quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet echt geloofwaardig bij jou
Alles raakt jou, dus waarom deze steigervloer niet
Ah, das al iets van een verklaringquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar dit was eind jaren 80, daarna verloor ik mijn geluk in een rap tempo.
Ik heb al 35 jaar pech in mijn leven.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, das al iets van een verklaring
Kap daar eens mee danquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb al 35 jaar pech in mijn leven.
Idd, afgelopen jaar zat ook alles zo goed mee.quote:
Resultaten uit het verleden geven geen garanties voor de toekomst,quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, afgelopen jaar zat ook alles zo goed mee.
En dan kom jij je er ook nog eens mee bemoeien.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:35 schreef sly-nl het volgende:
Zootje kloten recepten delen en gezeik over vierkante pizza's, terwijl de wereld in brand staat![]()
Love![]()
Bekijk deze YouTube-video
Goddomme, alsof het niet erger kon dan gegrilde genderneutrale bloemkoolquote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En dan kom jij je er ook nog eens mee bemoeien.![]()
Het kon beter.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:38 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Goddomme, alsof het niet erger kon dan gegrilde genderneutrale bloemkoolKom ik er ook nog achteraan
![]()
![]()
Alles goed so far dit jaar?
Nee, ik houd niet van toetjes. Kopje koffie na is genoeg.quote:Op zondag 4 januari 2026 00:17 schreef Superbadeendje het volgende:
Heb je er ook nog een toetje bij genomen?
Dat doe ik ook nog wel eens.quote:Op zondag 4 januari 2026 00:20 schreef Shii het volgende:
[..]
Nee, ik houd niet van toetjes. Kopje koffie na is genoeg.
Ik heb 2 lattenbodems gekocht en had gehoopt dat ze vandaag bezorgd zouden zijn.quote:
quote:Verwacht bezorgmoment
zaterdag 03 januari 2026 Uw zending wordt tussen 10:00 uur - 18:00 uur geleverd.
Mag ik dan jouw toetje hebben?quote:Op zondag 4 januari 2026 00:20 schreef Shii het volgende:
[..]
Nee, ik houd niet van toetjes. Kopje koffie na is genoeg.
Oh, dat valt wel mee dan, gelukkig.quote:Op zondag 4 januari 2026 00:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat doe ik ook nog wel eens.
[..]
Ik heb 2 lattenbodems gekocht en had gehoopt dat ze vandaag bezorgd zouden zijn.
[..]
Wij zijn vroege vogelsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |