuh jaquote:
Eet smakelijk.quote:
It het noait wat weest en it sal noait wat wurde.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 16:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kreeg het pas later mee, ze zijn hier niet goed in torens bouwen.
Ze staan scheef, storten volledig in. Er Vallen platen af of zoals hier verliezen hun punt
Daar begrijp ik geen klote van.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
It het noait wat weest en it sal noait wat wurde.
Die platen vallen er nu niet meer af toch?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 16:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kreeg het pas later mee, ze zijn hier niet goed in torens bouwen.
Ze staan scheef, storten volledig in. Er Vallen platen af of zoals hier verliezen hun punt
Ëetsequote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Eet smakelijk.
Ik ga een speklap met gebakken aardappeltjes eten. Over een half uurtje ga ik het maken, nu ff gamen nog.
Lolquote:
Dat is vervelend voor jou.quote:
Ik wel.quote:
Ik wil dat morgen doen, hopen dat er nog wat bij komt. Want er is geloof al aardig wat gesmolten hierquote:
Volgens mij mogen we nog wat verwachtenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik wil dat morgen doen, hopen dat er nog wat bij komt. Want er is geloof al aardig wat gesmolten hier
Valt hier wel tegen in het noordenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:47 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij mogen we nog wat verwachten
Kom hier maar zoeken.quote:
Eet smakelijk!quote:
Dat weet jij nog helemaal niet.quote:
Bewijs maarquote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat weet jij nog helemaal niet.
Hier en daar ligt nog wat.quote:
Dat is wel het maximum.quote:
die hebben gewoon niet gewerktquote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Ze mogen wel eens opschieten.
Oh shit, sorry joh.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Ze mogen wel eens opschieten.
Jij maak garpje.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh shit, sorry joh.
Dat is een fiepfaut.
Dat moet zijn 03 januari 3026
Kom je vanzelf achter hequote:
Vierkante pizzaquote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mjommjommjomm
[ link | afbeelding ]
Zolang er geen ananas op zit kan dat gewoonquote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:05 schreef engine het volgende:
[..]
Zolang er geen ananas op zit kan dat gewoon
Moest de stoep toch vrij krijgen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Teveel van dat witte spul binnengekregen vandaag zeker?
Hoe kan dat nouquote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Smaakt er niet minder om
Tss Amateurquote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou
De smaak zit in het rond zijn van de pizza
En als je de pizza als rechthoek bakt en vervolgens een ronde van snijdt?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou
De smaak zit in het rond zijn van de pizza
Ook lekker.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Lekker! Iets van ham er ook nog bij?
Goffer! Smakelijk!quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ook lekker.
Ik doe er stukjes black angus biefstuk op. Die had ik nog over
Klinkt goed! Nog iets erbij?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:31 schreef Shii het volgende:
Straks bloemkool uit de oven. Lekker geroosterde roosjes bloemkool.
Draadjesvlees.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Klinkt goed! Nog iets erbij?
Gebakken aardappeltjes en vega roerbakstukjes.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Klinkt goed! Nog iets erbij?
Zelf pizza bakken in zo'n pizzaovenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Eet smakelijk!![]()
Hier gaan we weer gourmetten. Met oudjaar ook al, maar er is nog veel over.
Oh lekker is dat he?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:31 schreef Shii het volgende:
Straks bloemkool uit de oven. Lekker geroosterde roosjes bloemkool.
Jammie!quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:51 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Zelf pizza bakken in zo'n pizzaoven![]()
Verser kan je het niet krijgen
Leuk, een kerst mystery boxquote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:30 schreef maily het volgende:
[..]
voor jou en voor @:Domnivoor
[ afbeelding ]
Dr_Flash in TRV / Fles' Travelsnacks #10
In feite doen wij dat ook.quote:
Nou, die kerstrecepten van mij zijn allang overdacht lang van tevorenquote:
Ik bedoel de kerstpakketten.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou, die kerstrecepten van mij zijn allang overdacht lang van tevoren
Edit: Oh wacht, je bedoelt waarschijnlijk de kerstpakketjes![]()
Maar die zijn wel speciaal samengesteld voor iedereen met alles waarvan we weten dat die persoon het lekker vindtquote:
Ja heel lekker, husselen met olijfolie en djinten en daarna een half uurtje in de oven.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh lekker is dat he?Dat doe ik ook vaak.
Ben je daar niet een beetje laat mee?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:30 schreef maily het volgende:
[..]
voor jou en voor @:Domnivoor
[ afbeelding ]
Dr_Flash in TRV / Fles' Travelsnacks #10
zag het nu pasquote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ben je daar niet een beetje laat mee?
Dat zeggen ze, maar het blijven zware platen aan de buitenkant van een gebouw.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:07 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Die platen vallen er nu niet meer af toch?
Zeker. Nog een wonder dat er geen doden zijn gevallen toen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat zeggen ze, maar het blijven zware platen aan de buitenkant van een gebouw.
Vielen er laatst niet soortgelijke platen van een ander gebouw?
Ik weet nog dat 1 plaat viel waar iemand nog geen 5 minuten daarvoor aan het werk was.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:50 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Zeker. Nog een wonder dat er geen doden zijn gevallen toen.
Al die platen zijn extra goed vastgezet en sindsdien niet meer gevallen volgens mij.
Maar goed...je weet maar nooit.
Ik was eens op een steiger, die afgebroken werd, naar het voegwerk te kijken terwijl er een steigervloer naar beneden viel. Als ik met mijn hoofd 5 cm naar voren was op dat moment dan had ik jullie niet gekend.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik weet nog dat 1 plaat viel waar iemand nog geen 5 minuten daarvoor aan het werk was.
En bij 4 cm dan?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik was eens op een steiger, die afgebroken werd, naar het voegwerk te kijken terwijl er een steigervloer naar beneden viel. Als ik met mijn hoofd 5 cm naar voren was op dat moment dan had ik jullie niet gekend.
Dan had ik het misschien nog kunnen navertellen.quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan had ik het misschien nog kunnen navertellen.
Niet echt geloofwaardig bij jouquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik was eens op een steiger, die afgebroken werd, naar het voegwerk te kijken terwijl er een steigervloer naar beneden viel. Als ik met mijn hoofd 5 cm naar voren was op dat moment dan had ik jullie niet gekend.
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet echt geloofwaardig bij jou
Alles raakt jou, dus waarom deze steigervloer niet
Ah, das al iets van een verklaringquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar dit was eind jaren 80, daarna verloor ik mijn geluk in een rap tempo.
Ik heb al 35 jaar pech in mijn leven.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, das al iets van een verklaring
Kap daar eens mee danquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb al 35 jaar pech in mijn leven.
Idd, afgelopen jaar zat ook alles zo goed mee.quote:
Resultaten uit het verleden geven geen garanties voor de toekomst,quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, afgelopen jaar zat ook alles zo goed mee.
En dan kom jij je er ook nog eens mee bemoeien.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:35 schreef sly-nl het volgende:
Zootje kloten recepten delen en gezeik over vierkante pizza's, terwijl de wereld in brand staat![]()
Love![]()
Bekijk deze YouTube-video
Goddomme, alsof het niet erger kon dan gegrilde genderneutrale bloemkoolquote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En dan kom jij je er ook nog eens mee bemoeien.![]()
Het kon beter.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:38 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Goddomme, alsof het niet erger kon dan gegrilde genderneutrale bloemkoolKom ik er ook nog achteraan
![]()
![]()
Alles goed so far dit jaar?
Nee, ik houd niet van toetjes. Kopje koffie na is genoeg.quote:Op zondag 4 januari 2026 00:17 schreef Superbadeendje het volgende:
Heb je er ook nog een toetje bij genomen?
Dat doe ik ook nog wel eens.quote:Op zondag 4 januari 2026 00:20 schreef Shii het volgende:
[..]
Nee, ik houd niet van toetjes. Kopje koffie na is genoeg.
Ik heb 2 lattenbodems gekocht en had gehoopt dat ze vandaag bezorgd zouden zijn.quote:
quote:Verwacht bezorgmoment
zaterdag 03 januari 2026 Uw zending wordt tussen 10:00 uur - 18:00 uur geleverd.
Mag ik dan jouw toetje hebben?quote:Op zondag 4 januari 2026 00:20 schreef Shii het volgende:
[..]
Nee, ik houd niet van toetjes. Kopje koffie na is genoeg.
Oh, dat valt wel mee dan, gelukkig.quote:Op zondag 4 januari 2026 00:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat doe ik ook nog wel eens.
[..]
Ik heb 2 lattenbodems gekocht en had gehoopt dat ze vandaag bezorgd zouden zijn.
[..]
Wij zijn vroege vogelsquote:
Het is weer zondagquote:
Gelijk maar ff gedaanquote:Op zondag 4 januari 2026 09:23 schreef Karzai het volgende:
Iedereen zijn stoepje bij de voordeur vegen vandaag voor de minder valide onder ons
toch maar weer een goede daad verricht en wat beweging gehadquote:Op zondag 4 januari 2026 09:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Conditie van lik me vestje.. moet een kwartier uithijgen van 5 meter stoep ruimen
Het wordt bezorgt door packs.nl,, ook zo'n malafiede bende.quote:Op zondag 4 januari 2026 01:09 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Oh, dat valt wel mee dan, gelukkig.
Post.nl en 'iets hopen qua bezorging' doe ik al jaaaren niet meer. Meestal komt het niet op de doorgegeven datum, of te vroeg, of helemaal niet. Wat een prutsers![]()
Terug naar de staat dat bedrijf en heul rap!
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door RedShoe op 04-01-2026 10:10:02 ]Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
Vandaag ben ik zelf de minder validequote:Op zondag 4 januari 2026 09:23 schreef Karzai het volgende:
Iedereen zijn stoepje bij de voordeur vegen vandaag voor de minder valide onder ons
Dank, maar er hoeft niemand op mijn stoep natuurlik.quote:Op zondag 4 januari 2026 10:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik ga mijn best doen voor je, beterschap![]()
[ afbeelding ]
okay cup a soepje maken dan maar en er 2 paracetamolletjes ingooienquote:Op zondag 4 januari 2026 10:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Dank, maar er hoeft niemand op mijn stoep natuurlik.
Ik ga nergens naartoe en er komt ook niemand
Gewoon weer thee de hele dagquote:Op zondag 4 januari 2026 10:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
okay cup a soepje maken dan maar en er 2 paracetamolletjes ingooien
Dat blijft niet binnen en heb ik niet in huisquote:Op zondag 4 januari 2026 10:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
geen geperst sinaasappeltje tussendoor of een smoothie met spinazie, ananas en kiwi?
je bent duidelijk wat kribbig vandaag ga nog maar even onder wol met een goed boek of een muziekje opquote:Op zondag 4 januari 2026 10:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat blijft niet binnen en heb ik niet in huis
Ik ben niet kribbig, ik ben ziekquote:Op zondag 4 januari 2026 10:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
je bent duidelijk wat kribbig vandaag ga nog maar even onder wol met een goed boek of een muziekje op
Nee niet samequote:
Het doet pijn maar ik ben er niet kribbig van.quote:Op zondag 4 januari 2026 10:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
okay, ik hoop dat het verder niet ernstig is en je snel weer beter bent
zou willen dat ik er iets aan kon doen, sterktequote:Op zondag 4 januari 2026 10:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Het doet pijn maar ik ben er niet kribbig van.
Mijn lijf is voor me aan het werk, die zorgt ervoor dat ik me over een x aantal dagen weer top voelquote:Op zondag 4 januari 2026 10:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
zou willen dat ik er iets aan kon doen, sterkte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |