Ik zit al dagen te wachten totdat je mijn levenslange contract met Pogacar verwerktquote:Op vrijdag 9 januari 2026 07:45 schreef Pino112 het volgende:
Morgenavond!
We wachten nog op @:Aguero @:Chiappucci @:DeLuna @:Faraday01 @:Frozen-assassin @:GotenSSJ @:heywoodu @:I.R.Baboon @:ijs_beer @:Mani89 @:Max23 @:maxi-mus @:Momo @:noodgang @:Rellende_Rotscholier @:skysherrif @:Slobeend en @:wimderon
Pogi voor 100mln? Dat kan.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:21 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik zit al dagen te wachten totdat je mijn levenslange contract met Pogacar verwerkt![]()
De contractverlenging behelst elk jaar 5% extra. Heb net als uae meteen 7 jaar gedaan dus over een paar jaar moet je wel het totaal budget gaan indexeren.quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:57 schreef franklop het volgende:
Er gaat een moment komen dat ik de 1 euro tactiek ga toepassen op 10 toppers, in de hoop dat je er 1 of 2 binnenkrijgt omdat niemand erop heeft durven bieen
Dit jaar gaat dat niet gebeuren. Of wellicht wel?
En de rest op Pootjekaar?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:57 schreef franklop het volgende:
Er gaat een moment komen dat ik de 1 euro tactiek ga toepassen op 10 toppers, in de hoop dat je er 1 of 2 binnenkrijgt omdat niemand erop heeft durven bieen
Dit jaar gaat dat niet gebeuren. Of wellicht wel?
Eerste ronde 10x 1 euroquote:
Sommige jaren had dat best goed uitgepakt. Tenzij je niet de 10 toppers had waar wel op werd geboden.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:43 schreef franklop het volgende:
[..]
Eerste ronde 10x 1 euro
Tweede ronde; volle bak op overgebleven toppers, waar mogelijk
Ik denk dat je met een willekeurige selectie van 10 toppers (uit de top 50 van de jaarranking oid?) maximaal 1 of 2x raak schiet. Maar dan wel nog een volledig budget voor de 2e ronde, dat kan de moeite waard zijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:06 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Sommige jaren had dat best goed uitgepakt. Tenzij je niet de 10 toppers had waar wel op werd geboden.
Ik vind dat iedereen deze strategie moet uitvoeren!quote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat je met een willekeurige selectie van 10 toppers (uit de top 50 van de jaarranking oid?) maximaal 1 of 2x raak schiet. Maar dan wel nog een volledig budget voor de 2e ronde, dat kan de moeite waard zijn.
Dat was ook mijn gedachte, zoals eerder aangegevenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat je met een willekeurige selectie van 10 toppers (uit de top 50 van de jaarranking oid?) maximaal 1 of 2x raak schiet. Maar dan wel nog een volledig budget voor de 2e ronde, dat kan de moeite waard zijn.
Ik vrees dat velen het nu zeker niet meer gaan doenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat iedereen deze strategie moet uitvoeren!
Specifieke reden nu?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:48 schreef Pino112 het volgende:
Algemene tip voor iedereen: gebruik een passwordmanager.
Ik voel me bij deze een stuk beter.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:48 schreef Pino112 het volgende:
Mensen vergeten hun wachtwoord.quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mensen vergeten hun wachtwoord.
Geen idee hoe men dat dan bij andere sites doet, maar overal berenpak2 hebben is ook geen solide oplossing.
Ik heb daar mensen voorquote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:48 schreef Pino112 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
Ik weet van niks.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:29 schreef Sabata het volgende:
Them chicken coops was full of bears.
[ afbeelding ]
Jajajajajaja.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 07:45 schreef Pino112 het volgende:
Morgenavond!
We wachten nog op @:Aguero @:Chiappucci @:DeLuna @:Faraday01 @:Frozen-assassin @:GotenSSJ @:heywoodu @:I.R.Baboon @:ijs_beer @:Mani89 @:Max23 @:maxi-mus @:Momo @:noodgang @:Rellende_Rotscholier @:skysherrif @:Slobeend en @:wimderon
Zou wat zijn als er een hacker onder ons zou zijn en je ineens een bod van 90 miljoen op Bram Welten hebt staan.quote:
Wacht..heb jij mijn lijstje gezien?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou wat zijn als er een hacker onder ons zou zijn en je ineens een bod van 90 miljoen op Bram Welten hebt staan.
Lijkt me dat Mexicano B. gewoon weer zn Guus Meeuwis Medley zingt van 20:00 - 21:00quote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:48 schreef Robbiati het volgende:
Hoe wordt de uitslag bekend gemaakt? Is er een avondvullend programma?
Pino gaat tot de deadline oneindig users taggen die nog steeds geen team hebben ingeleverd, we gaan gifjes posten, zoals DirkKuytHorloge.gif, dan komt Mani stoken, dan maakt Mex een wielrenner-woordgrap, a la "Ik heb het hoogste De Bod" gevolgd door een paar andere users die hetzelfde doen, daarna blijkt 1 user de deadline gemist te hebben vanwege een bruiloft, en daarna gaat Pino ons vertellen dat 14 mensen op nobody X hebben geboden, waarna iedereen al weer spijt heeft van eigen keuzes en cynische opmerkingen gaat maken.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:48 schreef Robbiati het volgende:
Hoe wordt de uitslag bekend gemaakt? Is er een avondvullend programma?
Klinkt goed, ik zet alvast een bak bier koud!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Pino gaat tot de deadline oneindig users taggen die nog steeds geen team hebben ingeleverd, we gaan gifjes posten, zoals DirkKuytHorloge.gif, dan komt Mani stoken, dan maakt Mex een wielrenner-woordgrap, a la "Ik heb het hoogste De Bod" gevolgd door een paar andere users die hetzelfde doen, daarna blijkt 1 user de deadline gemist te hebben vanwege een bruiloft, en daarna gaat Pino ons vertellen dat 14 mensen op nobody X hebben geboden, waarna iedereen al weer spijt heeft van eigen keuzes en cynische opmerkingen gaat maken.
En dan de uitslag en dan gaat iedereen zijn team posten en er is er dan altijd 1 bij die niemand heeft.
Ja de biedingen zijn na publicatie allemaal te zien. Soms zit er echt nauwelijks wat tussen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:36 schreef Robbiati het volgende:
[..]
Klinkt goed, ik zet alvast een bak bier koud!
Krijgen we ook de boden te zien van andere deelnemers?
"Tadej Pogacar is een aanwinst voor het team van @Immerdebestebob "quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb een Cyclingflash analyse gedaan. Dit kan niet meer mis.
Dit is een perfecte samenvattingquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Pino gaat tot de deadline oneindig users taggen die nog steeds geen team hebben ingeleverd, we gaan gifjes posten, zoals DirkKuytHorloge.gif, dan komt Mani stoken, dan maakt Mex een wielrenner-woordgrap, a la "Ik heb het hoogste De Bod" gevolgd door een paar andere users die hetzelfde doen, daarna blijkt 1 user de deadline gemist te hebben vanwege een bruiloft, en daarna gaat Pino ons vertellen dat 14 mensen op nobody X hebben geboden, waarna iedereen al weer spijt heeft van eigen keuzes en cynische opmerkingen gaat maken.
En dan de uitslag en dan gaat iedereen zijn team posten en er is er dan altijd 1 bij die niemand heeft.
Ik heb het raam al open gezetquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:35 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Er ontbreekt nog dat er een paar laptops sneuvelen
Ligt eraan wat de KNVB besluitquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:19 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Lijkt me dat Mexicano B. gewoon weer zn Guus Meeuwis Medley zingt van 20:00 - 21:00
Ik heb nog een rijplaat nodig na de laatste sneeuwval hier dus geef maar doorquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:35 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Er ontbreekt nog dat er een paar laptops sneuvelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |