Neen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:15 schreef Tjacka het volgende:
Zouden jullie de vriendin van Gian doen?
Alleen als ze zich laat vervangen door een lekker wijfquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:15 schreef Tjacka het volgende:
Als het langer dan 20 seconde duurt ofzo.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:15 schreef vul_maar_in het volgende:
stomme vraag: kan ik ook gewoon "maak volgend topic klikken" ?
want als we zo beginnen....
Ik heb al een leuk meisje op de bank zittenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:15 schreef Tjacka het volgende:
In het donker.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:15 schreef Tjacka het volgende:
Er is vast wel een lieve mod die dit wil aanpassenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:15 schreef OmniRocket het volgende:
shit ik had "Op naar de Veenale" moeten doen
Oke Marcoquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb al een leuk meisje op de bank zitten
Dit typt hij alleen omdat ze meekijktquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoeveel ze heeft gedronken.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je moet het uiteraard zelf weten, maar bah bah.
CORRED.quote:
Misschien kan ze volgend jaar een kerstcadeautje voor je kopen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wil er vanavond gewoon nog even op, toch nog een leuke avondquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:16 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Dit typt hij alleen omdat ze meekijkt
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien kan ze volgend jaar een kerstcadeautje voor je kopen.
Je moeder heeft rust nodig.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wil er vanavond gewoon nog even op, toch nog een leuke avond
iedereen is er uit zowat Snugglesquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:16 schreef Dagoduck het volgende:
Als je dit ziet ben je toch blij dat die trage spelers eruit zijn.
Haten op Justin Pipequote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:16 schreef Dagoduck het volgende:
Als je dit ziet ben je toch blij dat die trage spelers eruit zijn.
Je moeder?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Bruin fruit genot.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
Even wat bittergarnituur naar binnen werken.
Met mosterd?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
Had wel wat geweest, iedereen er nog in! Een grote dartsorgie.quote:
Oké bedankt Bonniequote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Had wel wat geweest, iedereen er nog in! Een grote dartsorgie.
oh ik moet die meltdown tegen Manby nog ff terugkijken ergensquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:17 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ricky is tegenwoordig een trage speler blijkbaar
Moet ook opquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:19 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Met poedersuiker, ter compensatie
pics or it didn't happen werd mij verteld.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:19 schreef OmniRocket het volgende:
Boh.... like binnen van IkGeefEnkelLikes ...
mijn avond kan niet meer stuk
Welke saus erbij?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
Meer legs winnen, zou mijn tip zijn.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:21 schreef vul_maar_in het volgende:
hmmm. de scores zijn het probleem hier.
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:19 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
pics or it didn't happen werd mij verteld.
daarvoor moet je eerst meer scoren maat.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Meer legs winnen, zou mijn tip zijn.
Stukje 'spelen tegen je idool' waar de Sky Sports dude het over had.quote:
Dat ookquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Stukje 'spelen tegen je idool' waar de Sky Sports dude het over had.
Jan kan wel cool doen in interviews enzo. Maar toch!quote:
Flink ruften helpt.quote:
nee joh dit wordt sowieso wel spannend.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:22 schreef fetX het volgende:
Kunnen we naar bed of denken we dat dit een wedstrijd gaat worden?
EMVIEGIEquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Welke line-up morgen?
KOERT
RAYA
KOOS
ZJAK
PIS
Dit wordt 100% een genotpot.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:22 schreef fetX het volgende:
Gelet op dit toernooi zal het wel weer niks worden.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:22 schreef fetX het volgende:
Wtfquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:22 schreef fetX het volgende:
Ik blijf toch nog even zittenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:22 schreef fetX het volgende:
R-woud93quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Welke line-up morgen?
KOERT
RAYA
KOOS
ZJAK
PIS
Dat is al HEEL LANG GELEDENquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:23 schreef OmniRocket het volgende:
Doets kwam ook 1-0 voor tegen Humphries.
cornflakepoepert.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gelet op dit toernooi zal het wel weer niks worden.
"Van Veen kan beter met pensioen gaan"quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan gaat ie Gian afkraken. Daar win ik normaal gewoon van bla bla bla
Steek er maar één op, als je er zo over denkt wordt het toch niks.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:23 schreef jigggy het volgende:
Zo veel zin in een peuk nu maar gestopt op 1 januari
voor de eksters?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:23 schreef leolinedance het volgende:
Denk dat ik nog maar een eitje ga koken, of 2.
Stoppen op 1 januari, wat kleinburgerlijkquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:23 schreef jigggy het volgende:
Op een wortel kauwen dan maarquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:23 schreef jigggy het volgende:
idd dat komt niet goed.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Steek er maar één op, als je er zo over denkt wordt het toch niks.
Junkie gespotquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:23 schreef jigggy het volgende:
Dat hou je dan al een tijdje volquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:23 schreef jigggy het volgende:
Dit is zeer kut ja, heb het ook gehad. Sterkte maat!quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:23 schreef jigggy het volgende:
Je bent echt een slappe hequote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:23 schreef jigggy het volgende:
reclames?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:24 schreef Dagoduck het volgende:
In hoeveel reclames zit die Klopp wel niet, man man man.
Vandaag weer bij de oosterburen geweest, fuck de overheidquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:25 schreef Doevelaer het volgende:
Stoppen met roken is, gezien de huidige maatregelen tot ontmoedigen, pas ècht een gebrek aan doorzettingsvermogen
idd, alleen voor de echte soon-to-die -hards.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:25 schreef Doevelaer het volgende:
Stoppen met roken is, gezien de huidige maatregelen tot ontmoedigen, pas ècht een gebrek aan doorzettingsvermogen
Beter GVV dan PV…quote:
Als je een beetje karakter hebt stoom je nu ook lekker door inderdaad.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:25 schreef Doevelaer het volgende:
Dat zeiden ze bij de NSB ookquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Vandaag weer bij de oosterburen geweest, fuck de overheid
Was jij ooit naar een FOK!filmmeet in Kriterion?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:23 schreef jigggy het volgende:
Dat scheelt echt te veel ja.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Vandaag weer bij de oosterburen geweest, fuck de overheid
Elk jaar weer anderhalf jaar dichter bij je grafquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je een beetje karakter hebt stoom je nu ook lekker door inderdaad.
In Nederland bij Trivago, in Duitsland bij een of andere financieel gedoe.quote:
Ik twee jaarquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:26 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dat scheelt echt te veel ja.*Verder heel blij dat ik inmiddels ruim 5 jaar gestopt ben
80% van iemands ziektekosten zit in de laatste 5 jaar van je leven. Dus als iedereen nou gewoon 5 jaar eerder doodgaat besparen we de staat echt mokerveel geldquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Elk jaar weer anderhalf jaar dichter bij je graf
Slechts de werbung, commentaar is Engels.quote:
Als ie dat nou volhoudt.quote:
mijn eksters zijn dol op eitjes. maar alleen het eigeel.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:26 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dat scheelt echt te veel ja.*Verder heel blij dat ik inmiddels ruim 5 jaar gestopt ben
No neefquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Was jij ooit naar een FOK!filmmeet in Kriterion?
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:27 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
80% van iemands ziektekosten zit in de laatste 5 jaar van je leven. Dus als iedereen nou gewoon 5 jaar eerder doodgaat besparen we de staat echt mokerveel geld
Weer -3 voor je postcountquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:28 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
mijn eksters zijn dol op eitjes. maar alleen het eigeel.
dit boeit niemand maar dan weten jullie het.
fetX gaat geen finale kijken.quote:
Beste fetX,quote:
Dank, leuk verhaal.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:28 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
mijn eksters zijn dol op eitjes. maar alleen het eigeel.
dit boeit niemand maar dan weten jullie het.
Vorig jaar 23k aan zorgkosten vergoed gekregen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:27 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
80% van iemands ziektekosten zit in de laatste 5 jaar van je leven. Dus als iedereen nou gewoon 5 jaar eerder doodgaat besparen we de staat echt mokerveel geld
Hebben ze je beide benen geamputeerd?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vorig jaar 23k aan zorgkosten vergoed gekregen.
Bedankt allen.
Noteerd.quote:
Graag gedaan. We doen het voor wie het nodig heeftquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bedankt allen.
Genoteertquote:
Gewoon standaard op bull ipv T20 gooien genotquote:
Mokertjevet.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bedankt allen.
Graag gedaan Toon.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bedankt allen.
Afgelopen 20 jaar zoiets betaald voor ongeveer 0 euro vergoede zorgkostenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bedankt allen.
Hiermee hebben ze Newton kapot gemaaktquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:30 schreef Szura het volgende:
[..]
Gewoon standaard op bull ipv T20 gooien genot
Excuus, was in de war met een andere user met een j.quote:
Stukje transitie. Hallo Noa Lynnquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bedankt allen.
Goed gedaan vriendquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:32 schreef R-woud93 het volgende:
Beste R-woud93,
Je Viaplay-pakket is nu geannuleerd. Je hebt nog steeds toegang tot Viaplay in de periode waarvoor je hebt betaald. Meer informatie over je pakket en wanneer het pakket afloopt vind je in 'Mijn account'.
@Jomandaquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Excuus, was in de war met een andere user met een j.
Bij de belg, woooquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Goed gedaan vriend
Maar waarom niet via vtm
We zien welke mensen niet naar de World Masters gaan kijken en welke mensen wél fanatieke users zijn.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:32 schreef R-woud93 het volgende:
Beste R-woud93,
Je Viaplay-pakket is nu geannuleerd. Je hebt nog steeds toegang tot Viaplay in de periode waarvoor je hebt betaald. Meer informatie over je pakket en wanneer het pakket afloopt vind je in 'Mijn account'.
#viesdikquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:32 schreef Dagoduck het volgende:
Ok, nu wordt het tijd voor een halve liter HJ.
Waarvan aktequote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We zien welke mensen niet naar de World Masters gaan kijken en welke mensen wél fanatieke users zijn.
Mja om nou nog aan het bier te gaan vind ik ook weer zo wat.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:32 schreef Dagoduck het volgende:
Ok, nu wordt het tijd voor een halve liter HJ.
Clitorus?quote:
Prima beslissing; 22 euro voor WK is prima, maar daarna is het te duur.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:32 schreef R-woud93 het volgende:
Beste R-woud93,
En nou?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We zien welke mensen niet naar de World Masters gaan kijken en welke mensen wél fanatieke users zijn.
Komop, hier komt een pot aan. je bent 2 bliken verder voor de laatste pijl.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja om nou nog aan het bier te gaan vind ik ook weer zo wat.
Het is vrijdagavond half 11 opa.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:34 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb geen zin in het nieuwe wielerseizoen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwoa, ben aan het minderen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:34 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Komop, hier komt een pot aan. je bent 2 bliken verder voor de laatste pijl.
Bedoel als je niet wil drinken is dat prima, maar tijd heeft er niks mee te maken.
Streams zijn voor paupers.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:35 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Betalen voor viaplay terwijl je gewoon gratis kan kijken: https://dartsstreams.com/(...)hampionship/stream-1
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]PreciesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen MSR en Parijs-Roubaix misschien leukGroot fan van User Wotte
Keiharde protesten tegen UAE bittequote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:34 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb geen zin in het nieuwe wielerseizoen
Dat is zonder Koert, Koos en Vincentquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:35 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Betalen voor viaplay terwijl je gewoon gratis kan kijken: https://dartsstreams.com/(...)hampionship/stream-1
Heb geen VPNquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Goed gedaan vriend
Maar waarom niet via vtm
Als je thuis drinkt krijg je kinderbescherming op je dak dus verstandig.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:36 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik drink eigenlijk alleen als ik werk, ik vind dat je dat niet nuchter moet bekijken.
Ach, ik slaap vast pas rond 3 uur ofzo.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wel emma paton and wayne mardle goatquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is zonder Koert, Koos en Vincent
Daarom kinderen in de kelder genot.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:36 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Als je thuis drinkt krijg je kinderbescherming op je dak dus verstandig.
?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:37 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Wist niet dat mensen dat nog buiten een geschenk pakket dronken
doe er eentje met de bois mee je weet dat je wil.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
misschien nog wat droge worst om te knabbelen. Geen nootjes of franse kaas in huis helaasch. EN morgen de SNOWPACOLYPSE DES DOODS dus ook niet naar Le Shoppe. Matigjes.
Zal wel een beetje meevallen ouwe reus.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
misschien nog wat droge worst om te knabbelen. Geen nootjes of franse kaas in huis helaasch. EN morgen de SNOWPACOLYPSE DES DOODS dus ook niet naar Le Shoppe. Matigjes.
Maak er te weinig gebruik vanquote:
Is dat optimaal voor tijdens het dartsen?quote:
Heb ik inderdaad geen moeite meequote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:37 schreef maxi-mus het volgende:
Niet even twee tientjes willen lappen voor een machtig mooi darttoernooi.
quote:02-01-2026 @ 22:37:52
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2026 PDC World Darts Championship #117 Op naar de finale!"
Flinke berijdbare witte laag. That's what she said.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik moet morgen echt naar buiten dus hopelijk flinke laag sneeuw maar wel nog berijdbaar.
Dat ging over viaplay, Hans.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
fetX in DRT / 2025 PDC World Darts Championship #90 Rydz > Rits
Oh, een of ander simpel voorspelspelletje van Vlottes. Vinny vind daar niks aan en geeft nog effe een rant van 20-30 seconden daarover.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wat had die ouwe dibbes nu weer te melden.
https://www.instagram.com/sarahjwestphal/quote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Instagram? Ik vraag dit voor een vriend.
Inderdaad, 4/5 graden hier.quote:
Bedankt, wel al besproken.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:39 schreef Wertha het volgende:
[..]
Oh, een of ander simpel voorspelspelletje van Vlottes. Vinny vind daar niks aan en geeft nog effe een rant van 20-30 seconden daarover.
[..]
https://www.instagram.com/sarahjwestphal/
Vind het niet per se gekunsteld, vind het meer een beetje de gateway 'speciaalbier'. Er is veel leukers ja. Maar mijn vrouw had 6 flesjes meegenomen, dus technisch gezien een geschenk. En daarnaast spuug ik er nog steeds niet in.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:39 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
DT is wel een beetje gekunsteld bier. niet verkeerd hoor maar tegenwoordig?
Ik ben gewoon een leuke userquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:40 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Nou nou jij hebt wel goed omhoog geliktt
Oke Eaglesquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
e, zoals sommigen hier weten kijk ik F1 TV in 4K op een 77 Oled. Sinds het nieuws dat ViaPlay gratis op het open net dit F1 weekend is te zien werd ik meteen al enthousiast. Natuurlijk niet omdat ik dolgraag ViaPlay kan kijken, maar omdat ik nu EINDELIJK écht kan vergelijken. Hoe ziet het beeld eruit op exact dezelfde TV, met exact hetzelfde internet, op exact hetzelfde tijdstip met exact dezelfde lichtinval etc etc.
Niet gelezenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Holy moly guacamole wat is dit bizar.
Oke, zoals sommigen hier weten kijk ik F1 TV in 4K op een 77 Oled. Sinds het nieuws dat ViaPlay gratis op het open net dit F1 weekend is te zien werd ik meteen al enthousiast. Natuurlijk niet omdat ik dolgraag ViaPlay kan kijken, maar omdat ik nu EINDELIJK écht kan vergelijken. Hoe ziet het beeld eruit op exact dezelfde TV, met exact hetzelfde internet, op exact hetzelfde tijdstip met exact dezelfde lichtinval etc etc.
En het resultaat is echt: schokkend.
En ja, iedereen hier weet dat ik niks van ViaPlay moet weten, maar dit is echt David tegen Goliath.
Een leeuw tegen een zebra. Een adelaar tegen een spreeuw.
Alsof je 15 jaar terug in de tijd gaat. Het is echt heel lang geleden dat ik zúlke slechte beeldkwaliteit heb gezien. Ik heb foto’s gemaakt om het aan vrienden en familie te laten zien. Het is echt gewoon een youtube video op 2 tot 3 lagere levels van kwaliteit aanklikken, bizar hoeveel het scheelt. Ik ben een blij mens dat ik F1 Tv premium heb gekocht, die paar tientjes is het echt zó waard.
Oh, en wat is die Amber Brandsen vreselijk irritant zeg, alsof ze een fucking politiek debat op de NPO een dag voor de verkiezingen aan het leiden is, zo serieus is ze. Lachwekkend.
En wat die Indy Dontje er opeens als “expert” doet, die heel soms een keertje om onverklaarbare reden op Ziggo bij het Race Café aanschoof wat ik nooit begreep; geen idee.
Albers: tja, geen commentaar nodig.
Nee, dit ViaPlay gaat het zeker niet redden op de Nederlandse markt, waar ook nog eens dalende interesse is.
Blauw is de lievelingskleur van IGEL.quote:
ach fetxquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
fetX in DRT / 2025 PDC World Darts Championship #90 Rydz > Rits
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |