Vitakruid?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:32 schreef Dagoduck het volgende:
Anderson had even zijn kruid verschoten.
Daar ga jij niet over.quote:
Kruidquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:32 schreef Dagoduck het volgende:
Anderson had even zijn kruid verschoten.
Kruidvat(volbier).quote:
Ja, heb net mijn volgende halve liter HJ geopend.quote:
Je valt in herhalingquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:33 schreef Poepz0r het volgende:
Heb Gary meerdere malen meegemaakt in zijn bdo tijd. Heb nog nooit iemand zo snel een sigaret zien oproken. De beste man neemt 5-6 trekken en de peuk is op
Stukje inside information
Al besprokenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:33 schreef Poepz0r het volgende:
Heb Gary meerdere malen meegemaakt in zijn bdo tijd. Heb nog nooit iemand zo snel een sigaret zien oproken. De beste man neemt 5-6 trekken en de peuk is op
Hey, dit heb ik net ook al gelezen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:33 schreef Poepz0r het volgende:
Ik heb Noppert iemand zien afzuigen, in minder dan 5-6 pompjes was ie klaar.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:33 schreef Poepz0r het volgende:
Laat het smaken makker.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, heb net mijn volgende halve liter HJ geopend.
Geloof het ook nogquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:34 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik heb Noppert iemand zien afzuigen, in minder dan 5-6 pompjes was ie klaar.
@Jiggy wil dat ook nuquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:33 schreef Poepz0r het volgende:
Als het maar lekker was maat.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:34 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Godverdommequote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:34 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik zou het bij jou zo doenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:34 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Koelkast moet even leeg dit weekend. Dan kan ik ook weer even geheelonthouder worden.quote:
19?quote:
Elke leg is een nieuwe.quote:
Juist wel een tripeltje op Gen 21.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:27 schreef maxi-mus het volgende:
PSVCL en Shreyas.
Tja, ze hebben net geen syndroom van down.
quote:Like Alert
02-01-2026 @ 23:34:29
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2026 PDC World Darts Championship #120 Op naar de finale!"
Broekje, broekje.quote:
Je hoeft niet je punt naar PSVCL en Shreyas te bewijzen hoorquote:
Watte?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:36 schreef William_Papadin het volgende:
En daar is de absolute CHOKE van van Veen. Dit gaat hem de match kosten.
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:36 schreef William_Papadin het volgende:
En daar is de absolute CHOKE van van Veen. Dit gaat hem de match kosten.
Was hij ook rastafari net als onze drievogelzanger?quote:
Dit was het eerste mindere zetje.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:38 schreef Dr_Flash het volgende:
het niveau glijdt wel langzaam een beetje weg geloof ik. Maar ja mag het ff
Was de vorige pot zo slecht?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dit vergoedt alles. Puur genieten.
Chauvinistisch volksje die Engelsen. En het dan nog een Schot dat speeltquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:38 schreef William_Papadin het volgende:
Wat een kutvolk in die veredelde bierhal.
Was dit 10 jaar geleden ook al zo erg? Moet de PDC hier iets aan doen?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:38 schreef William_Papadin het volgende:
Wat een kutvolk in die veredelde bierhal.
Het gros zal niet naar huis willen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:39 schreef User98182 het volgende:
mensen die voor anderson zijnwat een debiel
van veen is de man van het volk
ze laden zich op voor de eindsprintquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:38 schreef Dr_Flash het volgende:
het niveau glijdt wel langzaam een beetje weg geloof ik. Maar ja mag het ff
Rot op kloon.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:39 schreef User98182 het volgende:
Waarom zou je niet voor no-nonsense dartgod Gerrit mogen zijnquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:39 schreef User98182 het volgende:
Hallo spreek ik met het Pieter Baan Centrum?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:39 schreef User98182 het volgende:
Dubbel gemist met 3 pijlen.quote:
En voor Anderson hebben ze een leuk liedjequote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het gros zal niet naar huis willen.
Dan hebben ze bij deze pot vergeleken met veel voorgaande niet te klagen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het gros zal niet naar huis willen.
Nou Nou Nouquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:39 schreef User98182 het volgende:
Don;t take me homequote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:40 schreef fetX het volgende:
Nog niet snappen dat het publiek zo lang mogelijk wil blijven
Nadeel dat het altijd in Engeland te doen is. Je speelt als Nederlander per definitie altijd een uitwedstrijd met alle bijkomende nadelen.quote:
Vroegah had je nog weleens dat ze de laatste metro's misten en zoquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:40 schreef fetX het volgende:
gun anderson nog wel een finale(titel) , van veen gaat nog genoeg finales spelen in de toekomstquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:39 schreef User98182 het volgende:
Weet jij er eentjequote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En voor Anderson hebben ze een leuk liedje
Nog niet voor Gian
Want Schotten zijn superpopulair in Engelandquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:40 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Nadeel dat het altijd in Engeland te doen is. Je speelt als Nederlander per definitie altijd een uitwedstrijd met alle bijkomende nadelen.
Schotland ookquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:40 schreef Wertha het volgende:
[..]
Niks, maar je hebt met eilanders te maken. Dat zijn altijd een beetje aparte mensen.
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:40 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Nadeel dat het altijd in Engeland te doen is. Je speelt als Nederlander per definitie altijd een uitwedstrijd met alle bijkomende nadelen.
Dat heb ik weleens gehad toen ik naar de Prumjur Liek ging in Ahoyquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vroegah had je nog weleens dat ze de laatste metro's misten en zo
Als het gelijk staat zijn ze ook voor Andersonquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:40 schreef fetX het volgende:
Ik zeg ook niet dat Anderson moet winnen, maar van veen is ook leuke meneerquote:
Als neutrale toeschouwer zou ik ook voor Anderson zijnquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Chauvinistisch volksje die Engelsen. En het dan nog een Schot dat speelt
Ben ik nog niet zo zeker vanquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:42 schreef Dagoduck het volgende:
Het maakt toch niet uit, Littler wint morgen.
Moeilijk hoor in het Engelsquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is onze DRT held Gian van Veen
En Toon Greebe die had maar één been.
Reeeaaady.quote:
voor mijn bloeddruk mag het over drie legjes wel klaar zijnquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:41 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Nou jah...als ie alsnog wint... mag het wel
juist niet, want hij is de favorietquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:42 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Als neutrale toeschouwer zou ik ook voor Anderson zijn
Mwoah...als Anderson 4-1 voorstaat en Gian komt terug staan ze ook op de stoelen hoorquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als het gelijk staat zijn ze ook voor Anderson
Hoi Marcel.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:39 schreef User98182 het volgende:
Toon was wel duur op het laatst, die rekende voorrijkosten.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is onze DRT held Gian van Veen
En Toon Greebe die had maar één been.
Sorry dat risico ben ik bereid te nemen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
voor mijn bloeddruk mag het over drie legjes wel klaar zijn
Als Anderson voor staat juichen ze ook voor van Veen. Daarnaast: lekker boeiend zeg.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als het gelijk staat zijn ze ook voor Anderson
Ik zou er niet op inzetten nee. Maar als ie vliegt dan is ie zo weg bij zijn tegenstander.quote:
Hand in Handquote:
Jij bent hier echt voor geschikt moppiequote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als hij achter staat;
Gian give us the comeback
And Toon Greebe only has one leg.
Hebben Feyenoorders eindelijk iets om voor te juichenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hand in Hand
Kameraden
Hand in hand
Voor Gian van Veen
Geen Woorden
Maar Tripels
Leve Gian van Veen
You never walk alonequote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hand in Hand
Kameraden
Hand in hand
Voor Gian van Veen
Geen Woorden
Maar Tripels
Leve Gian van Veen
Suljovic die de arrogante Van Gerwen met n 161-finish op zn plek zet is een van mn favoriete wk-momenten ooitquote:
IGEL heeft een pittige mening over dagjesaidsquote:Like Alert
02-01-2026 @ 23:43:45
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2026 PDC World Darts Championship #120 Op naar de finale!"
Nee hoor van mij mag het tot het gaatje gaan.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:45 schreef vul_maar_in het volgende:
ben ik een heel slecht persoon als ik iig de 5-4 wil zien?
Door naar het tribunaal.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:45 schreef vul_maar_in het volgende:
Aangezien men hier zo zit te miemelen over het publiek denk ik dat ze je een klootzak vinden.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:45 schreef vul_maar_in het volgende:
Je komt wel in een illuster rijtje te staan met een Chinees, Rus en een Oostenrijker.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:45 schreef vul_maar_in het volgende:
Dan doe ik waarschijnlijk iets goed.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Aangezien men hier zo zit te miemelen over het publiek denk ik dat ze je een klootzak vinden.
Pijltje, speler, bord.quote:
En een Georgiërquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:46 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Je komt wel in een illuster rijtje te staan met een Chinees, Rus en een Oostenrijker.
Meeste pijlen zijn chroom niet zwart/wit.quote:
Toon was slechts een voetnoot in de geschiedenis.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:48 schreef fetX het volgende:
[..]
En Toon Greebe.
Oh nee, die staat niet, dus ook niet in een rijtje.
pakketje schrootquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Meeste pijlen zijn chroom niet zwart/wit.
Ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |