Hebben Feyenoorders eindelijk iets om voor te juichenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hand in Hand
Kameraden
Hand in hand
Voor Gian van Veen
Geen Woorden
Maar Tripels
Leve Gian van Veen
You never walk alonequote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hand in Hand
Kameraden
Hand in hand
Voor Gian van Veen
Geen Woorden
Maar Tripels
Leve Gian van Veen
Suljovic die de arrogante Van Gerwen met n 161-finish op zn plek zet is een van mn favoriete wk-momenten ooitquote:
IGEL heeft een pittige mening over dagjesaidsquote:Like Alert
02-01-2026 @ 23:43:45
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2026 PDC World Darts Championship #120 Op naar de finale!"
Nee hoor van mij mag het tot het gaatje gaan.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:45 schreef vul_maar_in het volgende:
ben ik een heel slecht persoon als ik iig de 5-4 wil zien?
Door naar het tribunaal.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:45 schreef vul_maar_in het volgende:
Aangezien men hier zo zit te miemelen over het publiek denk ik dat ze je een klootzak vinden.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:45 schreef vul_maar_in het volgende:
Je komt wel in een illuster rijtje te staan met een Chinees, Rus en een Oostenrijker.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:45 schreef vul_maar_in het volgende:
Dan doe ik waarschijnlijk iets goed.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Aangezien men hier zo zit te miemelen over het publiek denk ik dat ze je een klootzak vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |