Ja dat; enorm die verschillen in NL dusquote:
Ik zit nog bij het thema van de afgelopen maand.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 16:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gelijk weer zo grof.Je had ook sneeuwballen kunnen zeggen, is wel een beetje een thema vandaag.
Ok en ok en nee.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 16:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zit nog bij het thema van de afgelopen maand.
En handgranaten is ook wel een thema van vandaag, vraag maar aan maduro
Vroegah was alles betuh jaquote:
Eet smakelijk.quote:
It het noait wat weest en it sal noait wat wurde.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 16:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kreeg het pas later mee, ze zijn hier niet goed in torens bouwen.
Ze staan scheef, storten volledig in. Er Vallen platen af of zoals hier verliezen hun punt
Daar begrijp ik geen klote van.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
It het noait wat weest en it sal noait wat wurde.
Die platen vallen er nu niet meer af toch?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 16:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kreeg het pas later mee, ze zijn hier niet goed in torens bouwen.
Ze staan scheef, storten volledig in. Er Vallen platen af of zoals hier verliezen hun punt
Ëetsequote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Eet smakelijk.
Ik ga een speklap met gebakken aardappeltjes eten. Over een half uurtje ga ik het maken, nu ff gamen nog.
Lolquote:
Dat is vervelend voor jou.quote:
Ik wel.quote:
Ik wil dat morgen doen, hopen dat er nog wat bij komt. Want er is geloof al aardig wat gesmolten hierquote:
Volgens mij mogen we nog wat verwachtenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik wil dat morgen doen, hopen dat er nog wat bij komt. Want er is geloof al aardig wat gesmolten hier
Valt hier wel tegen in het noordenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:47 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij mogen we nog wat verwachten
Kom hier maar zoeken.quote:
Eet smakelijk!quote:
Dat weet jij nog helemaal niet.quote:
Bewijs maarquote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat weet jij nog helemaal niet.
Hier en daar ligt nog wat.quote:
Dat is wel het maximum.quote:
die hebben gewoon niet gewerktquote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Ze mogen wel eens opschieten.
Oh shit, sorry joh.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Ze mogen wel eens opschieten.
Jij maak garpje.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh shit, sorry joh.
Dat is een fiepfaut.
Dat moet zijn 03 januari 3026
Kom je vanzelf achter hequote:
Vierkante pizzaquote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mjommjommjomm
[ link | afbeelding ]
Zolang er geen ananas op zit kan dat gewoonquote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:05 schreef engine het volgende:
[..]
Zolang er geen ananas op zit kan dat gewoon
Smaakt er niet minder omquote:
Moest de stoep toch vrij krijgen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Teveel van dat witte spul binnengekregen vandaag zeker?
Hoe kan dat nouquote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Smaakt er niet minder om
Tss Amateurquote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou
De smaak zit in het rond zijn van de pizza
En als je de pizza als rechthoek bakt en vervolgens een ronde van snijdt?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou
De smaak zit in het rond zijn van de pizza
Lekker! Iets van ham er ook nog bij?quote:
Ook lekker.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Lekker! Iets van ham er ook nog bij?
Goffer! Smakelijk!quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ook lekker.
Ik doe er stukjes black angus biefstuk op. Die had ik nog over
Klinkt goed! Nog iets erbij?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:31 schreef Shii het volgende:
Straks bloemkool uit de oven. Lekker geroosterde roosjes bloemkool.
Draadjesvlees.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Klinkt goed! Nog iets erbij?
Gebakken aardappeltjes en vega roerbakstukjes.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Klinkt goed! Nog iets erbij?
Zelf pizza bakken in zo'n pizzaovenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Eet smakelijk!![]()
Hier gaan we weer gourmetten. Met oudjaar ook al, maar er is nog veel over.
Oh lekker is dat he?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:31 schreef Shii het volgende:
Straks bloemkool uit de oven. Lekker geroosterde roosjes bloemkool.
Jammie!quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:51 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Zelf pizza bakken in zo'n pizzaoven![]()
Verser kan je het niet krijgen
Leuk, een kerst mystery boxquote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:30 schreef maily het volgende:
[..]
voor jou en voor @:Domnivoor
[ afbeelding ]
Dr_Flash in TRV / Fles' Travelsnacks #10
In feite doen wij dat ook.quote:
Nou, die kerstrecepten van mij zijn allang overdacht lang van tevorenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |