Het is weer zondagquote:
Gelijk maar ff gedaanquote:Op zondag 4 januari 2026 09:23 schreef Karzai het volgende:
Iedereen zijn stoepje bij de voordeur vegen vandaag voor de minder valide onder ons
toch maar weer een goede daad verricht en wat beweging gehadquote:Op zondag 4 januari 2026 09:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Conditie van lik me vestje.. moet een kwartier uithijgen van 5 meter stoep ruimen
Het wordt bezorgt door packs.nl,, ook zo'n malafiede bende.quote:Op zondag 4 januari 2026 01:09 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Oh, dat valt wel mee dan, gelukkig.
Post.nl en 'iets hopen qua bezorging' doe ik al jaaaren niet meer. Meestal komt het niet op de doorgegeven datum, of te vroeg, of helemaal niet. Wat een prutsers![]()
Terug naar de staat dat bedrijf en heul rap!
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door RedShoe op 04-01-2026 10:10:02 ]Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
Vandaag ben ik zelf de minder validequote:Op zondag 4 januari 2026 09:23 schreef Karzai het volgende:
Iedereen zijn stoepje bij de voordeur vegen vandaag voor de minder valide onder ons
Dank, maar er hoeft niemand op mijn stoep natuurlik.quote:Op zondag 4 januari 2026 10:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik ga mijn best doen voor je, beterschap![]()
[ afbeelding ]
okay cup a soepje maken dan maar en er 2 paracetamolletjes ingooienquote:Op zondag 4 januari 2026 10:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Dank, maar er hoeft niemand op mijn stoep natuurlik.
Ik ga nergens naartoe en er komt ook niemand
Gewoon weer thee de hele dagquote:Op zondag 4 januari 2026 10:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
okay cup a soepje maken dan maar en er 2 paracetamolletjes ingooien
Dat blijft niet binnen en heb ik niet in huisquote:Op zondag 4 januari 2026 10:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
geen geperst sinaasappeltje tussendoor of een smoothie met spinazie, ananas en kiwi?
je bent duidelijk wat kribbig vandaag ga nog maar even onder wol met een goed boek of een muziekje opquote:Op zondag 4 januari 2026 10:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat blijft niet binnen en heb ik niet in huis
Ik ben niet kribbig, ik ben ziekquote:Op zondag 4 januari 2026 10:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
je bent duidelijk wat kribbig vandaag ga nog maar even onder wol met een goed boek of een muziekje op
Nee niet samequote:
Het doet pijn maar ik ben er niet kribbig van.quote:Op zondag 4 januari 2026 10:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
okay, ik hoop dat het verder niet ernstig is en je snel weer beter bent
zou willen dat ik er iets aan kon doen, sterktequote:Op zondag 4 januari 2026 10:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Het doet pijn maar ik ben er niet kribbig van.
Mijn lijf is voor me aan het werk, die zorgt ervoor dat ik me over een x aantal dagen weer top voelquote:Op zondag 4 januari 2026 10:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
zou willen dat ik er iets aan kon doen, sterkte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |