Ik zit al dagen te wachten totdat je mijn levenslange contract met Pogacar verwerktquote:Op vrijdag 9 januari 2026 07:45 schreef Pino112 het volgende:
Morgenavond!
We wachten nog op @:Aguero @:Chiappucci @:DeLuna @:Faraday01 @:Frozen-assassin @:GotenSSJ @:heywoodu @:I.R.Baboon @:ijs_beer @:Mani89 @:Max23 @:maxi-mus @:Momo @:noodgang @:Rellende_Rotscholier @:skysherrif @:Slobeend en @:wimderon
Pogi voor 100mln? Dat kan.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:21 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik zit al dagen te wachten totdat je mijn levenslange contract met Pogacar verwerkt![]()
De contractverlenging behelst elk jaar 5% extra. Heb net als uae meteen 7 jaar gedaan dus over een paar jaar moet je wel het totaal budget gaan indexeren.quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:57 schreef franklop het volgende:
Er gaat een moment komen dat ik de 1 euro tactiek ga toepassen op 10 toppers, in de hoop dat je er 1 of 2 binnenkrijgt omdat niemand erop heeft durven bieen
Dit jaar gaat dat niet gebeuren. Of wellicht wel?
En de rest op Pootjekaar?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:57 schreef franklop het volgende:
Er gaat een moment komen dat ik de 1 euro tactiek ga toepassen op 10 toppers, in de hoop dat je er 1 of 2 binnenkrijgt omdat niemand erop heeft durven bieen
Dit jaar gaat dat niet gebeuren. Of wellicht wel?
Eerste ronde 10x 1 euroquote:
Sommige jaren had dat best goed uitgepakt. Tenzij je niet de 10 toppers had waar wel op werd geboden.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:43 schreef franklop het volgende:
[..]
Eerste ronde 10x 1 euro
Tweede ronde; volle bak op overgebleven toppers, waar mogelijk
Ik denk dat je met een willekeurige selectie van 10 toppers (uit de top 50 van de jaarranking oid?) maximaal 1 of 2x raak schiet. Maar dan wel nog een volledig budget voor de 2e ronde, dat kan de moeite waard zijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:06 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Sommige jaren had dat best goed uitgepakt. Tenzij je niet de 10 toppers had waar wel op werd geboden.
Ik vind dat iedereen deze strategie moet uitvoeren!quote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat je met een willekeurige selectie van 10 toppers (uit de top 50 van de jaarranking oid?) maximaal 1 of 2x raak schiet. Maar dan wel nog een volledig budget voor de 2e ronde, dat kan de moeite waard zijn.
Dat was ook mijn gedachte, zoals eerder aangegevenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat je met een willekeurige selectie van 10 toppers (uit de top 50 van de jaarranking oid?) maximaal 1 of 2x raak schiet. Maar dan wel nog een volledig budget voor de 2e ronde, dat kan de moeite waard zijn.
Ik vrees dat velen het nu zeker niet meer gaan doenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat iedereen deze strategie moet uitvoeren!
Specifieke reden nu?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:48 schreef Pino112 het volgende:
Algemene tip voor iedereen: gebruik een passwordmanager.
Ik voel me bij deze een stuk beter.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:48 schreef Pino112 het volgende:
Algemene tip voor iedereen: gebruik een passwordmanager.
Mensen vergeten hun wachtwoord.quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mensen vergeten hun wachtwoord.
Geen idee hoe men dat dan bij andere sites doet, maar overal berenpak2 hebben is ook geen solide oplossing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |