Bij de belg, woooquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Goed gedaan vriend
Maar waarom niet via vtm
We zien welke mensen niet naar de World Masters gaan kijken en welke mensen wél fanatieke users zijn.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:32 schreef R-woud93 het volgende:
Beste R-woud93,
Je Viaplay-pakket is nu geannuleerd. Je hebt nog steeds toegang tot Viaplay in de periode waarvoor je hebt betaald. Meer informatie over je pakket en wanneer het pakket afloopt vind je in 'Mijn account'.
#viesdikquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:32 schreef Dagoduck het volgende:
Ok, nu wordt het tijd voor een halve liter HJ.
Waarvan aktequote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We zien welke mensen niet naar de World Masters gaan kijken en welke mensen wél fanatieke users zijn.
Mja om nou nog aan het bier te gaan vind ik ook weer zo wat.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:32 schreef Dagoduck het volgende:
Ok, nu wordt het tijd voor een halve liter HJ.
Clitorus?quote:
Prima beslissing; 22 euro voor WK is prima, maar daarna is het te duur.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:32 schreef R-woud93 het volgende:
Beste R-woud93,
Je Viaplay-pakket is nu geannuleerd. Je hebt nog steeds toegang tot Viaplay in de periode waarvoor je hebt betaald. Meer informatie over je pakket en wanneer het pakket afloopt vind je in 'Mijn account'.
En nou?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We zien welke mensen niet naar de World Masters gaan kijken en welke mensen wél fanatieke users zijn.
Komop, hier komt een pot aan. je bent 2 bliken verder voor de laatste pijl.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja om nou nog aan het bier te gaan vind ik ook weer zo wat.
Het is vrijdagavond half 11 opa.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja om nou nog aan het bier te gaan vind ik ook weer zo wat.
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:34 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb geen zin in het nieuwe wielerseizoen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwoa, ben aan het minderen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:34 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Komop, hier komt een pot aan. je bent 2 bliken verder voor de laatste pijl.
Bedoel als je niet wil drinken is dat prima, maar tijd heeft er niks mee te maken.
Streams zijn voor paupers.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:35 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Betalen voor viaplay terwijl je gewoon gratis kan kijken: https://dartsstreams.com/(...)hampionship/stream-1
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]PreciesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen MSR en Parijs-Roubaix misschien leukGroot fan van User Wotte
Keiharde protesten tegen UAE bittequote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:34 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb geen zin in het nieuwe wielerseizoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |