Zolang er geen ananas op zit kan dat gewoonquote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:05 schreef engine het volgende:
[..]
Zolang er geen ananas op zit kan dat gewoon
Moest de stoep toch vrij krijgen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Teveel van dat witte spul binnengekregen vandaag zeker?
Hoe kan dat nouquote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Smaakt er niet minder om
Tss Amateurquote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou
De smaak zit in het rond zijn van de pizza
En als je de pizza als rechthoek bakt en vervolgens een ronde van snijdt?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou
De smaak zit in het rond zijn van de pizza
Ook lekker.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Lekker! Iets van ham er ook nog bij?
Goffer! Smakelijk!quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ook lekker.
Ik doe er stukjes black angus biefstuk op. Die had ik nog over
Klinkt goed! Nog iets erbij?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:31 schreef Shii het volgende:
Straks bloemkool uit de oven. Lekker geroosterde roosjes bloemkool.
Draadjesvlees.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Klinkt goed! Nog iets erbij?
Gebakken aardappeltjes en vega roerbakstukjes.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Klinkt goed! Nog iets erbij?
Zelf pizza bakken in zo'n pizzaovenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Eet smakelijk!![]()
Hier gaan we weer gourmetten. Met oudjaar ook al, maar er is nog veel over.
Oh lekker is dat he?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:31 schreef Shii het volgende:
Straks bloemkool uit de oven. Lekker geroosterde roosjes bloemkool.
Jammie!quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:51 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Zelf pizza bakken in zo'n pizzaoven![]()
Verser kan je het niet krijgen
Leuk, een kerst mystery boxquote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:30 schreef maily het volgende:
[..]
voor jou en voor @:Domnivoor
[ afbeelding ]
Dr_Flash in TRV / Fles' Travelsnacks #10
In feite doen wij dat ook.quote:
Nou, die kerstrecepten van mij zijn allang overdacht lang van tevorenquote:
Ik bedoel de kerstpakketten.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou, die kerstrecepten van mij zijn allang overdacht lang van tevoren
Edit: Oh wacht, je bedoelt waarschijnlijk de kerstpakketjes![]()
Maar die zijn wel speciaal samengesteld voor iedereen met alles waarvan we weten dat die persoon het lekker vindtquote:
Ja heel lekker, husselen met olijfolie en djinten en daarna een half uurtje in de oven.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh lekker is dat he?Dat doe ik ook vaak.
Ben je daar niet een beetje laat mee?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:30 schreef maily het volgende:
[..]
voor jou en voor @:Domnivoor
[ afbeelding ]
Dr_Flash in TRV / Fles' Travelsnacks #10
zag het nu pasquote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ben je daar niet een beetje laat mee?
Dat zeggen ze, maar het blijven zware platen aan de buitenkant van een gebouw.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:07 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Die platen vallen er nu niet meer af toch?
Zeker. Nog een wonder dat er geen doden zijn gevallen toen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat zeggen ze, maar het blijven zware platen aan de buitenkant van een gebouw.
Vielen er laatst niet soortgelijke platen van een ander gebouw?
Ik weet nog dat 1 plaat viel waar iemand nog geen 5 minuten daarvoor aan het werk was.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:50 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Zeker. Nog een wonder dat er geen doden zijn gevallen toen.
Al die platen zijn extra goed vastgezet en sindsdien niet meer gevallen volgens mij.
Maar goed...je weet maar nooit.
Ik was eens op een steiger, die afgebroken werd, naar het voegwerk te kijken terwijl er een steigervloer naar beneden viel. Als ik met mijn hoofd 5 cm naar voren was op dat moment dan had ik jullie niet gekend.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik weet nog dat 1 plaat viel waar iemand nog geen 5 minuten daarvoor aan het werk was.
En bij 4 cm dan?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik was eens op een steiger, die afgebroken werd, naar het voegwerk te kijken terwijl er een steigervloer naar beneden viel. Als ik met mijn hoofd 5 cm naar voren was op dat moment dan had ik jullie niet gekend.
Dan had ik het misschien nog kunnen navertellen.quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan had ik het misschien nog kunnen navertellen.
Niet echt geloofwaardig bij jouquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik was eens op een steiger, die afgebroken werd, naar het voegwerk te kijken terwijl er een steigervloer naar beneden viel. Als ik met mijn hoofd 5 cm naar voren was op dat moment dan had ik jullie niet gekend.
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet echt geloofwaardig bij jou
Alles raakt jou, dus waarom deze steigervloer niet
Ah, das al iets van een verklaringquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar dit was eind jaren 80, daarna verloor ik mijn geluk in een rap tempo.
Ik heb al 35 jaar pech in mijn leven.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, das al iets van een verklaring
Kap daar eens mee danquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb al 35 jaar pech in mijn leven.
Idd, afgelopen jaar zat ook alles zo goed mee.quote:
Resultaten uit het verleden geven geen garanties voor de toekomst,quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, afgelopen jaar zat ook alles zo goed mee.
En dan kom jij je er ook nog eens mee bemoeien.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:35 schreef sly-nl het volgende:
Zootje kloten recepten delen en gezeik over vierkante pizza's, terwijl de wereld in brand staat![]()
Love![]()
Bekijk deze YouTube-video
Goddomme, alsof het niet erger kon dan gegrilde genderneutrale bloemkoolquote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En dan kom jij je er ook nog eens mee bemoeien.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |