Als je een beetje karakter hebt stoom je nu ook lekker door inderdaad.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:25 schreef Doevelaer het volgende:
Stoppen met roken is, gezien de huidige maatregelen tot ontmoedigen, pas ècht een gebrek aan doorzettingsvermogen
Dat zeiden ze bij de NSB ookquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Vandaag weer bij de oosterburen geweest, fuck de overheid
Was jij ooit naar een FOK!filmmeet in Kriterion?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:23 schreef jigggy het volgende:
Zo veel zin in een peuk nu maar gestopt op 1 januari
Dat scheelt echt te veel ja.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Vandaag weer bij de oosterburen geweest, fuck de overheid
Elk jaar weer anderhalf jaar dichter bij je grafquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je een beetje karakter hebt stoom je nu ook lekker door inderdaad.
In Nederland bij Trivago, in Duitsland bij een of andere financieel gedoe.quote:
Ik twee jaarquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:26 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dat scheelt echt te veel ja.*Verder heel blij dat ik inmiddels ruim 5 jaar gestopt ben
80% van iemands ziektekosten zit in de laatste 5 jaar van je leven. Dus als iedereen nou gewoon 5 jaar eerder doodgaat besparen we de staat echt mokerveel geldquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Elk jaar weer anderhalf jaar dichter bij je graf
Slechts de werbung, commentaar is Engels.quote:
Als ie dat nou volhoudt.quote:
mijn eksters zijn dol op eitjes. maar alleen het eigeel.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:26 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dat scheelt echt te veel ja.*Verder heel blij dat ik inmiddels ruim 5 jaar gestopt ben
No neefquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Was jij ooit naar een FOK!filmmeet in Kriterion?
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:27 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
80% van iemands ziektekosten zit in de laatste 5 jaar van je leven. Dus als iedereen nou gewoon 5 jaar eerder doodgaat besparen we de staat echt mokerveel geld
Weer -3 voor je postcountquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:28 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
mijn eksters zijn dol op eitjes. maar alleen het eigeel.
dit boeit niemand maar dan weten jullie het.
fetX gaat geen finale kijken.quote:
Beste fetX,quote:
Dank, leuk verhaal.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:28 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
mijn eksters zijn dol op eitjes. maar alleen het eigeel.
dit boeit niemand maar dan weten jullie het.
Vorig jaar 23k aan zorgkosten vergoed gekregen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:27 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
80% van iemands ziektekosten zit in de laatste 5 jaar van je leven. Dus als iedereen nou gewoon 5 jaar eerder doodgaat besparen we de staat echt mokerveel geld
Hebben ze je beide benen geamputeerd?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vorig jaar 23k aan zorgkosten vergoed gekregen.
Bedankt allen.
Noteerd.quote:
Graag gedaan. We doen het voor wie het nodig heeftquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bedankt allen.
Genoteertquote:
Gewoon standaard op bull ipv T20 gooien genotquote:
Mokertjevet.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bedankt allen.
Graag gedaan Toon.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bedankt allen.
Afgelopen 20 jaar zoiets betaald voor ongeveer 0 euro vergoede zorgkostenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bedankt allen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |