Ga jij niet naar buiten dan?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:48 schreef ChocoFan het volgende: [..] En sneeuwpop maken en sneeuwballen gooien enz. Het is wel heel helder dus zon hoeft nu even niet. Ik sta nu iedere keer even naar buiten te kijken. Ben helemaal enthousiast.
![]()
![]()
Ah ja, dat kan een reden zijn.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:56 schreef RedShoe het volgende:
[..]
[..]
Ik zit vlak aan zee, dat zal het wel zijn.
Volgens buienradar wel..quote:
Dat is heel lief, je krijgt van mij ook een schouderklopje.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heb me stoepje net ff schoongeveegd, dat is nu makkelijker dan straks vastgestampt en aangevroren.
Zelfs die van de buren gedaan.
< Geeft zichzelf schouderklopje
In mijn uppie.quote:
Het geluid wat je hoort, als je door de sneeuw looptquote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
In mijn uppie.![]()
Misschien straks, gister al door een beetje sneeuw gelopen want ik moest naar de winkel, dat was al leuk. Mijn voetstappen waren hierboven op de galerij de eerste.
Jaaah... viel mij ook op. het is echte ouderwetse kraaksneeuwquote:Op zaterdag 3 januari 2026 12:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Het geluid wat je hoort, als je door de sneeuw loopt
Ja, dat is ook tof. Had ik gister ook op bepaalde plekjes.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 12:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Het geluid wat je hoort, als je door de sneeuw loopt
Ahw maar misschien overleeft ie het. Afwachten tot het warmer wordt.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 12:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vergeten mijn Aloë Vera naar binnen te halen dit jaar...![]()
[ link | afbeelding ]
Oh dat is wel zonde, zal ook niet niet meer bij komen denk ik. Als je hem weer binnen zetquote:Op zaterdag 3 januari 2026 12:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 12:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bij elkaar schenken![]()
Proost!
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 12:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nu meteen naar binnen halen dus.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 12:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ link | afbeelding ]
Grauwe smurrie is best ranzig, moest ik gister ook een stukje doorheen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 12:41 schreef Domnivoor het volgende:
Hier is een paar cm gevallen. De buren kwamen met een slee voorbij.
Maar op de drukkere plekken is het een grauwe smurrie geworden.
Sorry, moest nodigquote:Op zaterdag 3 januari 2026 12:41 schreef Domnivoor het volgende:
Hier is een paar cm gevallen. De buren kwamen met een slee voorbij.
Maar op de drukkere plekken is het een grauwe smurrie geworden.
Daarom moet je ook niet door die grijze slurrie lopen hequote:
Ik kon niet anders.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 12:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom moet je ook niet door die grijze slurrie lopen he
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 12:41 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nu meteen naar binnen halen dus.
Het was gister toch al duidelijk dat je vandaag niet op de treinen moest rekenen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 13:04 schreef Domnivoor het volgende:
Beste reizigers,
Door een wisselstoring blijft u vandaag lekker hier![]()
[ afbeelding ]
Plen uw reis in de ep
Man3quote:Op zaterdag 3 januari 2026 13:04 schreef Domnivoor het volgende:
Beste reizigers,
[ afbeelding ]
Plen uw reis in de ep
Nobelprijswaardigquote:
Dat is nog erger !! Het al weten en niet voorkomen... Bananenrepubliekquote:Op zaterdag 3 januari 2026 13:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het was gister toch al duidelijk dat je vandaag niet op de treinen moet rekenen.
Tja, dat weten we toch ook al jaren dat het hier een zooitje is als er een beetje sneeuw valt of bladeren.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 13:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is nog erger !! Het al weten en niet voorkomen... Bananenrepubliek
150 jaar geleden kon je al met de trein door Siberië...quote:Op zaterdag 3 januari 2026 13:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tja, dat weten we toch ook al jaren dat het hier een zooitje is als er een beetje sneeuw valt of bladeren.
Ik begrijp verder ook niet waarom het hier in dit land altijd fout gaat met bepaalde weersomstandigheden, andere landen hebben dat toch ook niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 13:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
150 jaar geleden kon je al met de trein door Siberië...
Nu kost een treinkaartje 50 euro en kom je niet verder dan het station
niet meteen in een warme kamer zetten!quote:Op zaterdag 3 januari 2026 12:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Staat te ontdooien op het aanrecht. Maar hij heeft ook al vorst gehad .. hou mijn hart vast.
Vermoed dat er wel nieuwe uitlopers komen, maar die oude stengels zijn afgeschreven
En door de lucht kan je het ook vergeten, daar stond gisteren avond alles al stilquote:Op zaterdag 3 januari 2026 13:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
150 jaar geleden kon je al met de trein door Siberië...
Nu kost een treinkaartje 50 euro en kom je niet verder dan het station
quote:
Ken je deze site?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 13:04 schreef Domnivoor het volgende:
Beste reizigers,
[ afbeelding ]
Plen uw reis in de ep
Zonder toestemming. Trump staat boven de wetquote:
Met dit weer gaan ze dan als het goed is ook meerdere keren strooien en schuiven, vroeger wel eens gehoord dat sommige juist dit werk willen doen omdat het heel goed betaald.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 13:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Helpt ook niet..
Ze hebben hier vanmorgen gestrooid.... en de sneeuw ligt er gewoon boven op, ze zullen wel ECO-zout hebben
Dat is in heel veel landen het geval. Niet alleen in Nederland.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 13:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tja, dat weten we toch ook al jaren dat het hier een zooitje is als er een beetje sneeuw valt of bladeren.
Ja maar ook een aantal landen die er geen moeite mee hebben maar die hebben dan ook vaak veel meer en langer sneeuw dan dat wij hier hebben.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 13:18 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dat is in heel veel landen het geval. Niet alleen in Nederland.
Problemen worden vaak wel weer opgelost.
In veel landen strooien ze al niet eens meer en worden wegen regelmatig afgesloten, zoals in Scandinavië. Kan soms dagen duren. In Duitsland rijden ook vaak treinen niet, of vertragingen etc etc bij intensieve sneeuwval.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 13:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja maar ook een aantal landen die er geen moeite mee hebben maar die hebben dan ook vaak veel meer en langer sneeuw dan dat wij hier hebben.
Dat dus idd.quote:
In Nederland verwacht men brandschone wegen als er meer dan 10 cm sneeuw valtquote:
Gelukkig nog Greenwheels anders was het wel een zwartwit fotoquote:Op zaterdag 3 januari 2026 13:26 schreef Domnivoor het volgende:
Gertrudiskathedraal met sneeuw
[ afbeelding ]
Zeuren om het zeuren is het vaakquote:Op zaterdag 3 januari 2026 13:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat hoort dan ook bij ons Nederlanders.
En dan daar weer over zeurenquote:
Mensen kunnen er niks aan doenquote:
Ja op een laptop .. ik had 922quote:Op zaterdag 3 januari 2026 13:59 schreef marcb1974 het volgende:
Nou lukt het wel.
@:Chufi, heb jij hem gedaan?
#WhenTaken Movies 🎬 #356 (03.01.2026)
I scored 851/1000🎟️🍿🥤🍫
1️⃣📍10.6 km - 🗓️13 yrs - 🥇175/200
2️⃣📍758 m - 🗓️3 yrs - 🥇197/200
3️⃣📍173 km - 🗓️2 yrs - 🥇191/200
4️⃣📍21.6 km - 🗓️1 yrs - 🥇198/200
5️⃣📍4.4K km - 🗓️17 yrs - 🥉90/200
https://movies.whentaken.com
Had je vraag 2 ook goed?quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 14:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Das voor jouw niet makkelijk
[ afbeelding ]
Ik zit een km ofzoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |