Bij Overzicht kan je nu wisselen tussen de seizoenenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:03 schreef Steven184 het volgende:
@:pino112
Kan ik ergens nog mijn biedingen van vorig jaar zien?
Gelukkig ben ik alvast begonnen met wachten!quote:Wacht niet te laat met het verzenden van je bod, want te laat is echt te laat.
Topper!quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bij Overzicht kan je nu wisselen tussen de seizoenen
Goede vraag, had ik nog niet aan gedachtquote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:09 schreef Pistolero het volgende:
Hoe gaan we de Croky Cup eigenlijk doen met 36 teams?
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:31 schreef hhh38 het volgende:
Ha, losers die voorronde Croky Cup moeten spelen
Dit is niet leuk.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Goede vraag, had ik nog niet aan gedacht
Dat wordt dan een extra rondetje vooraf met 8 teams om zo weer tot 32 te komen. Dat zijn dan de zes nieuwkomers plus de twee 'slechtste' teams van Croky 2025. Zo te zien Slobeend en Max23.
100 miljoen op Pogiquote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:42 schreef Robbiati het volgende:
Hebben jullie nog goeie tips voor de nieuwkomers?
Je bent nu al beter dan sommige users in het verledenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:45 schreef Robbiati het volgende:
[..]
Ga ik meenemen in de overweging, bedankt. Kan ik dan niet beter 99,999,987 doen?
Dat heeft geen zin want die heeft een contract voor het leven bij mijn FPCL team getekend. Moet @Pino112 alleen nog verwerken op de websitequote:
Kwantiteit boven kwaliteit, tenzij de loting tegenzit, dan zijn het allemaal halftamme dakhazen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:42 schreef Robbiati het volgende:
Hebben jullie nog goeie tips voor de nieuwkomers?
40-45?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:07 schreef DiegoFuser het volgende:
Ik denk niet dat ik dit jaar opnieuw 50 miljoen + neertel voor WOUT.
PM'en werkte i.i.g. nietquote:Op zaterdag 3 januari 2026 16:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
Is er een manier om Bob te bereiken? @:Pino112 ?
Hij heeft een maandje straf gekregen, dus als het goed is wordt hij morgen of overmorgen weer vrijgelaten.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 16:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
PM'en werkte i.i.g. niet
Maar ik zie wel dat ie op 1 januari ingelogd is geweest, toen stond de biedronde nog niet open. Hoop dat ie het de komende week nog eens probeert.
Weet iemand tot wanneer ie precies weg is?
#FreeBob.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:06 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hij heeft een maandje straf gekregen, dus als het goed is wordt hij morgen of overmorgen weer vrijgelaten.
Tot nu is ie weg.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 16:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
PM'en werkte i.i.g. niet
Maar ik zie wel dat ie op 1 januari ingelogd is geweest, toen stond de biedronde nog niet open. Hoop dat ie het de komende week nog eens probeert.
Weet iemand tot wanneer ie precies weg is?
Heb hem niet ontvangen trouwens. Wel een korte dm.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Welkom terug ouwe reus.
In de PM stond verder niet zoveel, behalve dat je dus kan bieden.
Je kan nog tot volgende week zaterdag aanpassen!quote:Op zondag 4 januari 2026 10:58 schreef Mansjester het volgende:
Volgens mij heb ik op precies de meest populaire renners geboden
Ik vrees het ergste
Sterkte!quote:Op maandag 5 januari 2026 10:23 schreef Sabata het volgende:
Bod uitgebracht, helaas voor de derde keer op rij in afwachting van een operatie voor pa, krijgt vanaf morgen chemo #RideforFerry
Veel sterkte voor je pa en jouquote:Op maandag 5 januari 2026 10:23 schreef Sabata het volgende:
Bod uitgebracht, helaas voor de derde keer op rij in afwachting van een operatie voor pa, krijgt vanaf morgen chemo #RideforFerry
Sterkte!quote:Op maandag 5 januari 2026 10:23 schreef Sabata het volgende:
Lap, ga jij daar ook al voor? Dan ga ik wel voor iemand anders.quote:Op woensdag 7 januari 2026 17:59 schreef Momo het volgende:
Ik moet nog even nadenken over hoeveel geld ik op Simon Yates wil bieden.
Z'n broer is beschikbaar!quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lap, ga jij daar ook al voor? Dan ga ik wel voor iemand anders.
Ik zit al dagen te wachten totdat je mijn levenslange contract met Pogacar verwerktquote:Op vrijdag 9 januari 2026 07:45 schreef Pino112 het volgende:
Morgenavond!
We wachten nog op @:Aguero @:Chiappucci @:DeLuna @:Faraday01 @:Frozen-assassin @:GotenSSJ @:heywoodu @:I.R.Baboon @:ijs_beer @:Mani89 @:Max23 @:maxi-mus @:Momo @:noodgang @:Rellende_Rotscholier @:skysherrif @:Slobeend en @:wimderon
Pogi voor 100mln? Dat kan.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:21 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik zit al dagen te wachten totdat je mijn levenslange contract met Pogacar verwerkt![]()
De contractverlenging behelst elk jaar 5% extra. Heb net als uae meteen 7 jaar gedaan dus over een paar jaar moet je wel het totaal budget gaan indexeren.quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:57 schreef franklop het volgende:
Er gaat een moment komen dat ik de 1 euro tactiek ga toepassen op 10 toppers, in de hoop dat je er 1 of 2 binnenkrijgt omdat niemand erop heeft durven bieen
Dit jaar gaat dat niet gebeuren. Of wellicht wel?
En de rest op Pootjekaar?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:57 schreef franklop het volgende:
Er gaat een moment komen dat ik de 1 euro tactiek ga toepassen op 10 toppers, in de hoop dat je er 1 of 2 binnenkrijgt omdat niemand erop heeft durven bieen
Dit jaar gaat dat niet gebeuren. Of wellicht wel?
Eerste ronde 10x 1 euroquote:
Sommige jaren had dat best goed uitgepakt. Tenzij je niet de 10 toppers had waar wel op werd geboden.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:43 schreef franklop het volgende:
[..]
Eerste ronde 10x 1 euro
Tweede ronde; volle bak op overgebleven toppers, waar mogelijk
Ik denk dat je met een willekeurige selectie van 10 toppers (uit de top 50 van de jaarranking oid?) maximaal 1 of 2x raak schiet. Maar dan wel nog een volledig budget voor de 2e ronde, dat kan de moeite waard zijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:06 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Sommige jaren had dat best goed uitgepakt. Tenzij je niet de 10 toppers had waar wel op werd geboden.
Ik vind dat iedereen deze strategie moet uitvoeren!quote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat je met een willekeurige selectie van 10 toppers (uit de top 50 van de jaarranking oid?) maximaal 1 of 2x raak schiet. Maar dan wel nog een volledig budget voor de 2e ronde, dat kan de moeite waard zijn.
Dat was ook mijn gedachte, zoals eerder aangegevenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat je met een willekeurige selectie van 10 toppers (uit de top 50 van de jaarranking oid?) maximaal 1 of 2x raak schiet. Maar dan wel nog een volledig budget voor de 2e ronde, dat kan de moeite waard zijn.
Ik vrees dat velen het nu zeker niet meer gaan doenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat iedereen deze strategie moet uitvoeren!
Specifieke reden nu?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:48 schreef Pino112 het volgende:
Algemene tip voor iedereen: gebruik een passwordmanager.
Ik voel me bij deze een stuk beter.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:48 schreef Pino112 het volgende:
Mensen vergeten hun wachtwoord.quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mensen vergeten hun wachtwoord.
Geen idee hoe men dat dan bij andere sites doet, maar overal berenpak2 hebben is ook geen solide oplossing.
Ik heb daar mensen voorquote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:48 schreef Pino112 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
Ik weet van niks.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:29 schreef Sabata het volgende:
Them chicken coops was full of bears.
[ afbeelding ]
Jajajajajaja.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 07:45 schreef Pino112 het volgende:
Morgenavond!
We wachten nog op @:Aguero @:Chiappucci @:DeLuna @:Faraday01 @:Frozen-assassin @:GotenSSJ @:heywoodu @:I.R.Baboon @:ijs_beer @:Mani89 @:Max23 @:maxi-mus @:Momo @:noodgang @:Rellende_Rotscholier @:skysherrif @:Slobeend en @:wimderon
Zou wat zijn als er een hacker onder ons zou zijn en je ineens een bod van 90 miljoen op Bram Welten hebt staan.quote:
Wacht..heb jij mijn lijstje gezien?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou wat zijn als er een hacker onder ons zou zijn en je ineens een bod van 90 miljoen op Bram Welten hebt staan.
Lijkt me dat Mexicano B. gewoon weer zn Guus Meeuwis Medley zingt van 20:00 - 21:00quote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:48 schreef Robbiati het volgende:
Hoe wordt de uitslag bekend gemaakt? Is er een avondvullend programma?
Pino gaat tot de deadline oneindig users taggen die nog steeds geen team hebben ingeleverd, we gaan gifjes posten, zoals DirkKuytHorloge.gif, dan komt Mani stoken, dan maakt Mex een wielrenner-woordgrap, a la "Ik heb het hoogste De Bod" gevolgd door een paar andere users die hetzelfde doen, daarna blijkt 1 user de deadline gemist te hebben vanwege een bruiloft, en daarna gaat Pino ons vertellen dat 14 mensen op nobody X hebben geboden, waarna iedereen al weer spijt heeft van eigen keuzes en cynische opmerkingen gaat maken.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:48 schreef Robbiati het volgende:
Hoe wordt de uitslag bekend gemaakt? Is er een avondvullend programma?
Klinkt goed, ik zet alvast een bak bier koud!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Pino gaat tot de deadline oneindig users taggen die nog steeds geen team hebben ingeleverd, we gaan gifjes posten, zoals DirkKuytHorloge.gif, dan komt Mani stoken, dan maakt Mex een wielrenner-woordgrap, a la "Ik heb het hoogste De Bod" gevolgd door een paar andere users die hetzelfde doen, daarna blijkt 1 user de deadline gemist te hebben vanwege een bruiloft, en daarna gaat Pino ons vertellen dat 14 mensen op nobody X hebben geboden, waarna iedereen al weer spijt heeft van eigen keuzes en cynische opmerkingen gaat maken.
En dan de uitslag en dan gaat iedereen zijn team posten en er is er dan altijd 1 bij die niemand heeft.
Ja de biedingen zijn na publicatie allemaal te zien. Soms zit er echt nauwelijks wat tussen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:36 schreef Robbiati het volgende:
[..]
Klinkt goed, ik zet alvast een bak bier koud!
Krijgen we ook de boden te zien van andere deelnemers?
"Tadej Pogacar is een aanwinst voor het team van @Immerdebestebob "quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb een Cyclingflash analyse gedaan. Dit kan niet meer mis.
Dit is een perfecte samenvattingquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Pino gaat tot de deadline oneindig users taggen die nog steeds geen team hebben ingeleverd, we gaan gifjes posten, zoals DirkKuytHorloge.gif, dan komt Mani stoken, dan maakt Mex een wielrenner-woordgrap, a la "Ik heb het hoogste De Bod" gevolgd door een paar andere users die hetzelfde doen, daarna blijkt 1 user de deadline gemist te hebben vanwege een bruiloft, en daarna gaat Pino ons vertellen dat 14 mensen op nobody X hebben geboden, waarna iedereen al weer spijt heeft van eigen keuzes en cynische opmerkingen gaat maken.
En dan de uitslag en dan gaat iedereen zijn team posten en er is er dan altijd 1 bij die niemand heeft.
Ik heb het raam al open gezetquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:35 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Er ontbreekt nog dat er een paar laptops sneuvelen
Ligt eraan wat de KNVB besluitquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:19 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Lijkt me dat Mexicano B. gewoon weer zn Guus Meeuwis Medley zingt van 20:00 - 21:00
Ik heb nog een rijplaat nodig na de laatste sneeuwval hier dus geef maar doorquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:35 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Er ontbreekt nog dat er een paar laptops sneuvelen
Herkenbaar maar het is vanzelfsprekend totaal nutteloos aangezien je afhankelijk bent van 35 andere managersquote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:07 schreef Momo het volgende:
Ik haal renners weg, zet ze er weer in etc...
!transfer intypen in de header als filter, dan zijn ze er in ieder geval nu uit.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:49 schreef DiegoFuser het volgende:
@:pino112
Vraagje, als ik bij “overzicht” filter onder de “biedronde 1” van 2025 dan staan er ook de biedingen van “biedronde 1 (transferperiode)” er ook tussen. Hetzelfde geldt voor “biedronde 2” en “biedronde 2 (transferperiode)” Is er een mogelijkheid om in de toekomst deze afzonderlijk te kunnen filteren zonder de resultaten van de transferperiodes ertussen?
Jij moet natuurlijk wel Pino kiezen als keuzerennerquote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:57 schreef DeLuna het volgende:
Nou nou nou ik heb wat in elkaar geklikt. In het meest gunstige geval dat ik iedereen heb heb ik wel een klein probleem voor de overige 4 renners maar dat gebeurt toch niet
Nu ff iemand omkopen in dit huishouden gr gr
Mani miste vorig jaar drie biedrondes toch?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:56 schreef Pino112 het volgende:
Nog een uur voor @:Aguero @:Frozen-assassin @:Mani89 @:skysherrif @:wimderon
Twee.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Mani miste vorig jaar drie biedrondes toch?
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:09 schreef wimderon het volgende:
Ei is er gezegend met de teasing hedenavond?
Ben absentquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:09 schreef wimderon het volgende:
Wie is er gezegend met de teasing hedenavond?
Middernachtquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wanneer weer present? Wil wel wachten hoor.
Ja nee niet dusquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wanneer weer present? Wil wel wachten hoor.
Jij?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:09 schreef wimderon het volgende:
Wie is er gezegend met de teasing hedenavond?
Dan zijn we om 02.30 nog bezig.quote:
Ik heb voor de zekerheid al iets ingestuurd maar er is een kans dat ik nog wat last minute aanpassingen doequote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:57 schreef Pino112 het volgende:
Wimmert zal wel weer om 19:58.30 insturen.
Promi Darts is al geweest!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Dan zijn we om 02.30 nog bezig.
Nog later als er Promi darts of WDF WK bezig is
Volgende keer een van zijn cavia's mee laten doen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:46 schreef Pino112 het volgende:
Nog vier biedingen te gaan!
Mani heeft z'n kat gestuurd denk ik.
Cavia!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:46 schreef Pino112 het volgende:
Vermoeiende act.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:46 schreef Pino112 het volgende:
Die kutact begint wel tamelijk vermoeiend te worden.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:46 schreef Pino112 het volgende:
AI 10 willekeurige namen laten selecterenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgende keer een van zijn cavia's mee laten doen.
Ik heb ook op mijn toetsenbord geramdquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Door automatische optelling van resterend budget worden het wel heel random bedragen
Beetje button mashen na je miljoenenbod #yoloquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Door automatische optelling van resterend budget worden het wel heel random bedragen
Dit is toch niet meer leuk Johanquote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:56 schreef Mani89 het volgende:
Hier 2 wiedergutmachungcavia’s.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor straf de voorronde van de Croky Cup in.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:58 schreef Pino112 het volgende:
Vannacht een DM gekregen van onze sherrif; geen zorgen, ik dien hem op tijd in.
Vervolgens krekels.
Dan is die 25 seconden te laat.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:59 schreef Faraday01 het volgende:
Hoe laat komt het bod van Rondewim?
Ik ga voor 19:59:25
Ik EIS wat subtiele spoilersquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dus we krijgen hier nog wat sneak previews of staat hele uitslag NU op website?
Gezien mijn username tegen beter weten in toch voor gegaan. Kansloos natuurlijk.quote:
3x UAE hier!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Del Toro was zo 2025, ik ben voor de volgende vermoeiende UAE'er gegaan
Bhutan?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:03 schreef franklop het volgende:
Ik heb op renners uit 1 land geboden.
En het is niet Mexico
Groenland om ze te steunen?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:03 schreef franklop het volgende:
En het is niet Mexico
Ik heb op meerdere Mexicanen geboden!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:03 schreef franklop het volgende:
En het is niet Mexico
Waag het niet om mijn UAE-goden te stelen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Del Toro was zo 2025, ik ben voor de volgende vermoeiende UAE'er gegaan
GuardadoGODquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb op meerdere Mexicanen geboden!
quote:
quote:
Jaquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan heb je César wel binnen denk ikquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We gaan voor maximaal 9 renners.quote:
Het is aan!quote:
Heel benieuwd.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:05 schreef Pino112 het volgende:
En één vrije keusHeb ik dat niet voor niets gemaakt.
Heb je late contracten nog verwerkt? Dan was dat niet nodig geweest namelijkquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:05 schreef Pino112 het volgende:
En één vrije keusHeb ik dat niet voor niets gemaakt.
Jeetje. Dan gaan we nog voor maximaal 8quote:
Ja dat durfde ik niet aan, die zal ook wel voor een heel dik bedrag gaan.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:07 schreef Momo het volgende:
Ik heb getwijfeld om een goed bedrag op Brennan te zetten
We gaan in ieder geval met een mooi bedrag ronde 2 in.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jeetje. Dan gaan we nog voor maximaal 8
Ik wist ook dat het niet verstandig was, maar ik moest en zou het proberen. Heb ook niet een heel serieus team ingestuurd
200 overwinningen dit jaar. Kan niet meer mis.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:07 schreef Pistolero het volgende:
Oh leuk, iedereen heeft alles stukgesmeten op UAE.
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heb je late contracten nog verwerkt? Dan was dat niet nodig geweest namelijk
Dat je me niet weer met 1 mln overbiedt waardoor ik met een floppende Madouas in R3 zitquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:08 schreef Aguero het volgende:
[..]
We gaan in ieder geval met een mooi bedrag ronde 2 in.
Simon of Adam???????quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:10 schreef Pino112 het volgende:
Mes en Pootjekar beiden rond de 50 miljoen.
Eén bod op iemand van Yates. Voor één euro!
Eddum?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:10 schreef Pino112 het volgende:
Simon? Adam?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:10 schreef Pino112 het volgende:
Thanks, baalde al dat ie niet nog een paar dagen kon wachten met tekenenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Loopt 5x per dag ofzo, ik zal hem even omzetten
Dat weet ik nog niet, zit alleen even de biedingen te bekijkenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:08 schreef Momo het volgende:
@:Pino112 is er iemand met 10 of 0 renners?
Ik zal het in overweging nemen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat je me niet weer met 1 mln overbiedt waardoor ik met een floppende Madouas in R3 zit
We strepen een 3e naam wegquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:10 schreef Pino112 het volgende:
Tadej heeft flink onderhandeld na afgelopen seizoenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:10 schreef Steven184 het volgende:
Wie ging er uit van 5% inflatie voor Pogi?
Daar heb ik serieus over getwijfeldquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:11 schreef Pino112 het volgende:
Eén bod op de schansspringer, we feliciteren Mex. B.
Kijkt notaris @DeLuna wel mee?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet, zit alleen even de biedingen te bekijken
Grande Casino hequote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:11 schreef Pino112 het volgende:
Nog 4 miljoen te veel dus.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:11 schreef Pino112 het volgende:
Ik had daar 7 mln op geboden, later aangepast. Geen idee of Mex hoger bod heeftquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:11 schreef Pino112 het volgende:
APP en Menten ook, wat een geluk heb jij.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nog 4 miljoen te veel dus.
Count your blessingsquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nog 4 miljoen te veel dus.
Prima aanpassingquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:12 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik had daar 7 mln op geboden, later aangepast. Geen idee of Mex hoger bod heeft
Ik ook, maar denk eigenlijk dat die voor degene vorig jaar 2 rondes oid heeft gewonnen. Dat leek me geen miljoenenbod waard.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:12 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Daar heb ik serieus over getwijfeld
Dat is niet zo gunstigquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:13 schreef Pino112 het volgende:
Vrij veel grotere namen met maar 1 bieding, leuk hoor.
Nou de boel maar eens verwerken.
Dit is niet leukquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:13 schreef Pino112 het volgende:
Dat gaat nog niet automagisch?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:13 schreef Pino112 het volgende:
Dan had de 1 euro tactiek wellicht kunnen werkenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:13 schreef Pino112 het volgende:
En natuurlijk 7+ biedingen op B renners.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:13 schreef Pino112 het volgende:
Mentaal verwerken denk ikquote:
Roglic gaat dit jaar met prepensioen vind ik.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:11 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb maar op 1 echte B-keus geboden. Nja 2, APP is toch ook wel een beetje B-keusquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:14 schreef Momo het volgende:
[..]
En natuurlijk 7+ biedingen op B renners.
Yesquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:15 schreef Fretwork het volgende:
Heeft er iemand zich gewaagd aan een Rocket?
Ja. Kopecky 5 miljoen ofzoquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:15 schreef Fretwork het volgende:
Heeft er iemand zich gewaagd aan een Rocket?
ChatGPT had het bij mij over DiegoFuser-risicoquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:14 schreef DiegoFuser het volgende:
Ik zie voor mij pas één relevante naam voorbij komen. En ik heb nog hoop.
Ik verwacht er ook geen wonderen meer van, maar het zal nog niet helemaal niks zijn en prima zijn in die rondjes van een week.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:14 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Roglic gaat dit jaar met prepensioen vind ik.
Gaat het dan over 50 miljoen op WOUT of over de gezondheidrisico’s om de avond voor de UEFA Cup finale nog even aan het infuus te gaan hangen?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:15 schreef Steven184 het volgende:
[..]
ChatGPT had het bij mij over DiegoFuser-risico
50 mln voor Woutquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:17 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Gaat het dan over 50 miljoen op WOUT of over de gezondheidrisico’s om de avond voor de UEFA Cup finale nog even aan het infuus te gaan hangen?
Daar heb ik allemaal niets aanquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:16 schreef Pino112 het volgende:
Pidcock, Cian, Vacek, Benno, HENOK, Thibaut, Meeus, Mas, Landa, Gregoire, Ganna, Fiorelli @:hhh38 , Benoot, Abrahamsen.
Allemaal 1 bod
1 bod op @hhh38quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:16 schreef Pino112 het volgende:
Pidcock, Cian, Vacek, Benno, HENOK, Thibaut, Meeus, Mas, Landa, Gregoire, Ganna, Fiorelli @:hhh38 , Benoot, Abrahamsen.
Allemaal 1 bod
Geen bingoquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:16 schreef Pino112 het volgende:
Allemaal 1 bod
Ik heb er op geboden!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:16 schreef Aguero het volgende:
Zolang ik Tibor niet kwijt ben heeft het leven nog zin.
Nou, op z'n minst één renner dus.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:16 schreef Pino112 het volgende:
Allemaal 1 bod
Die mag uurtjes gaan schoffelen in mn achtertuinquote:
Ik ben in elk geval woest. Aangezien het bod op Meeus met 3 mln heb verhoogdquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik weet niet of ik nu blij of boos moet zijn met Cian
Fijn dat iedereen mijn wegkapitein met rust heeft gelatenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:16 schreef Pino112 het volgende:
Allemaal 1 bod
Dat duurt nog wel lang..quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:21 schreef Faraday01 het volgende:
Traditioneel moet het topic eerst vol toch
Dan hebben we niet zoveel werkquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:21 schreef Faraday01 het volgende:
Er moeten nog heel veel mensen worden uitgelachen door Pinoquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:21 schreef Faraday01 het volgende:
Dit topic is bijna vol.quote:
Zou iemand nu nog vol vertrouwen zitten? Ik heb altijd meteen spijt na de deadline.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:23 schreef Momo het volgende:
Pino is nu de tranen uit zijn gezicht aan het vegen
Hij moet nog wat aanpassingen doen om het thuis gezellig te houdenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:23 schreef Momo het volgende:
Pino is nu de tranen uit zijn gezicht aan het vegen
Op het strafbankje thuisquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:24 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hij moet nog wat aanpassingen doen om het thuis gezellig te houden
Ik ben voor de wederopstanding van teamgenoot Laporte gegaanquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:24 schreef hhh38 het volgende:
Hoop wel dat ik naast Fiorelli nog andere renners heb
Na het eclatante succes van vorig jaar vind ik nu alles goedquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:24 schreef Aguero het volgende:
[..]
Zou iemand nu nog vol vertrouwen zitten? Ik heb altijd meteen spijt na de deadline.
Ik vind het weinig bemoedigend dat ik nog over nul renners garantie heb. Aan de andere kant heb ik ook nog niemand zeker níet.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:24 schreef Aguero het volgende:
[..]
Zou iemand nu nog vol vertrouwen zitten? Ik heb altijd meteen spijt na de deadline.
Ronde 1 is altijd wel het ergst jaquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:24 schreef Aguero het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |