Dat is zonder Koert, Koos en Vincentquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:35 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Betalen voor viaplay terwijl je gewoon gratis kan kijken: https://dartsstreams.com/(...)hampionship/stream-1
Heb geen VPNquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Goed gedaan vriend
Maar waarom niet via vtm
Als je thuis drinkt krijg je kinderbescherming op je dak dus verstandig.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:36 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik drink eigenlijk alleen als ik werk, ik vind dat je dat niet nuchter moet bekijken.
Ach, ik slaap vast pas rond 3 uur ofzo.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja om nou nog aan het bier te gaan vind ik ook weer zo wat.
wel emma paton and wayne mardle goatquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is zonder Koert, Koos en Vincent
Daarom kinderen in de kelder genot.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:36 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Als je thuis drinkt krijg je kinderbescherming op je dak dus verstandig.
?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:37 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Wist niet dat mensen dat nog buiten een geschenk pakket dronken
doe er eentje met de bois mee je weet dat je wil.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
misschien nog wat droge worst om te knabbelen. Geen nootjes of franse kaas in huis helaasch. EN morgen de SNOWPACOLYPSE DES DOODS dus ook niet naar Le Shoppe. Matigjes.
Zal wel een beetje meevallen ouwe reus.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
misschien nog wat droge worst om te knabbelen. Geen nootjes of franse kaas in huis helaasch. EN morgen de SNOWPACOLYPSE DES DOODS dus ook niet naar Le Shoppe. Matigjes.
Maak er te weinig gebruik vanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |