SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen #1
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
Gifjes:![]()
Niks gezienquote:Op maandag 30 december 2024 15:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat vinden we van deze Stack Attack piek?
Jaquote:Op maandag 30 december 2024 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe lang roepen we al "Owen jij kan dit helemaal niet"? Sinds R1 tegen Zonneveld al geloof ik?
quote:Op maandag 30 december 2024 15:39 schreef Poepz0r het volgende:
Ahmed nog niet gevonden allen @:zipportal
Het zou mij verbazen als Rydz Nederlands spreekt.quote:Op maandag 30 december 2024 15:40 schreef Zorro het volgende:
Zou Rydz bij de kapper nou steeds zeggen "Doe maar net als vorige keer, dat vind ik leuk"?
Wat?quote:Op maandag 30 december 2024 15:39 schreef Poepz0r het volgende:
Ahmed nog niet gevonden allen @:zipportal
Lama zitten dachten zequote:
quote:Op maandag 30 december 2024 15:41 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Het zou mij verbazen als Rydz Nederlands spreekt.
Dat weet hij ook nietquote:Op maandag 30 december 2024 15:50 schreef Zorro het volgende:
Ik dacht dat Owen niet eens wist waar de voorkant van zijn pijl zat.
Ja maar wat wil je met zo'n voornaamquote:Op maandag 30 december 2024 15:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Owen had gewoon op Q-School moeten staan als die Dom Taylor normaal had gedaan.
Kale Karel of Owen. Lood om oudijzerquote:Op maandag 30 december 2024 15:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dat is het punt hier niet.quote:Op maandag 30 december 2024 15:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Kale Karel of Owen. Lood om oudijzer
Deze en de volgende winnen dan staat ie in de Premijur Liek.quote:Op maandag 30 december 2024 15:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Gaat niet gebeurenquote:Op maandag 30 december 2024 15:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Deze en de volgende winnen dan staat ie in de Premijur Liek.
quote:Op maandag 30 december 2024 15:58 schreef BufordTJustice het volgende:
Verlies nou eens Leonard Hofstadter.
quote:Op maandag 30 december 2024 15:58 schreef BufordTJustice het volgende:
Verlies nou eens Leonard Hofstadter.
Nog niet misschienquote:Op maandag 30 december 2024 16:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Morgen lekker naar Pieter Derks kijken.
quote:Op maandag 30 december 2024 16:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Morgen lekker naar Pieter Derks kijken.
Cappuccino genot @Anneloosquote:Op maandag 30 december 2024 16:07 schreef Zipportal het volgende:
Binnenkort weer paaseitjes in de supermarkten allen.
Ja.quote:
quote:Op maandag 30 december 2024 16:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Owen wordt de kliko in gestackt
Ik overlijd nog liever dan dat ik daar naar ga zitten kijken.quote:Op maandag 30 december 2024 16:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet, ik kan nog niet glimlachen om die humor van Pietertje Derks.
Ik had het over nu.quote:Op maandag 30 december 2024 16:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet, ik kan nog niet glimlachen om die humor van Pietertje Derks.
Heb jij een vrouw????quote:Op maandag 30 december 2024 16:08 schreef Poepz0r het volgende:
Owen heeft een vrouw. Ongeloofwaardig genot
Ordinairquote:Op maandag 30 december 2024 16:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Op je eigen gezicht zitten boh boh
Owen lijkt me wel een wifebeaterquote:Op maandag 30 december 2024 16:08 schreef Poepz0r het volgende:
Owen heeft een vrouw. Ongeloofwaardig genot
Daar is an sich niks mis mee. Mot ze maar luusterequote:Op maandag 30 december 2024 16:10 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Owen lijkt me wel een wifebeater
Ik steek nog liever vuurwerk af.quote:Op maandag 30 december 2024 16:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik overlijd nog liever dan dat ik daar naar ga zitten kijken.
quote:Op maandag 30 december 2024 16:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik overlijd nog liever dan dat ik daar naar ga zitten kijken.
Zit jij liever in Top2000 topic of lekker bij ons?quote:Op maandag 30 december 2024 16:11 schreef koffieleuk het volgende:
Nu een hele Rydz sets achter elkaar gewonnen ja
Jaquote:Op maandag 30 december 2024 16:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zit jij liever in Top2000 topic of lekker bij ons?
Je moet ze niet slaan, je mot ze schuppuh.quote:Op maandag 30 december 2024 16:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Daar is an sich niks mis mee. Mot ze maar luustere
Staan d'r 2x in jaquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 30 december 2024 16:20 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. Wel van twee jaar terug.
Rustig maat. Het is nog niet gespeeld.quote:Op maandag 30 december 2024 16:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dit kan me een trauma opleveren.
Geloof in Allahquote:Op maandag 30 december 2024 16:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
hoe kan die gast in godsnaam maar idioot blijven aanhaken?
Wel te laat, maar goed.quote:Op maandag 30 december 2024 16:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Onze gebeden worden vandaag gehoord
Dit is geilquote:Op maandag 30 december 2024 16:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
We blijven nog even in de penis kooi
Maar wij snappen jouw liefde voor Gurney ook niet helemaal.quote:Op maandag 30 december 2024 16:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik snap de haat tegenover Owen echt niet
@KingRolandquote:Op maandag 30 december 2024 16:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Onze gebeden worden vandaag gehoord
Ja, niet tegen Evans natuurlijk, maar ik vond hem het goed doen tegen Clemens en Zonneveld, dat waren leuke potjesquote:
Hoe kun je Owen niet verschrikkelijk vinden is mijn tegenvraag.quote:Op maandag 30 december 2024 16:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, niet tegen Evans natuurlijk, maar ik vond hem het goed doen tegen Clemens en Zonneveld, dat waren leuke potjes
En ik vind Rits echt verschrikkelijk.
Ik snap eigenlijk meer waarom je tegen Gurney bent dan tegen Owenquote:Op maandag 30 december 2024 16:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar wij snappen jouw liefde voor Gurney ook niet helemaal.
Rydz staat hemels te gooien en dat vind jij verschrikkelijk. Ok Hans dankjequote:Op maandag 30 december 2024 16:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, niet tegen Evans natuurlijk, maar ik vond hem het goed doen tegen Clemens en Zonneveld, dat waren leuke potjes
En ik vind Rits echt verschrikkelijk.
Wat doet ie dan verkeerd?quote:Op maandag 30 december 2024 16:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hoe kun je Owen niet verschrikkelijk vinden is mijn tegenvraag.
Kijkt scheelquote:Op maandag 30 december 2024 16:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat doet ie dan verkeerd?
Hij heeft een esthetisch verschrikkelijke worp. Hij had helemaal niet op dit WK mogen staan. Hij beweegt als een onzekere idioot over het podium. Hij blijft idioot goed aanhaken voor iemand die pure middelmaat is.quote:Op maandag 30 december 2024 16:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die gespeelde verbazing is alleen al walgelijkquote:Op maandag 30 december 2024 16:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nare man, lelijke stijl, met geluk op dit toernooi (nee kan hij niks aan doen).quote:Op maandag 30 december 2024 16:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch hadden wij daar ook willen staan. Dan maar middelmaat haha 35.000 ballen lekker manquote:Op maandag 30 december 2024 16:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hij heeft een esthetisch verschrikkelijke worp. Hij had helemaal niet op dit WK mogen staan. Hij beweegt als een onzekere idioot over het podium. Hij blijft idioot goed aanhaken voor iemand die pure middelmaat is.
Soort Gurneyquote:Op maandag 30 december 2024 16:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Die gespeelde verbazing is alleen al walgelijk
Met zijn niveau dit toernooi niks mis en hij verdient het zeker, maar zijn verschijning en labiele gedoe vind ik echt vreselijk. Hele jaar niks gepresteerd en nu een plotse piek waar ik totaal niet op zat te wachten.quote:Op maandag 30 december 2024 16:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Rydz staat hemels te gooien en dat vind jij verschrikkelijk. Ok Hans dankje
Verschijning. Gurney met zijn down hoofdquote:Op maandag 30 december 2024 16:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met zijn niveau dit toernooi niks mis en hij verdient het zeker, maar zijn verschijning en labiele gedoe vind ik echt vreselijk. Hele jaar niks gepresteerd en nu een plotse piek waar ik totaal niet op zat te wachten.
Hij haalt adem.quote:Op maandag 30 december 2024 16:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dus je bent nu eerder boos op iemand die vaker heeft bewezen te kunnen darten?quote:Op maandag 30 december 2024 16:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met zijn niveau dit toernooi niks mis en hij verdient het zeker, maar zijn verschijning en labiele gedoe vind ik echt vreselijk. Hele jaar niks gepresteerd en nu een plotse piek waar ik totaal niet op zat te wachten.
Als Sjerrie een hond was zou ie kwispelen, elke keer als ie op tv kwamquote:Op maandag 30 december 2024 16:33 schreef Poepz0r het volgende:
Jerry: de graaf is underdog. Dankje sjer
Er zijn zoveel darters die ik helemaal niks vind die bewezen kunnen darten, zoals vGerwen (lol).quote:Op maandag 30 december 2024 16:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dus je bent nu eerder boos op iemand die vaker heeft bewezen te kunnen darten?
Rydz met Jamie vergelijkenquote:Op maandag 30 december 2024 16:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er zijn zoveel darters die ik helemaal niks vind die bewezen kunnen darten, zoals vGerwen (lol).
Bij Rits is het echt ook zo stabiel als een ijsstokje. Korte fluke van een fantastisch WK en hij blijft jaren op teren als hij in zijn hoofd weer errors heeft, en dan is het echt anti-genot. Stukje Jamie Lewis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |