doe er eentje met de bois mee je weet dat je wil.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
misschien nog wat droge worst om te knabbelen. Geen nootjes of franse kaas in huis helaasch. EN morgen de SNOWPACOLYPSE DES DOODS dus ook niet naar Le Shoppe. Matigjes.
Zal wel een beetje meevallen ouwe reus.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
misschien nog wat droge worst om te knabbelen. Geen nootjes of franse kaas in huis helaasch. EN morgen de SNOWPACOLYPSE DES DOODS dus ook niet naar Le Shoppe. Matigjes.
Maak er te weinig gebruik vanquote:
Is dat optimaal voor tijdens het dartsen?quote:
Heb ik inderdaad geen moeite meequote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:37 schreef maxi-mus het volgende:
Niet even twee tientjes willen lappen voor een machtig mooi darttoernooi.
quote:02-01-2026 @ 22:37:52
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2026 PDC World Darts Championship #117 Op naar de finale!"
Flinke berijdbare witte laag. That's what she said.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik moet morgen echt naar buiten dus hopelijk flinke laag sneeuw maar wel nog berijdbaar.
Dat ging over viaplay, Hans.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
fetX in DRT / 2025 PDC World Darts Championship #90 Rydz > Rits
Oh, een of ander simpel voorspelspelletje van Vlottes. Vinny vind daar niks aan en geeft nog effe een rant van 20-30 seconden daarover.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wat had die ouwe dibbes nu weer te melden.
https://www.instagram.com/sarahjwestphal/quote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Instagram? Ik vraag dit voor een vriend.
Inderdaad, 4/5 graden hier.quote:
Bedankt, wel al besproken.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:39 schreef Wertha het volgende:
[..]
Oh, een of ander simpel voorspelspelletje van Vlottes. Vinny vind daar niks aan en geeft nog effe een rant van 20-30 seconden daarover.
[..]
https://www.instagram.com/sarahjwestphal/
Vind het niet per se gekunsteld, vind het meer een beetje de gateway 'speciaalbier'. Er is veel leukers ja. Maar mijn vrouw had 6 flesjes meegenomen, dus technisch gezien een geschenk. En daarnaast spuug ik er nog steeds niet in.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:39 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
DT is wel een beetje gekunsteld bier. niet verkeerd hoor maar tegenwoordig?
Ik ben gewoon een leuke userquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:40 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Nou nou jij hebt wel goed omhoog geliktt
Oke Eaglesquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
e, zoals sommigen hier weten kijk ik F1 TV in 4K op een 77 Oled. Sinds het nieuws dat ViaPlay gratis op het open net dit F1 weekend is te zien werd ik meteen al enthousiast. Natuurlijk niet omdat ik dolgraag ViaPlay kan kijken, maar omdat ik nu EINDELIJK écht kan vergelijken. Hoe ziet het beeld eruit op exact dezelfde TV, met exact hetzelfde internet, op exact hetzelfde tijdstip met exact dezelfde lichtinval etc etc.
Niet gelezenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Holy moly guacamole wat is dit bizar.
Oke, zoals sommigen hier weten kijk ik F1 TV in 4K op een 77 Oled. Sinds het nieuws dat ViaPlay gratis op het open net dit F1 weekend is te zien werd ik meteen al enthousiast. Natuurlijk niet omdat ik dolgraag ViaPlay kan kijken, maar omdat ik nu EINDELIJK écht kan vergelijken. Hoe ziet het beeld eruit op exact dezelfde TV, met exact hetzelfde internet, op exact hetzelfde tijdstip met exact dezelfde lichtinval etc etc.
En het resultaat is echt: schokkend.
En ja, iedereen hier weet dat ik niks van ViaPlay moet weten, maar dit is echt David tegen Goliath.
Een leeuw tegen een zebra. Een adelaar tegen een spreeuw.
Alsof je 15 jaar terug in de tijd gaat. Het is echt heel lang geleden dat ik zúlke slechte beeldkwaliteit heb gezien. Ik heb foto’s gemaakt om het aan vrienden en familie te laten zien. Het is echt gewoon een youtube video op 2 tot 3 lagere levels van kwaliteit aanklikken, bizar hoeveel het scheelt. Ik ben een blij mens dat ik F1 Tv premium heb gekocht, die paar tientjes is het echt zó waard.
Oh, en wat is die Amber Brandsen vreselijk irritant zeg, alsof ze een fucking politiek debat op de NPO een dag voor de verkiezingen aan het leiden is, zo serieus is ze. Lachwekkend.
En wat die Indy Dontje er opeens als “expert” doet, die heel soms een keertje om onverklaarbare reden op Ziggo bij het Race Café aanschoof wat ik nooit begreep; geen idee.
Albers: tja, geen commentaar nodig.
Nee, dit ViaPlay gaat het zeker niet redden op de Nederlandse markt, waar ook nog eens dalende interesse is.
Blauw is de lievelingskleur van IGEL.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |