Ga jij niet naar buiten dan?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:48 schreef ChocoFan het volgende: [..] En sneeuwpop maken en sneeuwballen gooien enz. Het is wel heel helder dus zon hoeft nu even niet. Ik sta nu iedere keer even naar buiten te kijken. Ben helemaal enthousiast.
![]()
![]()
Ah ja, dat kan een reden zijn.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:56 schreef RedShoe het volgende:
[..]
[..]
Ik zit vlak aan zee, dat zal het wel zijn.
Volgens buienradar wel..quote:
Dat is heel lief, je krijgt van mij ook een schouderklopje.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heb me stoepje net ff schoongeveegd, dat is nu makkelijker dan straks vastgestampt en aangevroren.
Zelfs die van de buren gedaan.
< Geeft zichzelf schouderklopje
In mijn uppie.quote:
Het geluid wat je hoort, als je door de sneeuw looptquote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
In mijn uppie.![]()
Misschien straks, gister al door een beetje sneeuw gelopen want ik moest naar de winkel, dat was al leuk. Mijn voetstappen waren hierboven op de galerij de eerste.
Jaaah... viel mij ook op. het is echte ouderwetse kraaksneeuwquote:Op zaterdag 3 januari 2026 12:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Het geluid wat je hoort, als je door de sneeuw loopt
Ja, dat is ook tof. Had ik gister ook op bepaalde plekjes.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 12:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Het geluid wat je hoort, als je door de sneeuw loopt
Ahw maar misschien overleeft ie het. Afwachten tot het warmer wordt.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 12:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vergeten mijn Aloë Vera naar binnen te halen dit jaar...![]()
[ link | afbeelding ]
Oh dat is wel zonde, zal ook niet niet meer bij komen denk ik. Als je hem weer binnen zetquote:Op zaterdag 3 januari 2026 12:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ link | afbeelding ]
Bij elkaar schenkenquote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 12:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bij elkaar schenken![]()
Proost!
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 12:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nu meteen naar binnen halen dus.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 12:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ link | afbeelding ]
Grauwe smurrie is best ranzig, moest ik gister ook een stukje doorheen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 12:41 schreef Domnivoor het volgende:
Hier is een paar cm gevallen. De buren kwamen met een slee voorbij.
Maar op de drukkere plekken is het een grauwe smurrie geworden.
Sorry, moest nodigquote:Op zaterdag 3 januari 2026 12:41 schreef Domnivoor het volgende:
Hier is een paar cm gevallen. De buren kwamen met een slee voorbij.
Maar op de drukkere plekken is het een grauwe smurrie geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |