Vitakruid?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:32 schreef Dagoduck het volgende:
Anderson had even zijn kruid verschoten.
Daar ga jij niet over.quote:
Kruidquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:32 schreef Dagoduck het volgende:
Anderson had even zijn kruid verschoten.
Kruidvat(volbier).quote:
Ja, heb net mijn volgende halve liter HJ geopend.quote:
Je valt in herhalingquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:33 schreef Poepz0r het volgende:
Heb Gary meerdere malen meegemaakt in zijn bdo tijd. Heb nog nooit iemand zo snel een sigaret zien oproken. De beste man neemt 5-6 trekken en de peuk is op
Stukje inside information
Al besprokenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:33 schreef Poepz0r het volgende:
Heb Gary meerdere malen meegemaakt in zijn bdo tijd. Heb nog nooit iemand zo snel een sigaret zien oproken. De beste man neemt 5-6 trekken en de peuk is op
Hey, dit heb ik net ook al gelezen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:33 schreef Poepz0r het volgende:
Ik heb Noppert iemand zien afzuigen, in minder dan 5-6 pompjes was ie klaar.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:33 schreef Poepz0r het volgende:
Laat het smaken makker.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, heb net mijn volgende halve liter HJ geopend.
Geloof het ook nogquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:34 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik heb Noppert iemand zien afzuigen, in minder dan 5-6 pompjes was ie klaar.
@Jiggy wil dat ook nuquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:33 schreef Poepz0r het volgende:
Als het maar lekker was maat.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:34 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Godverdommequote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:34 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik zou het bij jou zo doenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:34 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Koelkast moet even leeg dit weekend. Dan kan ik ook weer even geheelonthouder worden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |